Τι οδηγεί ο fun to drive, τι ο Value for Money και τι high-tech τύπος;

Τι οδηγεί ο fun to drive, τι ο Value for Money και τι high-tech τύπος;

Τι οδηγούν οι 3 διαφορετικοί οδηγοί του AutoΤρίτη;

53.480 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2017)

Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 PS

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

+ Χώροι επιβατών, άνεση, κατανάλωση, στιβαρότητα κατασκευής, πρακτικότητα, φαρδιά μετατρόχια-«πάτημα», αξιοπιστία Nissan 
- Σχεδίαση χωρίς ρίσκα, άτονη οδηγική αίσθηση, μακριές σχέσεις κιβωτίου


 Οpel Astra 1,0 ECOTEC 105 PS
+ Σχεδίαση μέσα έξω, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας, χώροι, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6η σχέσης στο κιβώτιο

Toyota Auris HSD 
+ Υβριδικό σύστημα, κατανάλωση, εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης, ευκολία οδήγησης, 6ετής εγγύηση (10 για τις μπαταρίες)
- Βουητό στην επιτάχυνση, χώροι για τα γόνατα πίσω, οδηγική αίσθηση
 
Ο fun to drive τύπος δε θα είχε ως πρώτη επιλογή κανένα από τα τρία μοντέλα, αφού αυτά δίνουν προτεραιότητες σε άλλους τομείς, όπως η άνεση και η οικονομία. Σημείο αναφοράς για την κατηγορία παραμένει το Ford Focus με την δυναμική του συμπεριφορά, το «ζωντανό» τιμόνι και την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που κάνει θαύματα. Αν ωστόσο υποχρεωτικά έπρεπε να διαλέξει αυτό θα ήταν το νέο Astra, που χάρη στη νέα ελαφριά πλατφόρμα εμφανίζει τα πιο ευχάριστα και αποτελεσματικά οδικά χαρακτηριστικά. 

O Value for Money τύπος θα επέλεγε το Opel Astra, που είναι το φθηνότερο από τα τρία και συνοδεύεται από ένα αξιόλογο πακέτο εξοπλισμού. Παράλληλα ο 1,0 ECOTEC εξασφαλίζει ελάχιστα πάγια κόστη και έχει χαμηλή κατανάλωση. Αν ο Value for Money τύπος πάντως έκανε άνω των 25.000 χλμ. ετησίων, τότε θα κοίταζε και το πετρελαιοκίνητο Pulsar (μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ.), στο οποίο θα έκανε γρήγορα την απόσβεση των 1.450 ευρώ, που κοστίζει παραπάνω.

Ο high-tech τύπος θα επέλεγε αμέσως το Toyota Auris HSD που υιοθετεί το σοφιστικέ υβριδικό σύστημα της Toyota και που συνδυάζει έναν εξελιγμένο θερμικό κινητήρα κύκλου Ατκινσον με ηλεκτροκινητήρα για να πετυχαίνει οικονομία καυσίμου ανάλογη ενός diesel χωρίς όμως τα καρκινογόνα ΝΟx. Μέσα στην πόλη μάλιστα μπορεί για απόσταση 2-3 χλμ. να κινείται εντελώς ηλεκτρικά με μηδενική κατανάλωση και ρύπους. Το σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο κάνει εύκολη την κίνηση σε όλες τις συνθήκες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center