Πολύ καλός ο νέος 1.000αρης βενζινοκινητήρας, ο οποίος έχει εξελιχθεί από την ίδια την Kia. Αποδίδει 120 ίππους προσφέροντας καλές επιδόσεις.
Κινητήρας: Σύννομος με τα downsize δεδομένα
31.737 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2015)
Το μεγάλο νέο όμως για το Cee`d GT Line, δεν είναι τόσο η δυναμική εμφάνιση, όσο το γεγονός ότι με αυτή τη σειρά, η Kia παρουσιάζει τον νέο 3κυλινδρο 1.000αρη κινητήρα (πρώτη φορά στην ιστορία της διαθέτει η φίρμα τόσο μικρού κυβισμού κινητήρα και με προδιαγραφές Euro6) με turbo και άμεσο ψεκασμό, ο οποίος συνδυάζει επιδόσεις και οικονομία. Αυτός αποδίδει αναλόγως έκδοσης 100 ή 120 ίππους και 171 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.500 στροφές. Έτσι ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ/ώρα για την έκδοση με τους 100 ίππους σε 12,8 δλ. (με τους 120 ίππους σε 11,1 δλ.), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 185 και 190 χλμ/ώρα αντίστοιχα.
Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6ταχυτου μηχανικού κιβωτίου, το οποίο έχει καλή αίσθηση στο κούμπωμα των σχέσεων. Ο εν λόγω κινητήρας εξελίχθηκε εσωτερικά στο κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρίας. Για την ιστορία αυτός ο κινητήρας θα μπει και σε μελλοντικά μοντέλα της φίρμας στην ευρωπαϊκή αγορά. Στα πλαίσια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του Kia CeeΆd GT Line είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε και τον αναβαθμισμένο diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων με απόδοση, πλέον, 136 ίππων (από 128 που απέδιδε ο προηγούμενος). Η ροπή του εν λόγω κινητήρα για την έκδοση με το νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων αγγίζει τα 300 Nm ροπής, ενώ αν συνοδεύεται από το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων το αντίστοιχο νούμερο είναι 280 Nm.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Αγαπητό Autotriti, Θα ήθελα να μας διευκρινίσεις δύο στοιχεία για αυτό το πολύ όμορφο αμάξι. A) Ο κινητήρας diesel 1,6 θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ή αφορά μόνο τον diesel για την έκδοση GT LINE? B) Γνωρίζετε την τιμολογιακή πολιτική τόσο για τον χιλιάρη κινητήρα όσο και για το νέο diesel?
Απάντηση: Για τις τιμές δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία. Μόλις έχουμε κάτι επίσημο, θα το γράψουμε στο site. Επίσης, για το 1,6 diesel που ρωτήσατε θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.
τι να λέμε τώρα, δεν είναι καιρός για παιγνίδια.. καλές είναι όλες οι εταιρίες, αλλά δινεις κατι παραπάνω και παιρνεις πρωτο ονομα, κακα τα ψεματα....γιαπωνεζικο ΑΠΌ ΙΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ η γερμανικο ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...δεν υπαρχει ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ, καλα και τα γαλλικα και η Βολβο και η Φιατ , αλλά εάν σκέπτεσαι και μετρας και την συντηρηση και σκοπευεις να το κρατησεις χρονια το ριμαδι μηπως και πιασει καλη μεταπωλητικη αξια, δεν υπαρχει άλλος δρόμος..Γερμανια η ιαπωνια, δεν θα με χαλαγε ένα γκολφ, ένα αουντι η ένα μαζντα η σουμπαρου η τογιοτα, μιλαμε για οικογενειακα βεβαια, και όχι για παιγνίδια.....
Πάρα πολύ καλό αμάξι με ποιότητα και δεν σπάει δεν χαλάει,και με 7 χρόνια εγγύηση για να μην ξεχνιόμαστε.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Autotriti γιατί οι γρήγορες Εκδόσεις. Της Kia δεν πουλήσαν. Στην χώρα μας ποια η γνώμη σας
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Αγαπητό Autotriti, Θα ήθελα να μας διευκρινίσεις δύο στοιχεία για αυτό το πολύ όμορφο αμάξι. A) Ο κινητήρας diesel 1,6 θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ή αφορά μόνο τον diesel για την έκδοση GT LINE? B) Γνωρίζετε την τιμολογιακή πολιτική τόσο για τον χιλιάρη κινητήρα όσο και για το νέο diesel?
Απάντηση: Για τις τιμές δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία. Μόλις έχουμε κάτι επίσημο, θα το γράψουμε στο site. Επίσης, για το 1,6 diesel που ρωτήσατε θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.
προτιμω τον ecoboost . .
Και κάτι άλλο αγαπητό Autotriti...Ο 1000άρης κινητήρας θα πληρώνει τέλη?
ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΥΤΕ 120ΗΡ. Α! ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ...
α ..ξεχασα την φορντ που γτιαχνει αμαξια πρωτης κατηγορίας , το φοκους , το μοντέο, ποιος δεν θα ηθελε να εχει τετοια αμαξια;
τι να λέμε τώρα, δεν είναι καιρός για παιγνίδια.. καλές είναι όλες οι εταιρίες, αλλά δινεις κατι παραπάνω και παιρνεις πρωτο ονομα, κακα τα ψεματα....γιαπωνεζικο ΑΠΌ ΙΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ η γερμανικο ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...δεν υπαρχει ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ, καλα και τα γαλλικα και η Βολβο και η Φιατ , αλλά εάν σκέπτεσαι και μετρας και την συντηρηση και σκοπευεις να το κρατησεις χρονια το ριμαδι μηπως και πιασει καλη μεταπωλητικη αξια, δεν υπαρχει άλλος δρόμος..Γερμανια η ιαπωνια, δεν θα με χαλαγε ένα γκολφ, ένα αουντι η ένα μαζντα η σουμπαρου η τογιοτα, μιλαμε για οικογενειακα βεβαια, και όχι για παιγνίδια.....
το μονο πλην τα υψηλα τελη...κατα τα αλλα...αμαξαρα!