Κινητήρας που τραβάει τα πάντα και βαρβάτη τετρακίνηση για τo Nissan Navara.
Κινητήρας: Με 400 Nm ροπή, τραβάει γερά!
38.347 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2017)
Το Nissan Navara φορά έναν 2,3 λίτρων πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 160 ίππους και -το σημαντικότερο- έχει 403 Nm ροπής, ο οποίος σκάβει το χώμα και κινεί… για πλάκα το μοντέλο ακόμη και όταν είναι φορτωμένο. Ο κινητήρας αυτός είναι πολιτισμένος σε λειτουργία για τα δεδομένα των pick-up, εμφανίζει τη μέγιστη ροπή πολύ χαμηλά (συγκεκριμένα στις 1.500 σ.α.λ.), ενώ και σε θέμα κατανάλωσης δεν έχει να του προσάψεις κάτι. Εμείς είδαμε κατανάλωση γύρω στα 8,0 λτ./100 χλμ. Αναφορικά, τέλος, με την μετάδοση της κίνησης αυτή γίνεται στους πίσω τροχούς, ενώ κατΆ επιλογή, γυρίζοντας έναν περιστροφικό διακόπτη στο ταμπλό, υπάρχει τετρακίνηση και κοντές σχέσεις. Φυσικά, σε αυτήν την περίπτωση οι εκτός δρόμου ικανότητες είναι τεράστιες και ακόμη και φορτωμένος αισθάνεσαι πως δεν υπάρχει κάποιο έδαφος που δεν μπορείς να προσπελάσεις.
To μοντέλο της δοκιμής διέθετε 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τον επιλογέα να μην ενθουσιάζει λόγω χαλαρότητας και μακριών διαδρομών.
Το διπλοκάμπινο με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω κάνει μόνο για τον χομπίστα.- Η μιάμιση καμπίνα με σούστες πίσω πάει στον επαγγελματία.- Επί της ουσίας, αν βλέπατε reviews της Αυστραλίας για το διπλοκάμπινο, θα είχατε αφαιρέσει από εκεί τον επαγγελματία-με ένα τόνο φορτίο, η μούρη είναι στο θεό και η ουρά παρακάτω από το πλέον κάτω, με αποτέλεσμα το handling του τιμονιού να είναι επιεικώς απαίσιο.Αυτά τα λίγα, από ένα αυτοκίνητο παντού πάνω από το μέσο όρο, αλλά πουθενά κορυφαίο...!
Το διπλοκάμπινο με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω κάνει μόνο για τον χομπίστα.- Η μιάμιση καμπίνα με σούστες πίσω πάει στον επαγγελματία.- Επί της ουσίας, αν βλέπατε reviews της Αυστραλίας για το διπλοκάμπινο, θα είχατε αφαιρέσει από εκεί τον επαγγελματία-με ένα τόνο φορτίο, η μούρη είναι στο θεό και η ουρά παρακάτω από το πλέον κάτω, με αποτέλεσμα το handling του τιμονιού να είναι επιεικώς απαίσιο.Αυτά τα λίγα, από ένα αυτοκίνητο παντού πάνω από το μέσο όρο, αλλά πουθενά κορυφαίο...!