Ο 2,3 λίτρων EcoBoost (turbo) άμεσου ψεκασμού, αποδίδει 317 ίππους και τα 432 Nm ροπής.

Ο 2,3 λίτρων EcoBoost (turbo) άμεσου ψεκασμού, αποδίδει 317 ίππους και τα 432 Nm ροπής.

Κινητήρες – Κιβώτια: Με EcoBoost & V8

37.203 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2015)

Η προσπάθεια εκσυγχρονισμού και, κατ επέκταση, εξ ευρωπαϊσμού του αυτοκινήτου, αποτυπώνεται και στις κινητήριες επιλογές. Στην κορυφή της γκάμας “κάθεται” ο 5λιτρος V8 των 421 ίππων και 530 Nm ροπής. Ωστόσο το ενδιαφέρον συγκεντρώνει ο 2,3 λίτρων EcoBoost (turbo) άμεσου ψεκασμού, με τους 317 ίππους και τα 432 Nm ροπής. Και τα δύο μοτέρ έχουν μπλοκ και κεφαλή από αλουμίνιο. Αυτοί οι κινητήρες χαρίζουν ένα 0-100 της τάξης των 4,8 δλ. για το 5λιτρο σύνολο (επίδοση που καθιστά τη Mustang το ταχύτερο μοντέλο μαζικής παραγωγής στην ευρωπαϊκή ιστορία της Ford) και 5,8 δλ. για τον EcoBoost. Αντιστοίχως, η κατανάλωση ξεκινάει από τα 8,0 λτ./100 χλμ. για τον EcoBoost, όταν αυτός συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ στον 5λιτρο η καλύτερη κατανάλωση επιτυγχάνεται στην αυτόματη έκδοση, με 12 λτ./100 χλμ. Με το κινητήρα EcoBoost, το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με την ενεργές γρίλιες πίσω από τη μάσκα, που όταν δεν απαιτείται μεγάλη ψύξη για τον κινητήρα, κλείνουν, βελτιώνοντας την αεροδυναμική. Από εκεί και πέρα, όλες οι εκδόσεις του μοντέλου (κουπέ και cabrio) έχουν αεροδυναμικές βελτιώσεις που βοηθάνε και τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στο δρόμο, αλλά και εμποδίζουν την εισχώρηση σχετικών θορύβων στο εσωτερικό. Επίσης όλες οι εκδόσεις του μοντέλου και με τους δύο κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, που πάει πακέτο με το Hill Start Assist (σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα), αλλά και με 6άρι αυτόματο, που διατίθεται με χειριστήρια στο τιμόνι. Από όλα αυτά κρατήστε την κατανάλωση του EcoBoost που στην πράξη δεν ξεφεύγει εκνευριστικά από τα εργοστασιακά νούμερα, αλλά και τις εκπομπές ρύπων που δεν ξεπερνάν τα 179 γρ./χλμ. κατά μέσο όρο, νούμερα αδιανόητα για ένα muscle car άλλων εποχών. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw