Εξαιρετική σε άνεση και ποιότητα κύλισης, αλλά και με ακόμη καλύτερα στοιχεία στο πεδίο της οδηγικής αίσθησης έρχεται η νέα Mercedes E-Class.

Εξαιρετική σε άνεση και ποιότητα κύλισης, αλλά και με ακόμη καλύτερα στοιχεία στο πεδίο της οδηγικής αίσθησης έρχεται η νέα Mercedes E-Class.

Στο δρόμο: Καλύτερη από ποτέ

30.090 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2016)

Η Mercedes βασίζει τη νέα E-Class στη νεότερη πισωκίνητη πλατφόρμα MRA, η οποία βρίσκεται πλέον κάτω από όλες τις Mercedes μεγέθους αυτού της C-Class και πάνω. Η ανάρτηση, αποτελείται από άξονα τεσσάρων συνδέσμων εμπρός και πέντε συνδέσμων πίσω, με αντιστρεπτικές και στα δύο τμήματα. Στις εκδόσεις Avantgarde υπάρχει στάνταρ η πιο σπορ ανάρτηση με 15 χλστ. χαμήλωμα, ενώ θα διατεθεί ως έξτρα και η αυτόματα ρυθμιζόμενη ανάρτηση Dynamic Body Control, που και αυτή έχει σπορ set-up. Στην πράξη και οδηγώντας τη νέα Mercedes E-Class στους δρόμους της Πορτογαλίας, αντιλαμβάνεται άμεσα τη δουλειά που έχει γίνει από τους τεχνικούς και μηχανικούς Mercedes για να συνδυάσουν την κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης, με την ακόμη περισσότερη ασφάλεια και οδηγική αίσθηση. Έτσι, κινούμενοι στην Εθνική, οδηγός και επιβάτες εκτιμούν απόλυτα την απουσία θορύβων από τον κινητήρα ή αεροδυναμικούς, την σταθερότητα και παράλληλα, την πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση της E-Class. Σε ένα δρόμο με στροφές, το πλαίσιο δείχνει τα προτερήματά του στο πεδίο της στιβαρότητας και της γενικότερης ελάφρυνσης του αυτοκινήτου, ώστε σε συνδυασμό με το βελτιωμένο σε αίσθηση τιμόνι, να δίνει ικανοποιητική πληροφόρηση στον οδηγό για να διατηρήσει την E-Class μέσα στις γραμμές του δρόμου. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, υπάρχουν και όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά βοηθήματα που… επαναφέρουν την τάξη σε οποιαδήποτε παρασπονδία, ενώ προειδοποιούν και για την ύπαρξη του αυτοκινήτου στο τυφλό σημείο, επεμβαίνοντας στα φρένα εάν ο οδηγός τα αγνοήσει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto