Η οδική συμπεριφορά του Mazda 3 σε φτιάχνει. Η ανάρτηση αποσβένει τις ανωμαλίες, το τιμόνι είναι εξαιρετικό σε πληροφόρηση, τα περιθώρια πρόσφυσης μεγάλα και τα φρένα δείχνουν ακούραστα και δυνατά.
Στο δρόμο: Upper Class
75.487 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2019)
Από τα πρώτα κιόλας λεπτά καταλάβαμε πως ένας δυνατός οδηγικά παίκτης μπήκε στην κατηγορία. Και εξηγούμαστε: Στη διαδρομή όπου δοκιμάσαμε την ποιότητα κύλισης σε 7 διαφορετικά οδοστρώματα, το Mazda 3 ήταν εξαιρετικό! Ελάχιστος θόρυβος πέρναγε στην καμπίνα ενώ η ανάρτηση απόσβενε τις ανωμαλίες. Αμέσως μετά, στο δυναμικό κομμάτι της πίστας που περιλάμβανε πληθώρα διαφορετικών στροφών ανακαλύψαμε πως τα περιθώρια πρόσφυσης είναι κορυφαία, το τιμόνι προσφέρει άριστη πληροφόρηση και ο επιλογέας κουμπώνει όπως πρέπει! Γιατί να μην είχαμε μια MPS έκδοση, σκεφτήκαμε, για να σας δώσουμε ένα στίγμα.
Και τέλος, στο κυκλικό οβάλ όπου δοκιμάζεις την μέγιστη ταχύτητα; Οκ, εδώ φάνηκε ότι λείπει η δύναμη από τον κινητήρα, όμως στον αυτοκινητόδρομο το Mazda 3 είναι ήσυχο, ευθύβολο και άνετο για τους επιβάτες. Συμπέρασμα; Αυτό το αυτοκίνητο θα φέρει νέα στάνταρ σε αρκετούς οδηγικούς τομείς…
Καλησπερα
Πανεμορφο αυτοκινητο εξαιρετικη αξιοπιστια τραγικη τιμολογιακη πολιτικη. Κινητηρες που δεν θα πωλησουν στην Ελλαδα. Ακομα και εαν υπαρξει περιπτωση να υπαρξει κινητηρας 1.5 122 αλογα με τιμη κοντα στα 20000 ευρω.
Προς την αντιπροσωπεια αλλαξτε τιμοκαταλογο γιατι η mazda δεν ειναι premium εταιρεια οπως mercedes bmw audi ουτε καν ημιpremium οπως ειναι η volvo και η alfa romeo.
Λατρης της mazda μην την καταστρεψετε δευτερη φορα στην Ελλαδα.
Μαζντα 3, "....οπως Αμερική" που έλεγε και μια διαφήμηση στην τηλεωραση πριν πολλα χρονια με την όμορφη Ιβετ!
Μαλιστα, ....μικρομεσαιο 2λιτρο ατμόσφαιρα, περι τα 120 άλογα, εν ετη 2019.
Οκ.... καλες πωλησεις!
Με ποια κριτήρια έχετε κατατάξει το mazda 3 στα premium ? Ένας μαζικός κατασκευαστής όπως η mazda δεν γίνεται ξαφνικά premium επειδή έτσι δηλώνει ο ίδιος ή επειδή έφτιαξε ένα ποιοτικό προϊόν που το πουλάει ακριβότερα.
Από εκεί και πέρα, χαίρομαι για την επιστροφή της mazda αλλά δεν βλέπω δυστυχώς να κρατάει για πολύ με αυτούς τους κινητήρες και αυτές τις τιμές.
Είμαι ένας από αυτούς που περίμεναν πως και πως την επιστροφή της mazda στην Ελλάδα.το νεο mazda 3 είναι ένα υπέροχο αυτοκίνητο μόνο που αυτά τα κυβικά δεν είναι για την Ελλάδα.απορω δεν το ξέρει η επίσημη αντιπροσωπεία?κυβικά 2000 Τιμή 27000 ευρώ τεκμήρια εφορίας.σε ποιους απευθύνονται άραγε?κρίμα πολύ κρίμα...
Αν μπορούσα να διαλέξω μεταξύ ενός μικρού τούρμπο κινητήρα όπως πχ ο 1,4 tsi και του διλιτρου ατμοσφαιρικου της mazda σε μια χώρα που τα κυβικά δεν θα επιβαρυναν τόσο πολύ την αρχική τιμή και το κόστος χρήσης εννοείται ότι θα επέλεγα mazda. Στην Ελλάδα όμως δυστυχώς...
Από που να το πιάσεις; Ατμοσφαιρικός 2λιτρος, κόστος κτήσης στα ουράνια, για μοντέλο που έχει χώρο αποσκευών πιο μικρό και από το polo. Ο χαρακτηρισμός premium δε δικαιολογείται μονάχα από τα κυβικά. Η οθόνη απλά πληροφοριακή, σε κόντρα της μόδας που προσφέρει διαδραστικότητα και πληθώρα συνδέσεων. Χίλιες φορές να πας για το mx5, πιο πολύ θα το χαρείς (κι ας αφήσεις τον τρίτο επιβάτη με τα πόδια).
..δεν γνωρίζω τα οικονομικά του Groupo FCA, γνωρίζω όμως από πρώτο χέρι και μετά από ένα χρόνο εμπειρίας μαζί της, πως η G τα έχει όλα και … συμφέρει....!
Καλησπερα Πανεμορφο αυτοκινητο εξαιρετικη αξιοπιστια τραγικη τιμολογιακη πολιτικη. Κινητηρες που δεν θα πωλησουν στην Ελλαδα. Ακομα και εαν υπαρξει περιπτωση να υπαρξει κινητηρας 1.5 122 αλογα με τιμη κοντα στα 20000 ευρω. Προς την αντιπροσωπεια αλλαξτε τιμοκαταλογο γιατι η mazda δεν ειναι premium εταιρεια οπως mercedes bmw audi ουτε καν ημιpremium οπως ειναι η volvo και η alfa romeo. Λατρης της mazda μην την καταστρεψετε δευτερη φορα στην Ελλαδα.
Μαζντα 3, "....οπως Αμερική" που έλεγε και μια διαφήμηση στην τηλεωραση πριν πολλα χρονια με την όμορφη Ιβετ! Μαλιστα, ....μικρομεσαιο 2λιτρο ατμόσφαιρα, περι τα 120 άλογα, εν ετη 2019. Οκ.... καλες πωλησεις!
Με ποια κριτήρια έχετε κατατάξει το mazda 3 στα premium ? Ένας μαζικός κατασκευαστής όπως η mazda δεν γίνεται ξαφνικά premium επειδή έτσι δηλώνει ο ίδιος ή επειδή έφτιαξε ένα ποιοτικό προϊόν που το πουλάει ακριβότερα. Από εκεί και πέρα, χαίρομαι για την επιστροφή της mazda αλλά δεν βλέπω δυστυχώς να κρατάει για πολύ με αυτούς τους κινητήρες και αυτές τις τιμές.
Είμαι ένας από αυτούς που περίμεναν πως και πως την επιστροφή της mazda στην Ελλάδα.το νεο mazda 3 είναι ένα υπέροχο αυτοκίνητο μόνο που αυτά τα κυβικά δεν είναι για την Ελλάδα.απορω δεν το ξέρει η επίσημη αντιπροσωπεία?κυβικά 2000 Τιμή 27000 ευρώ τεκμήρια εφορίας.σε ποιους απευθύνονται άραγε?κρίμα πολύ κρίμα...
Αν μπορούσα να διαλέξω μεταξύ ενός μικρού τούρμπο κινητήρα όπως πχ ο 1,4 tsi και του διλιτρου ατμοσφαιρικου της mazda σε μια χώρα που τα κυβικά δεν θα επιβαρυναν τόσο πολύ την αρχική τιμή και το κόστος χρήσης εννοείται ότι θα επέλεγα mazda. Στην Ελλάδα όμως δυστυχώς...
..σίγουρα έχει ημιάκαμπτους άξονες στην πίσω ανάρτηση; Και αυτή οπισθοδρόμησε όπως η Φορντ με το Φοκους;
Από που να το πιάσεις; Ατμοσφαιρικός 2λιτρος, κόστος κτήσης στα ουράνια, για μοντέλο που έχει χώρο αποσκευών πιο μικρό και από το polo. Ο χαρακτηρισμός premium δε δικαιολογείται μονάχα από τα κυβικά. Η οθόνη απλά πληροφοριακή, σε κόντρα της μόδας που προσφέρει διαδραστικότητα και πληθώρα συνδέσεων. Χίλιες φορές να πας για το mx5, πιο πολύ θα το χαρείς (κι ας αφήσεις τον τρίτο επιβάτη με τα πόδια).
..δεν γνωρίζω τα οικονομικά του Groupo FCA, γνωρίζω όμως από πρώτο χέρι και μετά από ένα χρόνο εμπειρίας μαζί της, πως η G τα έχει όλα και … συμφέρει....!
Εκπληκτική σχεδίαση , αλλα με τέτοιες τιμες θα παει άπατη στην Ελλάδα.
Kaλητερα εκτως ελλαδας ..ουτε 322.ουτε 222 ..122 αλ μουλαρ ωρε φιλε κριμα
Κρίμα που δεν θα έχει τύχη με τέτοιους κινητήρες. Η ατμόσφαιρα έχει τελειώσει.