Κινητήρες: Δυνατό το «πουσαρισμένο» Qashqai, ζωντανές ρεπρίζ το Tiguan

Κινητήρες: Δυνατό το «πουσαρισμένο» Qashqai, ζωντανές ρεπρίζ το Tiguan

104.581 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2018)

Το downsizing, το turbo και ο άμεσος ψεκασμός είναι τα κοινά χαρακτηριστικά των τριών κινητήρων, με το VW Tiguan να φορά έναν 1.400άρη TSI κινητήρα, ενώ τα Toyota C-HR και Nissan Qashqai ένα 4κύλινδρο 1.200άρη, απόδοσης 115 και 135 (115 χωρίς τον έξτρα εγκέφαλο) ίππων αντίστοιχα. Η μεγαλύτερη ισχύς του Qashqai της δοκιμής του χαρίζει το καλύτερο «0-100», ωστόσο οι ρεπρίζ είναι χλιαρές λόγω μακριάς κλιμάκωσης του 6τάχυτου κιβωτίου. Το ίδιο και στο C-HR, τη στιγμή που η πιο έξυπνη κλιμάκωση και η εμφανής ευρωστία του 1,4 TSI κινητήρα χαμηλά δίνει στο βαρύ Tiguan το προβάδισμα στις ρεπρίζ, που είναι και αυτές που μετράνε στην καθημερινότητα. Και τα 3 μοτέρ ικανοποιούν με την πολιτισμένη και άκρως γραμμική τους λειτουργία, όπως συμβαίνει και με την χρήση των κιβωτίων. Σχετικά με την κατανάλωση, το C-HR με 7,6 λτ./100 χλμ. είναι οριακά πιο οικονομικό από το Nissan Qashqai των 135 ίππων (τα 7,7 λτ./100 χλμ. είναι μόλις 0,6 λτ./100 χλμ. παραπάνω από την έκδοση των 115 ίππων). Πιο λαίμαργο εμφανίζεται το VW Tiguan, το οποίο παρά την επιλογή Eco του συστήματος παραμετροποίησης βασικών λειτουργιών εμφανίζει μέση κατανάλωση γύρω στα 9,0 λτ./100 χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto