Ο 1.000αρης κινητήρας κινεί με άνεση το αμάξωμα του Cee`d, τραβώντας καλά από το χαμηλό φάσμα στροφών, με τη πτώση ισχύος να εμφανίζεται μετά τις 4.000 σ.α.λ.
Στο δρόμο: Σβέλτος ο 1.000αρης
31.731 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2015)
Η πρώτη επαφή μας με το νέο 3κυλινδρο μηχανικό σύνολο της Kia μας άφησε καλές εντυπώσεις. Ο κινητήρας τραβάει καλά από χαμηλά, μιας και η ροπή των 170 Nm είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. και μόνο ψηλά «ξεφουσκώνει», κάτι απόλυτα λογικό, λόγω μικρού κυβισμού. Η ηχομόνωση είναι πολύ καλή (έχουν αναβαθμιστεί τα μονωτικά υλικά σε διάφορα μέρη του αμαξώματος) και δύσκολα ο μη εκπαιδευμένος θα αντιληφθεί την 3κυλινδρη υπόσταση του κινητήρα - κι αυτό μόνο στο υψηλό φάσμα στροφών. «Φορτώνει» εύκολα χιλιόμετρα στο κοντέρ, ενώ εμφανίζεται και λογικός σε καύσιμο.
Έτσι στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο το αυτοκίνητο καταπίνει χιλιόμετρα για πλάκα, η ανάρτηση φιλτράρει καλά τις όποιες ανωμαλίες (παρά το γεγονός ότι είναι ελαφρώς πιο σφιχτή συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις Cee`d για πιο σπορ αίσθηση), προσφέροντας έτσι υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε κάθε είδους στροφή. Μόνο το τιμόνι δεν ενθουσιάζει με την αμεσότητα του και τη πληροφόρηση που παρέχει, διαθέτοντας πάντως και πάλι τρεις βαθμίδες υποβοήθησης (Flex Steer).
Έπειτα από το 1.000αρη μοτέρ δοκιμάσαμε και τον diesel με το νέο αυτόματο κιβώτιο. Αν εξαιρέσετε τη σχεδίαση του λεβιέ, που σε φέρνει αρκετά χρόνια πίσω, εν τούτοις ο τρόπος λειτουργίας του κιβωτίου είναι πολύ καλός. Είναι άμεσο (είτε αλλάζεις από τα paddles, είτε από το λεβιέ, είτε το αφήσετε στην αυτόματη λειτουργία) και με αρκετά ραφιναρισμένη λειτουργία, τόσο σε γρήγορο tempo οδήγησης, όσο και σε πιο χαλαρό. Σε συνδυασμό λοιπόν με τα 136 άλογα του 1,6 CRDi κινητήρα, το εν λόγω δίδυμο είναι ιδανικό για να καλύπτετε μεγάλες αποστάσεις άνετα, γρήγορα και προπαντός οικονομικά.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Αγαπητό Autotriti, Θα ήθελα να μας διευκρινίσεις δύο στοιχεία για αυτό το πολύ όμορφο αμάξι. A) Ο κινητήρας diesel 1,6 θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ή αφορά μόνο τον diesel για την έκδοση GT LINE? B) Γνωρίζετε την τιμολογιακή πολιτική τόσο για τον χιλιάρη κινητήρα όσο και για το νέο diesel?
Απάντηση: Για τις τιμές δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία. Μόλις έχουμε κάτι επίσημο, θα το γράψουμε στο site. Επίσης, για το 1,6 diesel που ρωτήσατε θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.
τι να λέμε τώρα, δεν είναι καιρός για παιγνίδια.. καλές είναι όλες οι εταιρίες, αλλά δινεις κατι παραπάνω και παιρνεις πρωτο ονομα, κακα τα ψεματα....γιαπωνεζικο ΑΠΌ ΙΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ η γερμανικο ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...δεν υπαρχει ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ, καλα και τα γαλλικα και η Βολβο και η Φιατ , αλλά εάν σκέπτεσαι και μετρας και την συντηρηση και σκοπευεις να το κρατησεις χρονια το ριμαδι μηπως και πιασει καλη μεταπωλητικη αξια, δεν υπαρχει άλλος δρόμος..Γερμανια η ιαπωνια, δεν θα με χαλαγε ένα γκολφ, ένα αουντι η ένα μαζντα η σουμπαρου η τογιοτα, μιλαμε για οικογενειακα βεβαια, και όχι για παιγνίδια.....
Πάρα πολύ καλό αμάξι με ποιότητα και δεν σπάει δεν χαλάει,και με 7 χρόνια εγγύηση για να μην ξεχνιόμαστε.
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Autotriti γιατί οι γρήγορες Εκδόσεις. Της Kia δεν πουλήσαν. Στην χώρα μας ποια η γνώμη σας
@stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.
Αγαπητό Autotriti, Θα ήθελα να μας διευκρινίσεις δύο στοιχεία για αυτό το πολύ όμορφο αμάξι. A) Ο κινητήρας diesel 1,6 θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ή αφορά μόνο τον diesel για την έκδοση GT LINE? B) Γνωρίζετε την τιμολογιακή πολιτική τόσο για τον χιλιάρη κινητήρα όσο και για το νέο diesel?
Απάντηση: Για τις τιμές δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία. Μόλις έχουμε κάτι επίσημο, θα το γράψουμε στο site. Επίσης, για το 1,6 diesel που ρωτήσατε θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.
προτιμω τον ecoboost . .
Και κάτι άλλο αγαπητό Autotriti...Ο 1000άρης κινητήρας θα πληρώνει τέλη?
ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΥΤΕ 120ΗΡ. Α! ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ...
α ..ξεχασα την φορντ που γτιαχνει αμαξια πρωτης κατηγορίας , το φοκους , το μοντέο, ποιος δεν θα ηθελε να εχει τετοια αμαξια;
τι να λέμε τώρα, δεν είναι καιρός για παιγνίδια.. καλές είναι όλες οι εταιρίες, αλλά δινεις κατι παραπάνω και παιρνεις πρωτο ονομα, κακα τα ψεματα....γιαπωνεζικο ΑΠΌ ΙΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ η γερμανικο ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...δεν υπαρχει ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ, καλα και τα γαλλικα και η Βολβο και η Φιατ , αλλά εάν σκέπτεσαι και μετρας και την συντηρηση και σκοπευεις να το κρατησεις χρονια το ριμαδι μηπως και πιασει καλη μεταπωλητικη αξια, δεν υπαρχει άλλος δρόμος..Γερμανια η ιαπωνια, δεν θα με χαλαγε ένα γκολφ, ένα αουντι η ένα μαζντα η σουμπαρου η τογιοτα, μιλαμε για οικογενειακα βεβαια, και όχι για παιγνίδια.....
το μονο πλην τα υψηλα τελη...κατα τα αλλα...αμαξαρα!