3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Toyota Auris είναι ένα πολύ καλό οδηγικά αυτοκίνητο, άνετο, ασφαλές και ευχάριστο προσφέροντας καλύτερη οδηγική αίσθηση σε σχέση με το Nissan Pulsar.
Οδική συμπεριφορά: Με έμφαση στις άνετες μετακινήσεις
32.640 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2016)
Στο δρόμο, η οδική συμπεριφορά των δύο αυτοκινήτων κρίνεται ασφαλής, προβλέψιμη και ευχάριστη με επίκεντρο πάντα τα αυξημένα επίπεδα άνεσης στους επιβάτες τους. Έτσι, η ανάρτηση και στις δύο περιπτώσεις έχει μαλακή ρύθμιση με αποτέλεσμα να απορροφά με ευκολία τις όποιες ανωμαλίες των δρόμων, καθιστώντας τα πολύ ευχάριστα και ικανά στην διάνυση μεγάλων χιλιομετρικών αποστάσεων. Το Auris στην μεταξύ τους αντιπαράθεση διακρίνεται για την καλύτερη ποιότητα κύλισης που προσφέρει σε τέτοιες συνθήκες, ενώ είναι παράλληλα και πιο ήσυχο με τις τιμές παραγόμενου θορύβου του να είναι χαμηλότερες. Η οδική συμπεριφορά του κρίνεται ουδέτερη με μια μικρή τάση υποστροφής όταν ο οδηγός το παρακάνει, κάτι που ωστόσο δεν μπορεί να αλλοιώσει τον εν γένει ασφαλή του οδηγικό χαρακτήρα, με το ESP να επεμβαίνει όπου χρειαστεί. Το Pulsar είναι πιο ουδέτερο στο όριο και πιο προοδευτικό στις όποιες αντιδράσεις του πάνω από αυτό, κάτι που οφείλεται τόσο στην ρύθμιση της ανάρτησης όσο και στο μεγάλο μεταξόνιό και τα φαρδύτερα μετατρόχια, ωστόσο υπολείπεται στην αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό του και κυρίως σε αυτή που σχετίζεται από το σύστημα διεύθυνσης, η οποία είναι σαφώς καλύτερη στο Auris. Οι κλίσεις πάντως του αμαξώματός του Pulsar αν και είναι πιο έντονες και πιο αισθητές, δεν κλονίζουν αυτή την ουδετερότητα της συμπεριφοράς του, διατηρώντας το αποτελεσματικό στην γρήγορη κίνηση. Στην καθημερινότητα και τα δύο αποδεικνύονται ευέλικτα και εύκολα στην οδήγηση, ωστόσο το Auris έχει μικρό προβάδισμανα γιατί σε κάνει να νιώθεις πιο «οικεία» μαζί του, παρότι η ορατότητα προς τα πίσω είναι περιορισμένη. Τα φρένα είναι ελαφρώς πιο αποδοτικά στο Pulsar, με αυτό να προσφέρει και καλύτερη αίσθηση στην πίεση του μεσαίου πεντάλ, ενώ τέλος το Pulsar υπερέχει και όσον αφορά στην αίσθηση στο κούμπωμα του 6τάχυτου κιβωτίου του.
Ικανό να καλύψει τις ανάγκες ενός σύγχρονου οικογενειάρχη είναι το Pulsar προσφέροντας άνεση και επιδεικνύοντας αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης στο όριο.
....και downsized, και turbo απο ιαπωνικό μικρομεσαίο?? Αμάτρημα! Ειναι αυτό που καταρίεσαι, και κατηγορείς, και κοροϊδευεις, να το βαζεις σπιτι σου, να το προσκυνας. Ντροπής πραματα! Και ειμαι βεβαιος οτι με ενα μαγικο τροπο αυτά τα τουρμπο δεν θα βγάλουν ποτε βλάβη, καμια φθορά. 400.000χλμ μετά, καποιοι θα γραφουν το κλασικό "καμια απολυτως βλαβη"!! Αργησαν αρκετα οι Ιαπωνες, και μαλιστα αρκετα, αλλα ειναι σε σωστό δρομο, κ για στα καθημερινά μικρομεσαία, και στα υπερ-όπλα τους TypeR (τουρμπιζμενο οσο δεν παει). Εφαγε κανεις τη γλώσσα του???
Ωραια μοτερια και τα δυο εξ ανατολων δημιουργηματα. Η αγορα βεβαια και οι πελατες της εχουν βγαλει ξεκαθαρο νικητη στην μεταξυ τους διαμαχη και αυτο ειναι το auris που κερδιζει στα σημεια...θα ακολουθησω μαζι τους και εγω.
Οι Ιάπωνες είχαν turbo οχήματα και μάλιστα με περισσότερες αξιώσεις στο θέμα 'ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ' από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οχημάτων... επίσης οι Ιάπωνες έβγαλαν στην παραγωγή, αρκετά κατασκευαστικά καλούδια ... που σημαίνει οτι τα εξέλιξαν και έριξαν το κόστος παραγωγής τους, έτσι ώστε να μπορούμε να αγοράσουμε 'ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΧΗΜΑ' με όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα και με περισσότερη τεχνολογία, κ.τ.λ. επάνω στο όχημα μας.-