• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα μπεκ ψεκάζουν με μέγιστη πίεση 250 bar.

Υπόβαθρο-Εξέλιξη

335.874 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2020)

Ο νέος κινητήρας της κοινοπραξίας των Renault-Nissan-Mitsubishi-Daimler είναι αποτέλεσμα προσπαθειών 4 χρόνων μεταξύ των μηχανικών των αντίστοιχων εταιρειών. Θα κατασκευάζεται σε Ισπανία, Αγγλία, Γερμανία και Κίνα και θα αφορά 1.000.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως, αφού αυτές είναι οι εκτιμήσεις διάθεσης της κοινοπραξίας, ενώ αφορά οχήματα των segment B, C, D (μικρά, μικρομεσαία και μεσαία, δηλαδή από το Renault Clio μέχρι θεωρητικά και την C-Class). Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο μηχανολογίας της κοινοπραξίας, ο κινητήρας έχει υποστεί πάνω από 40.000 ώρες δοκιμών και εξομοιώσεων καθώς και πάνω από 300.000 χιλιόμετρα στο Renault Scénic υπό ακραίες θερμοκρασιακές μεταβολές και συνθήκες, κάτι που εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του και αξιοπιστία του.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)