Το νέο Audi A5 Coupe παντρεύει ιδανικά άνεση και δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά.

Το νέο Audi A5 Coupe παντρεύει ιδανικά άνεση και δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά.

Οδική συμπεριφορά: Είναι όπως το θέλεις

28.069 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2016)

Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το νέο Audi A5 διαφέρει ριζικά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η χρήση της πλατφόρμας MLB evo έκανε το αυτοκίνητο πιο στιβαρό, προσδίδοντάς του περισσότερο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, ένας τομέας όπου η προηγούμενη γενιά υστερούσε. Έτσι, το νέο μοντέλο καταφέρνει να σε ταξιδέψει ατσαλάκωτο σε κάθε προορισμό, καταπίνοντας τα χιλιόμετρα με υψηλές ταχύτητες, ενώ ταυτόχρονα δε θα δυσανασχετήσει αν προσπαθήσεις να κινηθείς σε γοργούς ρυθμούς, παρά τον όγκο του. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι άνθρωποι της Audi πέτυχαν, για ακόμη μια φορά, τη χρυσή τομή. Να ισορροπήσουν δηλαδή μεταξύ της άνεσης και της διακριτικά δυναμικής οδικής συμπεριφοράς. Το στάνταρ σύστημα Αudi drive select, σε συνδυασμό με την ενεργή ανάρτηση με την οποία εξοπλίζονταν τα μοντέλα που οδηγήσαμε επί πορτογαλικού εδάφους, βοηθούν τον οδηγό να προσαρμόσει εύκολα το αυτοκίνητο στις συνθήκες κίνησης. Το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει επαρκή πληροφόρηση, όμως θα το θέλαμε με λίγο καλύτερη αίσθηση. 


Ο οδηγός και οι επιβάτες θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου και την άνεση της ανάρτησης, καθώς η καμπίνα είναι σχεδόν αποκομμένη από κάθε εξωτερικό θόρυβο. Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το «βασικό» 2λίτρο μοτέρ των 190 ίππων, αλλά και το κορυφαίο στη γκάμα ντίζελ των 3,0 λίτρων 286 ίππων. 

Ο παραπάνω βενζινοκινητήρας μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις με την απόδοσή του, αφού καταφέρνει να κινεί το αμάξωμα με χαρακτηριστική ευκολία, ακόμα και σε αρκετά υψηλές ταχύτητες. Στην περίπτωση του κορυφαίου ντίζελ των 286 ίππων, τα 620 Nm ροπής εντυπωσιάζουν με τις επιταχύνσεις που προσφέρουν, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center