Φαίνεται και από το πρώτο επίσημο σκίτσο. Το Golf 8 έχει αλλάξει ελαφρώς τις αναλογίες του και είναι πολύ δυναμικό

1974 Στην πρώτη γενιά, δεν ήταν σίγουρο αν οι πελάτες θα αποδεχθούν το Golf έναντι του Σκαραβαίου. 2019 Εξελίχθηκε! Όμως έχει μείνει πιστό στις αξίες του. Το 2013 το Golf έσπασε το φράγμα των 30.000.000 πωλήσεων.

1974 Τον παλιό καιρό το ραδιόφωνο και το στροφόμετρο ήταν αρκετά για να δώσουν στοιχεία πολυτέλειας στο εσωτερικό. 2019 Σήμερα γίνονται όλα full digital. Μέχρι και ο επιλογέας για το DSG θα περάσει στο παρελθόν.

Τα κουμπιά αφής που έχουν αντικαταστήσει τον all time classic περιστροφικό διακόπτη είναι παιχνιδάκι στην χρήση. Τα έχουμε ήδη δοκιμάσει. Ακόμα και αν δεν το παραδέχεται η VW, ως πρότυπο για το ψηφιακό κόκπιτ πάρθηκε το MBUX της Mercedes.

Ο δρόμος προς το νέο VW Golf!

5.207 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2019)

Στις 24 Οκτωβρίου η Volkswagen θα αποκαλύψει την 8η γενιά του best seller της. Εδώ βλέπετε τα πρώτα επίσημα σκίτσα, αλλά και πως φτάσαμε μέχρι εδώ.

Οι φωτογραφίες που βλέπετε εδώ είναι ψηφιακά επεξεργασμένες ύστερα από πληροφορίες εκ των έσω. Την φράση αυτή την έχετε διαβάσει πολλές φορές το τελευταίο διάστημα, όμως αυτές που βλέπετε εσείς εδώ δεν είναι! Λίγες μέρες πριν παρουσιάσει η Volkswagen επίσημα την 8η γενιά στο Βόλφσμπουργκ, αποκαλύπτει τα πρώτα επίσημα σκίτσα. Και γιατί η μάρκα επέλεξε να παρουσιάσει το best seller της μετά την Έκθεση της Φρανκφούρτης; Μα, γιατί εκεί πρωταγωνιστής ήταν το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το ID.3, με το οποίο το νέο Golf που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 24 Οκτωβρίου, έχει αρκετές τεχνικές, αλλά και οπτικές ομοιότητες.

Τι; Μα πως; Που βλέπετε τις ομοιότητες, θα πείτε τώρα. Οπτικά το 8ης γενιάς Golf δείχνει με την πρώτη ως ένα τυπικό Golf, παρότι βέβαια οι αναλογίες έχουν αλλάξει στο πέρασμα των γενιών από το 1974 μέχρι σήμερα. Στο σήμερα, το μπροστινό μέρος ακουμπάει σχεδόν στην άσφαλτο, η αναλογία μετάλλου-γυάλινων επιφανειών έχει αλλάξει, ενώ το πίσω μέρος έχει σηκωθεί αρκετά. Αν το βάλεις δίπλα στo Golf VII, θα δεις αμέσως τις διαφορές.

Όμως να πούμε την αλήθεια, το Golf 8 δεν πατάει σε νέα πλατφόρμα. Στην πρεμιέρα άλλωστε του Golf 7 το είχε πει η VW ότι η πλατφόρμα MQB θα έβγαζε δύο γενιές (σήμερα MQB Evo). Έτσι, οι διαστάσεις αλλάζουν για κάποια χιλιοστά. Το Golf 7 έχει 4,28 μ. μήκος (2 εκ. πιο μακρύ), το μεταξόνιο παραμένει στα 2.836 χιλιοστά, ενώ το ύψος είναι χαμηλότερο κατά 4 χιλιοστά.

Εντελώς νέο όμως, από την άλλη, είναι το εσωτερικό και αυτό μπορούμε να το διακρίνουμε και από τα σκίτσα. Αν το Golf 7 με το ψηφιακό προφίλ του ήταν μια φορά επαναστατικό, το εσωτερικό του Golf 8 είναι 10! Στο εσωτερικό, η Volkswagen δίνει πραγματικά ρέστα… Έχει τοποθετήσει τεράστιες οθόνες μπροστά από τον οδηγό -που βέβαια διαφέρουν σε μέγεθος ανάλογα με την έκδοση- και προσθέσει φωνητικές εντολές οι οποίες έχουν… τεχνητή νοημοσύνη, ώστε τα κουμπιά να είναι σχεδόν περιττά και τα χέρια να χειρίζονται μόνο τα… φλας! Μέχρι και ο all time classic περιστροφικός διακόπτης για τα φώτα έχει πάει περίπατο και αντικατασταθεί από μια ομάδα touch κουμπιών. Το ξέρουμε, όλα αυτά σας φαίνονται περίπλοκα, όμως πιστέψτε μας τα έχουμε δοκιμάσει στην πράξη, και δεν είναι τίποτα περισσότερο από το να χειριστείς ένα κανονικό smartphone. 

Αναφορικά με τους κινητήρες τέλος, και εδώ έχουμε ένα καλό update. Αρχικά το μοντέλο θα διατεθεί με δυο κινητήρες βενζίνης απόδοσης μεταξύ 90 και 150 ίππων, ένα κινητήρα φυσικού αερίου και έναν diesel μέχρι 150 άλογα. Νέα θα είναι η Plug-in έκδοση με κινητήρα στα 204 άλογα, ενώ η έκδοση GTE που ξέρουμε και σήμερα θα φτάσει τα 250 άλογα. Επίσης, οι κινητήρες θα φέρουν το ακρωνύμιο «eTSI» καθώς θα συνδυάζονται με σύστημα 48 Volt προκειμένου να πέσει η κατανάλωση. Την επόμενη χρονιά θα δούμε τις εκδόσεις GTI και R. Υπομονή μέχρι τότε όμως.

Η άποψή μας
Η Volkswagen φέρνει το Golf 8 πιο κοντά στο μέλλον. Με εξευγενισμένο design, καθαρότερους κινητήρες και ένα digital κόκπιτ. Ξεκάθαρα, το νέο Golf έχει τη δική του θέση δίπλα στο ID.3.

OPEL NEA MONTELA
test center