Η οδική συμπεριφορά του Mazda 3 σε φτιάχνει. Η ανάρτηση αποσβένει τις ανωμαλίες, το τιμόνι είναι εξαιρετικό σε πληροφόρηση, τα περιθώρια πρόσφυσης μεγάλα και τα φρένα δείχνουν ακούραστα και δυνατά.

Η οδική συμπεριφορά του Mazda 3 σε φτιάχνει. Η ανάρτηση αποσβένει τις ανωμαλίες, το τιμόνι είναι εξαιρετικό σε πληροφόρηση, τα περιθώρια πρόσφυσης μεγάλα και τα φρένα δείχνουν ακούραστα και δυνατά.

Στο δρόμο: Upper Class

75.487 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2019)

Από τα πρώτα κιόλας λεπτά καταλάβαμε πως ένας δυνατός οδηγικά παίκτης μπήκε στην κατηγορία. Και εξηγούμαστε: Στη διαδρομή όπου δοκιμάσαμε την ποιότητα κύλισης σε 7 διαφορετικά οδοστρώματα, το Mazda 3 ήταν εξαιρετικό! Ελάχιστος θόρυβος πέρναγε στην καμπίνα ενώ η ανάρτηση απόσβενε τις ανωμαλίες. Αμέσως μετά, στο δυναμικό κομμάτι της πίστας που περιλάμβανε πληθώρα διαφορετικών στροφών ανακαλύψαμε πως τα περιθώρια πρόσφυσης είναι κορυφαία, το τιμόνι προσφέρει άριστη πληροφόρηση και ο επιλογέας κουμπώνει όπως πρέπει! Γιατί να μην είχαμε μια MPS έκδοση, σκεφτήκαμε, για να σας δώσουμε ένα στίγμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Και τέλος, στο κυκλικό οβάλ όπου δοκιμάζεις την μέγιστη ταχύτητα; Οκ, εδώ φάνηκε ότι λείπει η δύναμη από τον κινητήρα, όμως στον αυτοκινητόδρομο το Mazda 3 είναι ήσυχο, ευθύβολο και άνετο για τους επιβάτες. Συμπέρασμα; Αυτό το αυτοκίνητο θα φέρει νέα στάνταρ σε αρκετούς οδηγικούς τομείς…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto