Στη βάση της γκάμας των κινητήρων υπάρχει ένας νέο turbo μηχανικό σύνολο άμεσου ψεκασμού, που από 1,5 λτ. αποδίδει 140 ή 165 ίππους.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη βάση της γκάμας των κινητήρων υπάρχει ένας νέο turbo μηχανικό σύνολο άμεσου ψεκασμού, που από 1,5 λτ. αποδίδει 140 ή 165 ίππους.

Κινητήρες: Με νέο 1.500άρη turbo 140 ή 165 ίππων

37.748 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2017)

Στη βάση της γκάμας των κινητήρων του νέου Opel Insignia Grand Sport συναντάμε ένα νέο αλουμινένιο, 1.500άρη, 4κύλινδρο turbo άμεσου ψεκασμού, που διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Η βασική αποδίδει 140 ίππους με 250 Νm ροπής από τις 2.000-4.100 σ.α.λ. και υπόσχεται κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ. H ισχυρότερη έκδοση, την οποία και οδηγήσαμε, αποδίδει 165 άλογα με ίδια χαρακτηριστικά ροπής, αλλά και κατανάλωσης. Ο 2λιτρος turbo κινητήρας αποδίδει 260 άλογα με 400 Nm ροπής από τις 2.500-4.000 σ.α.λ. και μπορεί να συνδυαστεί με το νέο σοφιστικές σύστημα τετρακίνησης Twinster, που αντί για το κλασικό πίσω διαφορικό διαθέτει δύο πολύδισκους συμπλέκτες και έχει χαρακτηριστικά Torque Vectoring, αλλά και με το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.  Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες θα διαβάσετε στο τεύχος του Auto Τρίτη,  που κυκλοφορεί στις 28 Μαρτίου. Στους diesel κινητήρες τώρα, ξεχωρίζουμε τον 1,6 με απόδοση 110 ή 136 άλογα και μέση κατανάλωση 4,0 και 4,3 λτ./100 χλμ αντίστοιχα, ενώ ο 2λιτρος αποδίδει 170 άλογα με κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. 


Το δίλιτρο σύνολο μπορεί να συνδυαστεί με το νέο σοφιστικές σύστημα τετρακίνησης Twinster, που αντί για το κλασικό πίσω διαφορικό διαθέτει δύο πολύδισκους συμπλέκτες και έχει χαρακτηριστικά Torque Vectoring.

Το δίλιτρο σύνολο μπορεί να συνδυαστεί με το νέο σοφιστικές σύστημα τετρακίνησης Twinster, που αντί για το κλασικό πίσω διαφορικό διαθέτει δύο πολύδισκους συμπλέκτες και έχει χαρακτηριστικά Torque Vectoring.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto