Οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα και οι ταλαντώσεις της καρότσας είναι αμελητέες σε σχέση με τον όγκο και το βάρος του Navara.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα και οι ταλαντώσεις της καρότσας είναι αμελητέες σε σχέση με τον όγκο και το βάρος του Navara.

Αρχοντικό εντός και εκτός δρόμου

34.787 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2019)

Κοιτώντας το Nissan Navara N-Guard απ΄ έξω σου βγάζει μια αρχοντιά. Αυτό το αίσθημα τονίζεται περαιτέρω όταν το οδηγήσεις, ανεξαρτήτως τερέν. Ο οδηγός κάθεται και κοιτάζει τα πάντα αφ΄ υψηλού, έχοντας στη διάθεσή του το θετικό τιμόνι, τα ισχυρά φρένα και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (σ.σ. πέντε στον αριθμό), στοιχεία τα οποία συνδράμουν στην καλή συμπεριφορά του στο δρόμο, η οποία παραπέμπει σε SUV ως ένα σημείο. Τονίζουμε δε, πως οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα και οι ταλαντώσεις της καρότσας είναι αμελητέες, ενώ οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και οι 18άρηδες τροχοί «σιδερώνουν» κάθε ανωμαλία του εδάφους. Εντούτοις, ο πολιτισμένος χαρακτήρας του Navara στο δρόμο, πάει περίπατο όταν μπει στο χώμα, εκεί που δείχνει τα δόντια του αποδεικνύοντας τον σκληροτράχηλό χαρακτήρα του. Συμπαραστάτες σε αυτή τη... μεταμόρφωση, η κατ΄ επιλογή τετρακίνηση (δικίνηση, τετρακίνηση και τετρακίνηση με κοντές σχέσεις), το κλείδωμα του πίσω διαφορικού, τα 224 χλστ. απόστασης από το έδαφος, οι καλές γωνίες προσέγγισης, ράμπας, φυγής και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Όταν το Navara N-Guard βγαίνει εκτός δρόμου μεταμορφώνεται σε ένα σκληροτράχηλο όχημα, κάνοντας κάθε εμπόδιο προσπελάσιμο εύκολα κι απλά.

Όταν το Navara N-Guard βγαίνει εκτός δρόμου μεταμορφώνεται σε ένα σκληροτράχηλο όχημα, κάνοντας κάθε εμπόδιο προσπελάσιμο εύκολα κι απλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto