O 1,6 dCi επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις χάρη και στην τετρακίνηση και τα 320 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από χαμηλά.

O 1,6 dCi επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις χάρη και στην τετρακίνηση και τα 320 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από χαμηλά.

Κινητήρας-επιδόσεις: Πολύ δύναμη και οικονομία

177.007 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2015)

Κάτω από το καπό του Nissan Qashqai της δοκιμής βρίσκεται ο γνωστός 1,6 dCi του ομίλου Renault - Nissan ο οποίος με 130 ίππους και 320 Nm εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει.


Μάλιστα, τα νούμερα που εμφανίζει είναι ακόμη καλύτερα σε σχέση με την 2κίνητη έκδοση χάρη στην πρόσφυση και στους τέσσερις τροχούς, αλλά και την πιο κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου. Έτσι, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,9 δλ.(από 10,2 δλ.), ενώ το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με 4η και 5η σε 6,5 και 9,6 δλ. (από 6,6 και 9,8), ενώ με 5η και 6η σχέση σε 8,8 και 12 δλ. αντίστοιχα (από 9,5 και 12,9 δλ.). Στην πράξη λοιπόν ο εν λόγω κινητήρας έχει πολλή δύναμη από τις χαμηλές στροφές, ενώ το «χάιδεμα» του δεξιού πεντάλ είναι αρκετό για να εκτοξεύσει το αμάξωμα χωρίς να κατεβάσεις σχέση, πράγμα που βοηθάει σε μια προσπέραση. Όσον αφορά στην κατανάλωση, αυτή είναι κατά 0,5 λτ./χλμ. μεγαλύτερη σε σύγκριση με την 2κίνητη εκδοχή, νούμερο όμως λογικό ένεκα των περισσότερων τριβών από την τετρακίνηση. Στην πράξη η διαφορά είναι μικρή αφού κατά την μέτρηση είδαμε 6,9 δλ./100 χλμ. Τέλος, όμορφα δουλεύει το start&stop, ενώ από πλευράς θορύβου και κραδασμών αυτοί είναι ελάχιστοι. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
moto