¶νετοι οι χώροι στο πίσω κάθισμα της νέας Mercedes E-Class, που υπόσχεται να μεταφέρει ατσαλάκωτους τους επιβάτες στον προορισμό τους.
Χώροι: Ακόμη περισσότερη άνεση
30.108 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2016)
Στο πεδίο των χώρων, η αύξηση στο μήκος και το μεταξόνιο της νέας Mercedes E-Class έχει ως αποτέλεσμα οι πίσω επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους ακόμη πιο άνετο χώρο για τα πόδια τους, ενώ παράλληλα διατηρείται ο πολύ καλός χώρος και για τους ώμους τους, αλλά και για τα κεφάλια τους. Συνολικά, τα επίπεδα είναι και πάλι πολύ υψηλά, με 5 ενήλικες επιβάτες να βρίσκουν με άνεση θέση στο εσωτερικό, παρά την παρουσία του τούνελ της μετάδοσης μεταξύ των πίσω καθισμάτων. Ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε και στα νέα καθίσματα, που φροντίζουν να μεταφέρουν τους επιβαίνοντες ατσαλάκωτους στον προορισμό τους, ενώ παράλληλα, προσφέρουν και πολύ καλή πλευρική στήριξη περιλαμβάνοντας ακόμη και ενεργά πλαϊνά μαξιλαράκια, που εκτείνονται ανάλογα στις στροφές στηρίζοντας το σώμα. Στο χώρο του πορτ-μπαγκάζ, ο ωφέλιμος όγκος διατηρείται στα πολύ καλά 540 λίτρα, επαρκώντας και με το παραπάνω για τις μεταφορικές ανάγκες των επιβατών. Για αυτούς που θέλουν περισσότερα, η πλάτη του πίσω καθίσματος μπορεί να διαιρεθεί σε ποσοστό 40:20:40.
εχω την c180 mod 2007 νεο σκαρι στα 140000 χιλιομετρα μου κουρεψε τα γραναζια χρονισμου παιρνω τηλ και μου λενε ε ναι ειναι παλια....τους λεω ρε παιδια τι παλια ζασταβα αγορασα....οκ με 2500 χιλιαρικακια εγινε....στα 155.000 χιλιαδες μου κλειδωσε το τιμονι....αναγκαστηκα να το φορτωσω απο το σπιτι να το μεταφερω ....120ευρω στην ελπα και 400 η κλειδωνια εγινε...τα συμπερασματα δικα σας
Τι ψαχνεις ρε γιαννη;;Βρηκε να πει οτι σπανε οι κινητηρες των υπεραιωνοβιων μερτσεντες...Προσφατα ειδα μια se280 πρεπει να ναι του 70 μοντελο δηλαδη 50 χρονων!
Τι να πεις;
φιλε γιωργο...μαλλον δεν εχεις οδηγησει ποτε σου μερσεντες ..μεχρι στιγμης εχω 2 στη κατοχη μου...η μια με 1.800.000 χλμ. κ μια 540.000 κ οι κινητηρες τους φυσανε...ουτε σπασιματα ουτε τιποτα οπως λες...αν εσυ εχεις κ το λες μαλλον δεν ξερεις να την οδηγας ....
einai poli kalo autokinito alla molis vri to neo BMW5 kai A6 tote tha pari tin triti thesi gt i Mercedes isteri theamatika sto thema polimesa autokinitou exei fota led otan oi alloi tha exoun laser.... kai vevea gia tin katigoria tou einai poli argo san amaksi..... sto mono pou tha simfoniso pos exei piotita kai asfalia sta ipolipa einai apla piso akoma kai san neo.... tromeri epitixia gia tin mercedes pou kapote evgaze amaksia kai i alloi akolouthousan meta apo 10 xronia.....
Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα κουσούρια του προηγούμενου μοντέλου όπως για παράδειγμα η καδένα με τις πλαστικές γλύστρες και ότι γενικώς τα προηγούμενα μοτέρ σπάγανε στις 250-350000χλμ αν στο καινούργιο μοντέλο υπάρχει κάποια βελτίωση;
εχω την c180 mod 2007 νεο σκαρι στα 140000 χιλιομετρα μου κουρεψε τα γραναζια χρονισμου παιρνω τηλ και μου λενε ε ναι ειναι παλια....τους λεω ρε παιδια τι παλια ζασταβα αγορασα....οκ με 2500 χιλιαρικακια εγινε....στα 155.000 χιλιαδες μου κλειδωσε το τιμονι....αναγκαστηκα να το φορτωσω απο το σπιτι να το μεταφερω ....120ευρω στην ελπα και 400 η κλειδωνια εγινε...τα συμπερασματα δικα σας
Τι ψαχνεις ρε γιαννη;;Βρηκε να πει οτι σπανε οι κινητηρες των υπεραιωνοβιων μερτσεντες...Προσφατα ειδα μια se280 πρεπει να ναι του 70 μοντελο δηλαδη 50 χρονων! Τι να πεις;
φιλε γιωργο...μαλλον δεν εχεις οδηγησει ποτε σου μερσεντες ..μεχρι στιγμης εχω 2 στη κατοχη μου...η μια με 1.800.000 χλμ. κ μια 540.000 κ οι κινητηρες τους φυσανε...ουτε σπασιματα ουτε τιποτα οπως λες...αν εσυ εχεις κ το λες μαλλον δεν ξερεις να την οδηγας ....
einai poli kalo autokinito alla molis vri to neo BMW5 kai A6 tote tha pari tin triti thesi gt i Mercedes isteri theamatika sto thema polimesa autokinitou exei fota led otan oi alloi tha exoun laser.... kai vevea gia tin katigoria tou einai poli argo san amaksi..... sto mono pou tha simfoniso pos exei piotita kai asfalia sta ipolipa einai apla piso akoma kai san neo.... tromeri epitixia gia tin mercedes pou kapote evgaze amaksia kai i alloi akolouthousan meta apo 10 xronia.....
Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα κουσούρια του προηγούμενου μοντέλου όπως για παράδειγμα η καδένα με τις πλαστικές γλύστρες και ότι γενικώς τα προηγούμενα μοτέρ σπάγανε στις 250-350000χλμ αν στο καινούργιο μοντέλο υπάρχει κάποια βελτίωση;
Ο οδηγός συμμετέχει καθόλου;
Και να μου το χαριζανε δε θα το επαιρνα,ιαπωνικο θα παρω που δε χαλανε ΠΟΤΕ...! Ε;