Ο 1.000αρης κινητήρας κινεί με άνεση το αμάξωμα του Cee`d, τραβώντας καλά από το χαμηλό φάσμα στροφών, με τη πτώση ισχύος να εμφανίζεται μετά τις 4.000 σ.α.λ.

Ο 1.000αρης κινητήρας κινεί με άνεση το αμάξωμα του Cee`d, τραβώντας καλά από το χαμηλό φάσμα στροφών, με τη πτώση ισχύος να εμφανίζεται μετά τις 4.000 σ.α.λ.

Στο δρόμο: Σβέλτος ο 1.000αρης

31.731 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2015)

Η πρώτη επαφή μας με το νέο 3κυλινδρο μηχανικό σύνολο της Kia μας άφησε καλές εντυπώσεις. Ο κινητήρας τραβάει καλά από χαμηλά, μιας και η ροπή των 170 Nm είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. και μόνο ψηλά «ξεφουσκώνει», κάτι απόλυτα λογικό, λόγω μικρού κυβισμού. Η ηχομόνωση είναι πολύ καλή (έχουν αναβαθμιστεί τα μονωτικά υλικά σε διάφορα μέρη του αμαξώματος) και δύσκολα ο μη εκπαιδευμένος θα αντιληφθεί την 3κυλινδρη υπόσταση του κινητήρα - κι αυτό μόνο στο υψηλό φάσμα στροφών. «Φορτώνει» εύκολα χιλιόμετρα στο κοντέρ, ενώ εμφανίζεται και λογικός σε καύσιμο.


Έτσι στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο το αυτοκίνητο καταπίνει χιλιόμετρα για πλάκα, η ανάρτηση φιλτράρει καλά τις όποιες ανωμαλίες (παρά το γεγονός ότι είναι ελαφρώς πιο σφιχτή συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις Cee`d για πιο σπορ αίσθηση), προσφέροντας έτσι υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε κάθε είδους στροφή. Μόνο το τιμόνι δεν ενθουσιάζει με την αμεσότητα του και τη πληροφόρηση που παρέχει, διαθέτοντας πάντως και πάλι τρεις βαθμίδες υποβοήθησης (Flex Steer).

Έπειτα από το 1.000αρη μοτέρ δοκιμάσαμε και τον diesel με το νέο αυτόματο κιβώτιο. Αν εξαιρέσετε τη σχεδίαση του λεβιέ, που σε φέρνει αρκετά χρόνια πίσω, εν τούτοις ο τρόπος λειτουργίας του κιβωτίου είναι πολύ καλός. Είναι άμεσο (είτε αλλάζεις από τα paddles, είτε από το λεβιέ, είτε το αφήσετε στην αυτόματη λειτουργία) και με αρκετά ραφιναρισμένη λειτουργία, τόσο σε γρήγορο tempo οδήγησης, όσο και σε πιο χαλαρό. Σε συνδυασμό λοιπόν με τα 136 άλογα του 1,6 CRDi κινητήρα, το εν λόγω δίδυμο είναι ιδανικό για να καλύπτετε μεγάλες αποστάσεις άνετα, γρήγορα και προπαντός οικονομικά. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRANSPORTER
test center