Η Audi παρουσίασε επίσημα το νέο SQ8.

Η πιο σπορ έκδοση της ναυαρχίδας των SUV της μάρκας, του Q8, αν και φέρει το τυπικό στυλ του coupe SUV, έχει τα στοιχεία που το κάνουν να διαφέρει.

Στον κομμάτι του κινητήρα, το SQ8 τροφοδοτείται από ένα V8 4,0 λίτρων twin-turbo κινητήρα πετρελαίου.

Το μοντέλο αναμένεται είναι διαθέσιμο αργότερα εντός του 2019.

Ντεμπούτο για το Audi SQ8

8.054 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2019)

Ήταν αναμενόμενο και πλέον έγινε πράξη. Η Audi παρουσίασε επίσημα το νέο SQ8, το οποίο έρχεται εξοπλισμένο με ντίζελ κινητήρα, ισχύ 435 ίππων αλλά και ένα ήπια υβριδικό σύστημα.

Η πιο σπορ έκδοση της ναυαρχίδας των SUV της μάρκας, του Q8, αν και φέρει το τυπικό στυλ του coupe SUV, έχει τα στοιχεία που το κάνουν να διαφέρει. Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, το SQ8 έχει λάβει τέσσερις οβάλ απολήξεις για το σύστημα εξάτμισης, ενώ επανασχεδιασμένοι είναι οι αεραγωγοί. Από κει και πέρα η γρίλια στον πρόβολο έχει πάρει ασημί χρώμα, ενώ το πιο χοντρό πλαίσιο κάνει το μοντέλο να φαίνεται ακόμα πιο στιβαρό. Ολοκληρώνοντας με το εξωτερικό να πούμε πως στο στάνταρ εξοπλισμό οι ζάντες που προσφέρονται είναι 21 ιντσών, ωστόσο αυτοί που θέλουν μπορούν να τις αντικαταστήσουν με τις προαιρετικές 22 ιντσών.
   
Αφού φτάσαμε στο κομμάτι του προαιρετικού εξοπλισμού να πούμε πως στον κατάλογο η Audi έχει συμπεριλάβει ένα πιο σπορ σύστημα ανάρτησης από την προσαρμοζόμενη αερανάρτηση που έρχεται ως στάνταρ, ένα οπίσθιο διαφορικό και τετραδιεύθυνση.
 
Μπαίνοντας στη καμπίνα οι επιβάτες θα συναντήσουν ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων και δύο οθόνες αφής, δερμάτινα καθίσματα τα οποία διακοσμούνται από Alcantara αλλά και ανάγλυφα λογότυπα S. Όπως συνηθίζεται τα πεντάλ αλουμινίου δίνουν το παρών, ενώ αλουμινένια χαρακτηριστικά εντοπίζονται και στις πόρτες, την κεντρική κονσόλα και το ταμπλό.
 
Στον κομμάτι του κινητήρα, το SQ8 τροφοδοτείται από ένα V8 4,0 λίτρων twin-turbo κινητήρα πετρελαίου, ο οποίος προσφέρει 435 ίππους και 900 Nm ροπής διαθέσιμά ήδη από τις 1.000 σ.α.λ. Η ισχύς πηγαίνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ ταχυτήτων. Παρών είναι και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 βολτ. Όλα τα παραπάνω αν τα αναλύσουμε σε αριθμούς έχουμε το αποτέλεσμα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, τα οποία περιορίζουν ή και εξαλείφουν τα κεραμικά φρένα.
 
Το μοντέλο αναμένεται είναι διαθέσιμο αργότερα εντός του 2019, χωρίς να έχει γίνει γνωστή η τιμή του.

Toyota
moto