16 φωτογραφίες »

H νέα γραμμή: η νέα γρίλια είναι ο βασικός εκφραστής της σπορ προσωπικότητας του νέου Kuga.

Οδηγούμε: Nέο Ford Kuga

58.744 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2020)

Στην καλύτερή του στιγμή: Mπορεί το Fiesta και το Focus να είναι οι αστέρες της Ford για την Eυρώπη, όμως σε παγκόσμιο επίπεδο, το πιο σημαντικό αυτοκίνητο για την εταιρεία είναι το Kuga. Και πλέον, στην τρίτη του γενιά είναι πιο ώριμο από ποτέ.

Πρώτη εντύπωση: Τι μας άρεσε;
Και η εμφάνιση και οι νέες αναλογίες του ταιριάζουν πολύ. Το Plug-in μας άρεσε τόσο για τη μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία όσο και για τις επιδόσεις του. Περισσότερα θα δούμε στις εν ελλάδι δοκιμές του μοντέλου. 
 
Η αλήθεια είναι ότι η Ford είναι πραγματικά περήφανη για το Focus. Όπως επίσης ισχύει ότι κανένα άλλο Ford δεν πουλάει τόσο καλά στην Ευρώπη, όσο το Fiesta. Όταν όμως οι υπεύθυνοι της φίρμας εκεί στην Κολωνία ρίχνουν το βλέμμα τους λίγο πιο μακριά, τότε οι προτεραιότητες αλλάζουν. Χάρη και στη γενική τρέλα που επικρατεί παγκοσμίως με τα SUV, το Kuga και το αμερικανικό αδερφάκι του το Εscape, αναδεικνύονται ως τα σημαντικότερα μοντέλα της φίρμας σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Αυτό εξηγεί σε μεγάλο βαθμό και το εντυπωσιακό βάθος στο οποίο έφτασαν οι μηχανικοί της φιρμας για να ανανεώσουν και να κάνουν το Kuga στην τρίτη του γενιά να έχει πραγματικά ό,τι πιο πρωτοποριακό σε τεχνικό επίπεδο. Το ίδιο και στο θέμα της σχεδίασης όπου το νέο μοντέλο είναι ριζικά αλλαγμένο, χρησιμοποιεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας όπως τη γνωρίσαμε στο Puma και φιλοδοξεί να κάνει ακόμα και τον καθιερωμένο ανταγωνισμό του να μοιάζει σχετικά παλιός οπτικά. 

Κάτω από το νέο αμάξωμα κρύβεται το δάπεδο του καινούριου Focus. Το νέο Kuga έχει μεγαλώσει περίπου κατά εννέα εκατοστά ενώ και το μεταξόνιο πήρε δύο πόνους (2,71 μ. πλέον). Κι αυτό φαίνεται πολύ στο εσωτερικό, οπου οι χώροι είναι πολύ βελτιωμένοι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Μέχρι και συρόμενο πίσω κάθισμα διαθέτει πλέον. Οι νέες αναλογίες ευνοούν και την εμφάνιση φυσικά. Του πάει πολύ που έχει πιο επίπεδη οροφή ενώ και οι τέσσερις έξτρα πόντοι που πήρε στο πλάτος συμβάλλουν επίσης στη δημιουργία μιας δυναμικής εικόνας. 

Η σπορ προσέγγιση βέβαια δεν περιορίζεται στην εμφάνιση αλλά μεταφέρεται φυσικά και στην οδική συμπεριφορά. Ακριβώς χάρη στη νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιεί, το Kuga είναι ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο από πριν με εξαιρετική αίσθηση από την ανάρτηση και ακρίβεια από το τιμόνι. Αυτό δείχνει ότι η Ford και σε αυτή τη λίγκα, δημιουργεί, σχεδόν περισσότερο από κάθε άλλον, τον πιο στενό δεσμό ανάμεσα στον οδηγό και το δρόμο. 

Σε ό,τι αφορά τη γκάμα των κινητήρων, δυσκολα θα βρει κανείς κάτι πιο ευρύ στην κλάση. Υπάρχουν δύο μοτέρ βενζίνης στα 1,5 λίτρα με 120 και 150 ίππους, δύο ντίζελ στα 1,5 κι 2,0 λίτρα, ένα mild hybrid ντίζελ, ένα plug-in Υβριδικό ενώ έπεται κι ένα κανονικό υβρδικό. Η πιο συναρπαστική εκδοχή είναι η Plug-in υβριδική, με φόρτιση δηλαδή και από πρίζα. Οι μηχανικοί έβαλαν εδώ έναν κινητήρα βενζίνης στα 2,5 λίτρα, μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για μια συνδυαστική ισχύ 225 ίππων. Η μπαταρία έχει ενέργεια 14,4 κιλοβατώρες και αυτό παρέχει ηλεκτρική αυτονομία 56 χλμ.. Αυτό σημαίνει ότι, σε μια μεγάλη πόλη θα μπορέσεις να κάνεις όλες τους δουλειές σου γύρω γύρω και να απομείνει και ένα απόθεμα ενέργειας για τον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να χρειαστεί να παρέμβει ο βενζινοκινητήρας. Και μάλιστα για ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα. 

Αυτό σίγουρα κατοχυρώνει την υπερηφάνεια της Ford και για το νέα Kuga. 

Η άποψή μας
Το νέο Kuga έρχεται με περισσότερες φιλοδοξίες από ποτέ κόντρα στον ανταγωνισμό του. Και δείχνει πολύ καλά πρετοιμασμένο, ειδικά σε ό,τι αφορά τη γκάμα των κινητήρων. Η τρίτη δε θέλει να περιοριστεί απλώς στο να συμβαδίσει με τους υπόλοιπους της κλάσης αλλά να τους προσπεράσει.  

peugeot
NISSAN