Οδηγούμε στη Ρώμη την πιο πολυτελή «πλευρά» του μεσαίου Ford, το Mondeo Vignale.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε στη Ρώμη την πιο πολυτελή «πλευρά» του μεσαίου Ford, το Mondeo Vignale.

Οδηγούμε: Ford Mondeo Vignale

8.562 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2015)

Για τους πιο απαιτητικούς, η Ford δημιουργεί τη νέα πολυτελή «μάρκα μέσα στη μάρκα» Vignale, με το Mondeo Vignale να είναι το πρώτο μοντέλο του είδους που φιλοδοξεί να προσφέρει περισσότερη πολυτέλεια και άνεση στις μετακινήσεις.

Με μια ματιά- Νέα σειρά πολυτελών μοντέλων Ford Vignale- Βασισμένο στο Mondeo- Κορυφαία εσωτερική πολυτέλεια και άνεση- Ισχυροί κινητήρες βενζίνης, diesel και υβριδικό- Στην Ελλάδα τον ΙούνιοΗ Ford δημιουργεί μια νέα γκάμα προϊόντων με την ονομασία «Vignale», τα οποία βασίζονται πάνω σε ήδη υπάρχοντα μοντέλα της εταιρείας, όμως μέσω μιας σειράς από αλλαγών σε υλικά, χρωματισμούς-επενδύσεις, αλλά και ενός πλήρους πακέτων εξατομικευμένων παροχών προς τον πελάτη, έρχονται για να αναδειχθούν ως οι πλέον πολυτελές επιλογές στον κατάλογο της εταιρείας. Το πρώτο δημιούργημα αυτής της νέας «μάρκας μέσα στη μάρκα» είναι το Mondeo Vignale. Θα ακολουθήσει λίγο αργότερα και αντίστοιχη έκδοση του S-MAX. Εμείς, ταξιδέψαμε μέχρι τη Ρώμη για να οδηγήσουμε το πρώτο μοντέλο της σειράς Vignale και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.Η πολυτέλεια ξεκινά από την εμφάνισηΚάθε ένα Mondeo Vignale που δημιουργείται περνά από τα χέρια έξι κορυφαίων τεχνιτών του νέου κέντρου Vignale της εταιρείας στο εργοστάσιό της στη Βαλένθια της Ισπανίας. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει high-tech τεχνικές παραγωγής και 100 πρόσθετους ελέγχους ποιότητας, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο για το γυάλισμα της βαφής του αμαξώματος και για να επιτύχουν ένα high-gloss φινίρισμα, οι τεχνικοί της εταιρείας αφιερώνουν πάνω από δύο ώρες τελειοποίησης. 
Στο σχεδιαστικό κομμάτι, το Mondeo Vignale σε 4θυρο ή στέισον αμάξωμα, ξεχωρίζει μέσω ειδικών επεμβάσεων που του χαρίζουν μια έντονα πολυτελή εικόνα. Έτσι, η μάσκα έχει νέα σχεδίαση και σκούρο ματ μεταλλικό φινίρισμα με αλουμινένιο πλαίσιο, αντίστοιχα οι προβολείς ομίχλης έχουν χρωμιωμένο πλαίσιο, ενώ το χρώμιο δεν λείπει και από τις πλαϊνές πόρτες. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν οι διπλές, χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης με αλουμινένιο πλαίσιο και ματ διακοσμητικά. Οι πολυτελείς προσθήκες ολοκληρώνονται με τις ειδικής σχεδίασης ζάντες 18 και 19 ιντσών, μαζί με ειδικές βαφές, μεταξύ των οποίων και η premium βαφή τεσσάρων στρωμάτων Vignale White.Εσωτερικό-Χώροι: Πολυτέλεια και επιπλέον άνεσηΤο εσωτερικό του Mondeo Vignale έχει εξελιχθεί ώστε να προσφέρει στους επιβάτες του αυτοκινήτου μια όσο το δυνατόν πιο άνετη και πολυτελή εμπειρία. Ξεκινώντας με τα καθίσματα, η Ford έχει φροντίσει ώστε να ντύσει το σαλόνι με τα πλέον πολυτελή δέρματα του είδους, που φτιάχνονται στο χέρι και ράβονται μέσω ειδικής διεργασίας με λέιζερ. Αντίστοιχα πολυτελή υλικά επενδύουν και το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα, το υποβραχιόνιο και τα πάνω πάνελ των θυρών, ώστε να τονίσουν περαιτέρω την εσωτερική πολυτέλεια. Ειδικά μάλιστα για τα εμπρόσθια καθίσματα, η Ford έχει φροντίσει ώστε η σχεδίασή τους να είναι τέτοια που να μειώνει την κόπωση σε πιο μακρινά ταξίδια, ενώ περιλαμβάνεται ακόμη και ειδική λειτουργία μασάζ για τους μηρούς, το πίσω και το κάτω τμήμα της πλάτης. 
Στο πεδίο της ηχομόνωσης, η Ford μείωσε στο χαμηλότερο δυνατό τα επίπεδα του θορύβου, εφαρμόζοντας για πρώτη φορά σε μοντέλο της στην Ευρώπη το σύστημα Active Noise Cancellation, μέσω του οποίου αποσβένεται ο θόρυβος από τον κινητήρα στο εσωτερικό, ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Παράλληλα, έχουν εφαρμοστεί ειδικά μέτρα ηχομόνωσης που απομονώνουν την καμπίνα από το θόρυβο στο δρόμο, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί και ειδικά ακουστικά κρύσταλλα στα τζάμια. Χωροταξικά, το Mondeo Vignale προσφέρει άνετους χώρους για 5 επιβάτες και ένα πολύ καλό πορτ-μπαγκάζ.Κινητήρες-Κιβώτια: Με ισχυρές επιλογές – Και υβριδικόΣτο πεδίο των κινητήρων, η Ford επέλεξε για το Mondeo Vignale τα ισχυρότερα διαθέσιμα μοτέρ της γκάμας του Mondeo. Στους βενζινοκινητήρες, συναντούμε τον 2λιτρο EcoBoost με 203 και 240 ίππους, ο οποίος και στις δύο περιπτώσεις συνδυάζεται με 9άρι αυτόματο κιβώτιο. Στους diesel, υπάρχει ο 2λιτρος TDCi των 180 ίππων και 400 Nm ροπής, που διατίθεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και αυτόματο, διπλού συμπλέκτη 6άρι PowerShift, αλλά και ο νεότερος 2λιτρος TDCi με διπλό turbo, 210 άλογα και ακόμη περισσότερη ροπή 450 Nm. Ειδικά για τον 2λιτρο των 180 ίππων, υπάρχει και επιλογή για τετρακίνηση Intelligent AWD της Ford, που μοιράζει αυτόματα τη ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες.
Aκρως ενδιαφέρουσα είναι και η υβριδική έκδοση με 2λιτρο βενζινοκινητήρα κύκλου Aτκινσον και ηλεκτροκινητήρα, που έχει απόδοση 187 ίππων. Η έκδοση αυτή, που οδηγήσαμε στην παρουσίαση του Mondeo Vignale, έδειξε ότι καταφέρνει να κινήσει χωρίς προβλήματα το βαρύ αμάξωμα του αυτοκινήτου. Σε καταστάσεις πλήρους επιτάχυνσης το CVT κιβώτιο αποκρίνεται πιο αργά από ό,τι θα θέλαμε στο πάτημα του γκαζιού, με τις στροφές του βενζινοκινητήρα να ανεβαίνουν μεν, όμως ο θόρυβος που φθάνει στο εσωτερικό, ελέω της πολύ καλής ηχομόνωσης του Mondeo Vignale, δεν ενοχλεί τους επιβάτες του.Στο δρόμο: Ξεχωριστή εμπειρία άνεσηςΤο Mondeo Vignale αναδεικνύει την ποιότητα κύλισης του μεσαίου μοντέλου της Ford με τον καλύτερο τρόπο και, σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση, προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία άνεσης στο ταξίδι. Οδηγώντας το αυτοκίνητο, εντυπωσιάζεσαι με τον τρόπο που αφήνει εκτός της καμπίνας τους θορύβους του κινητήρα ή του δρόμου, θυμίζοντας σε αυτό το επίπεδο ακόμη μεγαλύτερες και top premium επιλογές. Σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η άνεση από την ανάρτηση, παρά τους μεγαλύτερους τροχούς του Vignale. Φυσικά, προσόν και της πλέον πολυτελούς έκδοσης του Mondeo παραμένει η πολύ καλή και άκρως προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, όπως και η γενικότερη αίσθηση στιβαρότητας και ακαμψίας που έρχεται από το εγνωσμένο πλαίσιο και το μεστό τιμόνι.«Vignale»: Η προέλευσηΗ ονομασία «Vignale» προέρχεται από τον Alfredo Vignale, έναν από τους πρώτους κατασκευαστές αμαξωμάτων, που δημιούργησε μοναδικά σχέδια εξατομικευμένων αυτοκινήτων κατά παραγγελία. Η εταιρεία του, Vignale Carrozzeria, κατασκεύαζε από το 1948 μέχρι το 1969 στο Τορίνο, ειδικά αυτοκίνητα για πελάτες από όλο τον κόσμο, βασισμένα σε μοντέλα των Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Lancia και Maserati. Το 1973 η εταιρεία εξαγοράστηκε από τη Ford, που πήρε και τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος.Οι έξτρα παροχές Ford VignaleΕκτός από το αυτοκίνητο, ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου Vignale της Ford έχει στη διάθεσή του και μια σειρά από ειδικά εξατομικευμένες υπηρεσίες. Πριν την αγορά, τα μοντέλα Vignale θα βρίσκονται σε ειδικούς χώρους, τα «Vignale Lounge», μέσα στις νέες εκθέσεις Ford Store, όπου μέσω ειδικού συμβούλου, ο πελάτης θα μπορεί να διαμορφώσει το αυτοκίνητό του όπως ακριβώς επιθυμεί. Μετά την αγορά, υπάρχει μια ειδική, 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης για τον κάτοχο Vignale, ενώ ακόμη και για το service, προσφέρεται υπηρεσία παραλαβής-παράδοσης του αυτοκινήτου από το σπίτι του ιδιοκτήτη.

Με κινητήρες υψηλού κυβισμού και απόδοσης συνοδεύει η Ford το Mondeo Vignale, μεταξύ των οποίων και μια υβριδική εκδοχή 187 ίππων.

Με κινητήρες υψηλού κυβισμού και απόδοσης συνοδεύει η Ford το Mondeo Vignale, μεταξύ των οποίων και μια υβριδική εκδοχή 187 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto