Στο δρόμο: Ανεση και δυναμισμός α λα ιαπωνικά

Στο δρόμο: Ανεση και δυναμισμός α λα ιαπωνικά

19.475 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2016)

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του νέου GS αντιλαμβάνεσαι πως μπορεί να σταθεί με αξιώσεις απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό, μιας και οι Ιάπωνες έχουν κάνει αρκετή δουλειά τόσο όσον αφορά στην ακαμψία του αμαξώματος, όσο και στην ηχομόνωση και την οδηγική αίσθηση που βγάζει, αφού καταφέρνει και κρύβει επιδέξια τα 1.800 κιλά του, την ώρα που το τιμόνι -παρότι με ηλεκτρική υποβοήθηση- παρέχει καλή πληροφόρηση και κατευθυντικότητα στον οδηγό του. Η ανάρτηση -είναι ρυθμιζόμενη στις κορυφαίες εκδόσεις F-Sport- απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου (τις λίγες τουλάχιστον που βγήκαμε στους δρόμους της Μαγιόρκα), ενώ όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς και επιλέξεις την επιλογή sport mode αφήνει στο αμάξωμα ελάχιστες κλίσεις. Στο κομμάτι της ηχομόνωσης από την άλλη, είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό ότι μέσα στην πόλη κινείσαι εντελώς αθόρυβα λόγω ηλεκτρικής κίνησης, ενώ στον αυτοκινητόδρομο έχεις την αίσθηση πως πηγαίνεις με τα νόμιμα όρια, αλλά στην πραγματικότητα τα έχεις υπερβεί κατά πολύ… 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto