Το μοτέρ του Pulsar
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το μοτέρ του Pulsar

Κινητήρας-Κατανάλωση: Μέχρι 5,1 λτ./100 χλμ.

62.603 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2016)

Τα οικογενειακά μοντέλα, που μπήκαν στο μικροσκόπιο μας, έρχονται με κινητήρες diesel χαμηλού κυβισμού, που φροντίζουν ώστε να κρατιέται χαμηλά η κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες. 

Από πλευρά κατανάλωσης, ο 1.500άρης dCi κινητήρας των 110 ίππων με τα 260 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. του Nissan Pulsar, ο οποίος «καίει» 5,0 λτ./100 χλμ. βγαίνει πρώτος στην μάχη, μεταξύ των δύο. Ο κινητήρας αυτός είναι ιδιαίτερα «ζωντανός» με μεστό τράβηγμα από χαμηλά και με γραμμική απόδοση της ροπής. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, προσδίδει στο Pulsar πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί μόνο 10,2 δλ. και τις ρεπρίζ να είναι αντίστοιχα σβέλτες. 

Με πολύ μικρή διαφορά ακολουθεί, από πλευράς κατανάλωσης, και τοισχυρότερο Ford Focus με τον 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων με 270 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό χαρίζει τις πιο γρήγορες επιδόσεις μεταξύ των δυο, ενώ σημείο αναφοράς του αποτελεί το μεγάλο εύρος λειτουργίας του, το οποίο δεν απαιτεί επί της ουσίας πολλές εναλλαγές σχέσεων κατά την καθημερινή χρήση. Η Ford ανακοινώνει πως για κάθε 100 χλμ καταναλώνει μόλις 3,8 λτ καυσίμου. Κάτι που διαπιστώσαμε κι εμείς, αφού σε όλη την διάρκεια της δοκιμής μας η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 5,1 λτ/100χλμ.

Το μοτέρ του Focus

Το μοτέρ του Focus

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda