Με συνδυαστική ισχύ 122 ίππων, το υβριδικό σύστημα κινεί άνετα το αμάξωμα του Prius, ενώ του προσδίδει κατανάλωση 3,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 70 γρ./χλμ.

Με συνδυαστική ισχύ 122 ίππων, το υβριδικό σύστημα κινεί άνετα το αμάξωμα του Prius, ενώ του προσδίδει κατανάλωση 3,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 70 γρ./χλμ.

Αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα: Επιδόσεις ρεκόρ

40.493 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2016)

Η νέα γενιά του υβριδικού συστήματος κίνησης του Toyota Prius θα φέρει μια βελτιωμένη εκδοχή του αντίστοιχου συστήματος του υπάρχοντος μοντέλου, με σημαντικά ανανεωμένο 1.800άρη βενζινοκινητήρα 98 ίππων, μικρότερο σε μέγεθος ηλεκτροκινητήρα 72 ίππων και πιο compact συστοιχία μπαταριών, η οποία θα θέλει και λιγότερες ώρες φόρτισης από ότι σήμερα. Η θερμική απόδοση του βενζινοκινητήρα φτάνει πάνω από το 40% (από 38,5% σήμερα), όντας η καλύτερη για έναν κινητήρα του είδους.
Αυτό, μαζί με μια σειρά από άλλες βελτιώσεις, προσφέρει στο νέο Prius βελτίωση κατά 18% στην κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα (3,9 λτ./100 χλμ. το τωρινό Prius, 3,0-3,3 λτ./100 χλμ. στο καινούργιο, ανάλογα με το μέγεθος των τροχών). Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι 122 ίπποι, ενώ αυτό που εντυπωσιάζει είναι το νούμερο των εκπομπών CO2, με τη σχετική τιμή να βρίσκεται στο ιστορικά χαμηλό επίπεδο των 70 γρ./χλμ.
Επιπλέον, η Toyota πέτυχε βελτίωση και στο πεδίο της λειτουργίας, με το νέο σύστημα κίνησης να είναι πιο αποδοτικό, «ήσυχο» και πολιτισμένο. Κατά την επαφή μας με το μοντέλο, το εν λόγω μηχανικό σύνολο κινεί άνετα το αμάξωμα, προσφέροντας και πάλι πολύ καλές επιδόσεις. Επιπλέον γίνεται αντιληπτό ότι οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας πέτυχαν να μειώσουν την κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες, όπως διαπιστώσαμε και στην πράξη. Έτσι, μέσα στην πόλη, αλλά και με ταχύτητες έως τα 70 χλμ./ώρα μπορείς να δεις λίγο πάνω από τα 4,0 λτ./100 χλμ. στο trip computer, ωστόσο στον αυτοκινητόδρομο, το νούμερο θα ανέβει λιγάκι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto