Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του νέου GS αντιλαμβάνεσαι πως μπορεί να σταθεί με αξιώσεις απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό, μιας και οι Ιάπωνες έχουν κάνει αρκετή δουλειά τόσο όσον αφορά στην ακαμψία του αμαξώματος, όσο και στην ηχομόνωση και την οδηγική αίσθηση που βγάζει, αφού καταφέρνει και κρύβει επιδέξια τα 1.800 κιλά του, την ώρα που το τιμόνι -παρότι με ηλεκτρική υποβοήθηση- παρέχει καλή πληροφόρηση και κατευθυντικότητα στον οδηγό του. Η ανάρτηση -είναι ρυθμιζόμενη στις κορυφαίες εκδόσεις F-Sport- απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου (τις λίγες τουλάχιστον που βγήκαμε στους δρόμους της Μαγιόρκα), ενώ όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς και επιλέξεις την επιλογή sport mode αφήνει στο αμάξωμα ελάχιστες κλίσεις. Στο κομμάτι της ηχομόνωσης από την άλλη, είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό ότι μέσα στην πόλη κινείσαι εντελώς αθόρυβα λόγω ηλεκτρικής κίνησης, ενώ στον αυτοκινητόδρομο έχεις την αίσθηση πως πηγαίνεις με τα νόμιμα όρια, αλλά στην πραγματικότητα τα έχεις υπερβεί κατά πολύ…
to sigekrimeno den einai amaksi einai amaksara.... to mono pou isteri to lexus einai i sxediasi tou.... kai tora erxome se sena autotriti den ida se auto to artho na vlepo leksis "iperano kritikis, politelia , igetis tis katigorias" san proin xristis mercedes kai nin audi kai ta dio einai poli kala amaksia alla ta thematakia tous ta exoun opos kai ola ta autokinita kai kanena amaksi den einai iperano kritikis... episis ama paris amaksi me multimedia thelis etsi kai allios xrono oso eukolo kai na einai opos episis etsi kai alaksis kataskeuasti.... sto mono pragma pou mou arese auto to artho itan oti kathise kapios na to grapsi kai oxi na alaksi merikes leksis opos kaskeuastis kai modelo.... episis kati simadiko kai den prepi na to skexname i lexus einai protoporos eteria se themata ivridikis texnologias kai itan i eteria pou anagale kai tis megales na vgaloun adistixa modela... kai auta ta grafi kapios pou einai fun ton germanikon amaksio alla oxi tis soupas arthografias.... ola auta pada me agapi autotriti
Το οποιο υπαρχει στην εκθεση της Lexus στη Βουλιαγμενης για οποιον θελει να το δει απο κοντα!!!
to sigekrimeno den einai amaksi einai amaksara.... to mono pou isteri to lexus einai i sxediasi tou.... kai tora erxome se sena autotriti den ida se auto to artho na vlepo leksis "iperano kritikis, politelia , igetis tis katigorias" san proin xristis mercedes kai nin audi kai ta dio einai poli kala amaksia alla ta thematakia tous ta exoun opos kai ola ta autokinita kai kanena amaksi den einai iperano kritikis... episis ama paris amaksi me multimedia thelis etsi kai allios xrono oso eukolo kai na einai opos episis etsi kai alaksis kataskeuasti.... sto mono pragma pou mou arese auto to artho itan oti kathise kapios na to grapsi kai oxi na alaksi merikes leksis opos kaskeuastis kai modelo.... episis kati simadiko kai den prepi na to skexname i lexus einai protoporos eteria se themata ivridikis texnologias kai itan i eteria pou anagale kai tis megales na vgaloun adistixa modela... kai auta ta grafi kapios pou einai fun ton germanikon amaksio alla oxi tis soupas arthografias.... ola auta pada me agapi autotriti