Η καμπίνα του Peugeot 208 ακολουθεί μια οδηγοκεντρική αρχιτεκτονική που διακρίνεται από minimal λογική, με λιτές γραμμές και νεανικό χαρακτήρα. Φυσικά διατηρεί την φιλοσοφία i-cockpit της Peugeot, με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι και τα όργανα που ξεπροβάλουν από το ταμπλό στο ύψος των ματιών του οδηγού. Ποιοτικά, δεν έχεις να προσάψεις κάτι, ενώ αρκετά καλή είναι και η εργονομία.
Το Micra από την άλλη, φτάνει σε επίπεδο σύγκρισης με τους καλύτερους παίχτες της κατηγορίας, δίνοντας έναν αυθεντικό premium αέρα ο οποίος δε συναντάται εύκολα στην κλάση. Γενικά η Nissan έδωσε τα πάντα: μαλακά υλικά στο πάνω μέρος, αφρώδεις επενδύσεις στην κεντρική κονσόλα κοντά στα γόνατα και διχρωμίες όσο ανεβαίνουν οι τιμές. Το δε φινίρισμα είναι πολύ προσεγμένο.
Τέλος, το VW Polo μπορεί να μην συναρπάζει με την σχεδίαση του εσωτερικού διάκοσμου, ωστόσο ακολουθεί το εξωτερικό στιβαρό και «σοβαρό» ύφος. Φυσικά ξεχωρίζει για την ποιότητα και τη λειτουργικότητά του, όπως άλλωστε όλα τα μοντέλα του Ομίλου. Το ταμπλό είναι καλυμμένο με μαλακό πλαστικό, τα πάντα είναι γερά συναρμολογημένα και η εργονομία απροβλημάτιστη.
"Στο δρόμο: Απολαυστικότερο το 208",
"Τα τρία μοντέλα θα ευχαριστήσουν τον οδηγό τόσο στις αστικές του μετακινήσεις με την ευελιξία τους, όσο και σε πιο γρήγορες διαδρομές. Εκεί το 208 σε κερδίζει λόγω της ανάρτησής που περιορίζει τις κλίσεις και αποσβένει τις όποιες ανωμαλίες. Το μικρό της Peugeot διαθέτει συνολικά τα πιο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, αφού στρίβει εξαιρετικά, με επαρκή περιθώρια πρόσφυσης και παράλληλα παρουσιάζει σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο παρέχοντας εξαιρετική άνεση κατά την οδήγησή του. "
Και στο τέλος ούτε καν αναφέρουν κάτι αντίστοιχο στα θετικά του 208 ενώ το κάνουν στα άλλα δύο...
Autotriti, go home, you drunk!
"Στο δρόμο: Απολαυστικότερο το 208", "Τα τρία μοντέλα θα ευχαριστήσουν τον οδηγό τόσο στις αστικές του μετακινήσεις με την ευελιξία τους, όσο και σε πιο γρήγορες διαδρομές. Εκεί το 208 σε κερδίζει λόγω της ανάρτησής που περιορίζει τις κλίσεις και αποσβένει τις όποιες ανωμαλίες. Το μικρό της Peugeot διαθέτει συνολικά τα πιο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, αφού στρίβει εξαιρετικά, με επαρκή περιθώρια πρόσφυσης και παράλληλα παρουσιάζει σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο παρέχοντας εξαιρετική άνεση κατά την οδήγησή του. " Και στο τέλος ούτε καν αναφέρουν κάτι αντίστοιχο στα θετικά του 208 ενώ το κάνουν στα άλλα δύο... Autotriti, go home, you drunk!
Οι άνθρωποι μας κάνουν πλάκα. Αυτά τα λεφτά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα.