Οι δύο κινητήρες turbo έχουν πολλά κοινά τεχνικά στοιχεία, ωστόσο στην πράξη ο κινητήρας του Auris είναι καλύτερος τόσο σε επιδόσεις όσο και σε κατανάλωση.
Kινητήρες – Επιδόσεις – Kατανάλωση: Καλύτερος ο 1.200άρης της Τoyota
32.637 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2016)
Τα δύο αυτοκίνητα εφοδιάζονται με αντίστοιχους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1,2 λίτρων με παραπλήσιες τιμές ισχύος και ροπής (116 ίππους το Auris και 115 ίππους το Pulsar με ροπή 190 και 185 Nm αντίστοιχα). Και οι δύο διακρίνονται για την ιδιαίτερα πολιτισμένη τους λειτουργία και τα πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας τους, παρουσιάζοντας πολύ καλή απόκριση από χαμηλά και θετικό τράβηγμα στις μεσαίες στροφές, αλλά και ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα παραγόμενου θορύβου. Στον τομέα των επιδόσεων, το Auris υπερτερεί του Pulsar σε όλες τις μετρήσεις και αυτό γιατί διαθέτει πιο σφιχτή κλιμάκωση (με την 6η να είναι overdrive), ενώ είναι και πιο ελαφρύ. H κατανάλωση κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα και στα δύο αυτοκίνητα, αποτελώντας άλλο ένα βασικό τους χαρακτηριστικό, ωστόσο στην μεταξύ τους σύγκριση ο κινητήρας του Auris και εδώ έχει το πάνω χέρι, με κατανάλωση που διαμορφώνεται σε πραγματικές συνθήκες στα 6,8 λτ./100 χλμ. (7,2 στο Pulsar).
....και downsized, και turbo απο ιαπωνικό μικρομεσαίο?? Αμάτρημα!
Ειναι αυτό που καταρίεσαι, και κατηγορείς, και κοροϊδευεις, να το βαζεις σπιτι σου, να το προσκυνας.
Ντροπής πραματα!
Και ειμαι βεβαιος οτι με ενα μαγικο τροπο αυτά τα τουρμπο δεν θα βγάλουν ποτε βλάβη, καμια φθορά. 400.000χλμ μετά, καποιοι θα γραφουν το κλασικό "καμια απολυτως βλαβη"!!
Αργησαν αρκετα οι Ιαπωνες, και μαλιστα αρκετα, αλλα ειναι σε σωστό δρομο, κ για στα καθημερινά μικρομεσαία, και στα υπερ-όπλα τους TypeR (τουρμπιζμενο οσο δεν παει).
Εφαγε κανεις τη γλώσσα του???
Ωραια μοτερια και τα δυο εξ ανατολων δημιουργηματα.
Η αγορα βεβαια και οι πελατες της εχουν βγαλει ξεκαθαρο νικητη στην μεταξυ τους διαμαχη και αυτο ειναι το auris που κερδιζει στα σημεια...θα ακολουθησω μαζι τους και εγω.
Οι Ιάπωνες είχαν turbo οχήματα και μάλιστα με περισσότερες αξιώσεις στο θέμα 'ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ' από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οχημάτων... επίσης οι Ιάπωνες έβγαλαν στην παραγωγή, αρκετά κατασκευαστικά καλούδια ... που σημαίνει οτι τα εξέλιξαν και έριξαν το κόστος παραγωγής τους, έτσι ώστε να μπορούμε να αγοράσουμε 'ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΧΗΜΑ' με όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα και με περισσότερη τεχνολογία, κ.τ.λ. επάνω στο όχημα μας.-
....και downsized, και turbo απο ιαπωνικό μικρομεσαίο?? Αμάτρημα! Ειναι αυτό που καταρίεσαι, και κατηγορείς, και κοροϊδευεις, να το βαζεις σπιτι σου, να το προσκυνας. Ντροπής πραματα! Και ειμαι βεβαιος οτι με ενα μαγικο τροπο αυτά τα τουρμπο δεν θα βγάλουν ποτε βλάβη, καμια φθορά. 400.000χλμ μετά, καποιοι θα γραφουν το κλασικό "καμια απολυτως βλαβη"!! Αργησαν αρκετα οι Ιαπωνες, και μαλιστα αρκετα, αλλα ειναι σε σωστό δρομο, κ για στα καθημερινά μικρομεσαία, και στα υπερ-όπλα τους TypeR (τουρμπιζμενο οσο δεν παει). Εφαγε κανεις τη γλώσσα του???
Ωραια μοτερια και τα δυο εξ ανατολων δημιουργηματα. Η αγορα βεβαια και οι πελατες της εχουν βγαλει ξεκαθαρο νικητη στην μεταξυ τους διαμαχη και αυτο ειναι το auris που κερδιζει στα σημεια...θα ακολουθησω μαζι τους και εγω.
Οι Ιάπωνες είχαν turbo οχήματα και μάλιστα με περισσότερες αξιώσεις στο θέμα 'ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ' από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οχημάτων... επίσης οι Ιάπωνες έβγαλαν στην παραγωγή, αρκετά κατασκευαστικά καλούδια ... που σημαίνει οτι τα εξέλιξαν και έριξαν το κόστος παραγωγής τους, έτσι ώστε να μπορούμε να αγοράσουμε 'ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΧΗΜΑ' με όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα και με περισσότερη τεχνολογία, κ.τ.λ. επάνω στο όχημα μας.-