Η μονάδα συναρμολόγησης της Mercedes στο Κέτσκεμετ ξεκίνησε την λειτουργία της τον Μάρτιο του 2012 και αποτέλεσε την πρώτη μονάδα επιβατικών της εταιρείας εκτός Γερμανίας. Εκεί φτιάχνονται αποκλειστικά η CLA και η Shooting Brake έκδοση αυτής και η B-Class, ενώ η παραγωγή της A-Class και της GLA γίνεται και στο Ράστατ της Γερμανίας. Στην υπερσύγχρονη μονάδα στην Ουγγαρία, στην οποία και ξεναγηθήκαμε, εντύπωση προκαλεί το επίπεδο αυτοματισμών της και του ψηφιακού προγραμματισμού της, ενώ διακρίνεται και για το φιλικό προς το περιβάλλον προφίλ της με μεγάλη –ποσοστιαία- δυνατότητα ανακύκλωσης των μερών, αλλά και την ενεργειακή της κλάση, σε επίπεδο απαιτήσεων για την λειτουργία της. Η μονάδα αυτή έχει έκταση 300.000 τ.μ., αποτελείται από 13 κτιριακές εγκαταστάσεις, απασχολεί περισσότερους από 4.000 εργαζόμενους και σε αυτήν έχουν παραχθεί (από τον Ιανουάριο του 2013) περισσότερα από 500.000 αυτοκίνητα. Αξίζει να σημειωθεί πως η Mercedes-Benz θα επενδύσει επιπλέον 1 δις ευρώ για την επέκταση της μονάδας αυτής, η οποία θα είναι έτοιμη στα τέλη της δεκαετίας που διανύουμε.
Αυτή η βέργα που φαίνεται στη φωτογραφία να στηρίζει το καπό του κινητήρα είναι ότι πιο άσχημο σε ένα αυτοκίνητο που κοστίζει τόσα χρήματα. Νομίζω το AUDI RS3 είναι ότι καλύτερο σε αυτή την κατηγορία καθότι έχει πεντακύλινδρο κινητήρα.
Αυτή η βέργα που φαίνεται στη φωτογραφία να στηρίζει το καπό του κινητήρα είναι ότι πιο άσχημο σε ένα αυτοκίνητο που κοστίζει τόσα χρήματα. Νομίζω το AUDI RS3 είναι ότι καλύτερο σε αυτή την κατηγορία καθότι έχει πεντακύλινδρο κινητήρα.
Α ρε τυχεροί, δεν μας φέρατε κι ένα βιντεακι να την ακούσουμε, κρίμα
να κανω μια ερωτηση πως μπορει καποιος να δοκιμαζει τα αυτοκινητα και να γραφει για αυτα?