Πολύ καλή λειτουργία διαθέτει το εξίσου νέο αυτόματο και 7ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, όντας γρήγορο τόσο στα ανεβάσματα των σχέσεων, όσο και στα κατεβάσματα.
Κιβώτιο: Νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
31.748 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2015)
Μαζί με την έκδοση GT Line, πέρα από τον νέο 1.000αρη κινητήρα παρουσιάζεται και το νέο 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο έχει εξελιχθεί από την ίδια την εταιρεία και τοποθετείται στις εκδόσεις πετρελαίου 1,6 CRDi. Προσφέρει ταχύτητα στις αλλαγές ταχυτήτων (πέρα από την άνεση), όντας παράλληλα και πολύ ομαλό στη λειτουργία του, ενώ διαθέτει και paddles ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι. Επιπλέον συμβάλλει στις χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Το DCT κιβώτιο της Kia διαθέτει δύο ξηρού τύπου συμπλέκτες, ο καθένας από τους οποίους ενεργοποιείται από ηλεκτρικούς μηχανισμούς. Ο κοίλος πρωτεύον άξονας επιτρέπει στο σύστημα να εμπλέκει γρήγορα τις ζυγές ταχύτητες, τη στιγμή που ένας συμπαγής άξονας στο εσωτερικό του κοίλου επιλέγει τις μονές σχέσεις.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Αγαπητό Autotriti, Θα ήθελα να μας διευκρινίσεις δύο στοιχεία για αυτό το πολύ όμορφο αμάξι. A) Ο κινητήρας diesel 1,6 θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ή αφορά μόνο τον diesel για την έκδοση GT LINE? B) Γνωρίζετε την τιμολογιακή πολιτική τόσο για τον χιλιάρη κινητήρα όσο και για το νέο diesel?
Απάντηση: Για τις τιμές δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία. Μόλις έχουμε κάτι επίσημο, θα το γράψουμε στο site. Επίσης, για το 1,6 diesel που ρωτήσατε θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.
τι να λέμε τώρα, δεν είναι καιρός για παιγνίδια.. καλές είναι όλες οι εταιρίες, αλλά δινεις κατι παραπάνω και παιρνεις πρωτο ονομα, κακα τα ψεματα....γιαπωνεζικο ΑΠΌ ΙΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ η γερμανικο ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...δεν υπαρχει ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ, καλα και τα γαλλικα και η Βολβο και η Φιατ , αλλά εάν σκέπτεσαι και μετρας και την συντηρηση και σκοπευεις να το κρατησεις χρονια το ριμαδι μηπως και πιασει καλη μεταπωλητικη αξια, δεν υπαρχει άλλος δρόμος..Γερμανια η ιαπωνια, δεν θα με χαλαγε ένα γκολφ, ένα αουντι η ένα μαζντα η σουμπαρου η τογιοτα, μιλαμε για οικογενειακα βεβαια, και όχι για παιγνίδια.....
Πάρα πολύ καλό αμάξι με ποιότητα και δεν σπάει δεν χαλάει,και με 7 χρόνια εγγύηση για να μην ξεχνιόμαστε.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Autotriti γιατί οι γρήγορες Εκδόσεις. Της Kia δεν πουλήσαν. Στην χώρα μας ποια η γνώμη σας
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Αγαπητό Autotriti, Θα ήθελα να μας διευκρινίσεις δύο στοιχεία για αυτό το πολύ όμορφο αμάξι. A) Ο κινητήρας diesel 1,6 θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ή αφορά μόνο τον diesel για την έκδοση GT LINE? B) Γνωρίζετε την τιμολογιακή πολιτική τόσο για τον χιλιάρη κινητήρα όσο και για το νέο diesel?
Απάντηση: Για τις τιμές δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία. Μόλις έχουμε κάτι επίσημο, θα το γράψουμε στο site. Επίσης, για το 1,6 diesel που ρωτήσατε θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.
προτιμω τον ecoboost . .
Και κάτι άλλο αγαπητό Autotriti...Ο 1000άρης κινητήρας θα πληρώνει τέλη?
ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΥΤΕ 120ΗΡ. Α! ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ...
α ..ξεχασα την φορντ που γτιαχνει αμαξια πρωτης κατηγορίας , το φοκους , το μοντέο, ποιος δεν θα ηθελε να εχει τετοια αμαξια;
τι να λέμε τώρα, δεν είναι καιρός για παιγνίδια.. καλές είναι όλες οι εταιρίες, αλλά δινεις κατι παραπάνω και παιρνεις πρωτο ονομα, κακα τα ψεματα....γιαπωνεζικο ΑΠΌ ΙΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ η γερμανικο ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...δεν υπαρχει ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ, καλα και τα γαλλικα και η Βολβο και η Φιατ , αλλά εάν σκέπτεσαι και μετρας και την συντηρηση και σκοπευεις να το κρατησεις χρονια το ριμαδι μηπως και πιασει καλη μεταπωλητικη αξια, δεν υπαρχει άλλος δρόμος..Γερμανια η ιαπωνια, δεν θα με χαλαγε ένα γκολφ, ένα αουντι η ένα μαζντα η σουμπαρου η τογιοτα, μιλαμε για οικογενειακα βεβαια, και όχι για παιγνίδια.....
το μονο πλην τα υψηλα τελη...κατα τα αλλα...αμαξαρα!