Τα 210 χλστ. από το έδαφος, οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και τα υψηλού προφίλ ελαστικά και το πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης ΑLL – MODE 4x4-i κάνουν το X-Trail αρκετά ικανό εκτός δρόμου.

Τα 210 χλστ. από το έδαφος, οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και τα υψηλού προφίλ ελαστικά και το πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης ΑLL – MODE 4x4-i κάνουν το X-Trail αρκετά ικανό εκτός δρόμου.

Στο δρόμο: Έμφαση σε ποιότητα κύλισης και άνεση

38.555 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2014)

Οδηγώντας το Nissan X-Trail, νιώθεις αρχοντικά στο δρόμο. Κάθεσαι ψηλά, έχεις αμφιθεατρική ορατότητα και απολαμβάνεις την ποιοτική κύλιση και την υψηλού επιπέδου άνεση που προσφέρει. Οι μεγάλες διαδρομές  και η λειτουργία της ανάρτησης (γόνατα μπροστά και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) καταπίνουν τις ανωμαλίες, ανεξαρτήτου μεγέθους, αλλά σε μερικές εγκάρσιες κακοτεχνίες δε λείπουν κάποιοι θόρυβοι και κατάτι ξερές αντιδράσεις.  

Πάντως το αμάξωμα δεν εμφανίζει τάσεις πλεύσης χάρη και στο σύστημα ελέγχου πλαισίου Nissan Chassis Control. Στην άσφαλτο θα νιώθεις ότι οδηγείς… λιμουζίνα. Αν τώρα ξεκινήσεις να το πιέζεις στις στροφές, θα καταλάβεις ότι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης αρέσκονται σε πιο cruising ρυθμούς οδήγησης. Βέβαια όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αποδεικνύονται ταμάμ για το χώμα. Ακόμα και να μην «κλειδώσεις» την 4κινηση, το X-Trail περνάει ισοπεδωτικά πάνω από κάθε τι, χωρίς να αγχώνει τον οδηγό.

Κλειδώντας την 4κινηση για πιο απαιτητική διαδρομή, διαπιστώνεις το πόσο καλά δουλεύει το σύστημα ΑLL – MODE 4x4-i. Νιώθεις ότι η κατανομή της ροπής γίνεται ακριβώς στον άξονα που έχει περισσότερη ανάγκη, επιτρέποντας έτσι στο ιαπωνικό crossover να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο. Αυτό όμως που δεν θα μπορεί να ξεπεράσει ο οδηγός είναι η τεχνητή αίσθηση του τιμονιού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
NISSAN