Η μεγάλη αλλαγή στον τομέα των κινητήρων έρχεται με την προσθήκη των δύο συνόλων 1.0 και 1.5 λίτρων, με απόδοση 85 για τον πρώτο και 130 και 150 ίππων για το δεύτερο.

Η μεγάλη αλλαγή στον τομέα των κινητήρων έρχεται με την προσθήκη των δύο συνόλων 1.0 και 1.5 λίτρων, με απόδοση 85 για τον πρώτο και 130 και 150 ίππων για το δεύτερο.

Κινητήρες

24.703 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2017)

Φυσικά το μεγάλο νέο είναι η προσθήκη της νέας βασικής έκδοσης των 1.000 κ.εκ. με απόδοση 85 ίππων αλλά και η έλευση του νέου μοτέρ 1,5 TSI Evo, το οποίο σταδιακά θα πάρει τη θέση του 1,4 TSΙ. Ο τελευταίος δε θα έρθει στην Ελλάδα καθώς η αγορά της χώρας μας θα πάει κατευθείαν στον 1,5. Η ισχύς ανέρχεται σε 130 ίππους (αντί των 125 τους 1,4) και 150 ίππους, με τη δεύτερη επιλογή να διατηρεί την τεχνολογία ACT, η οποία απενεργοποιεί τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους όταν ο υπολογιστής κρίνει ότι αυτό είναι εφικτό. Στη Μαγιόρκα ήταν διαθέσιμοι πολυάριθμοι κινητήρες, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων δίλιτρων για GTI και GTD τα οποία φυσικά, όπως και οι υπόλοιπες εκδοχές του Golf έχουν δεχθεί ταυτόχρονα την ανανέωση. Απών ήταν όμως ο 1,0 TSI, σε οποιαδήποτε εκδοχή του, οπότε επιλέξαμε να ασχοληθούμε πιο πολύ με τον έτερο νεωτερισμό, τον 1,5 TSI, ο οποίος μας συστήθηκε με την παραλλαγή των 150 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τα πλούσια αποθέματα ροπής από χαμηλά, η χωρίς κενά λειτουργία μέχρι το ανώτερ άκρο του στροφόμετρου και ένας διακριτικός αλλά αισθητός και ελαφρώς σπορτίφ ήχος είναι τα βασικά λειτουργικά και ηχητικά ίχνη του νέου συνόλου. Συνολικά δεν απέχει υπερβολικά από την εικόνα που είχαμε για τον 1,4 κινητήρα αλλά δείχνει σημαντικά πιο ολοκληρωμένος. Σε αυτό συνηγορεί και η χαμηλή κατανάλωση η οποία όπως μας την πρόβαλλε ο υπολογιστής ταξιδιού κυμάνθηκε σε επίπεδα «diesel» παρά το γεγονός ότι είμασταν κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο.
Κατά τα λοιπά η γκάμα γεμίζει από τις συνήθεις εκδοχές: 1,8 ΤSI με 180 ίππους, 2,0 TSI με 230 ίππους για το GTI και αργότερα με 245 ίππους για το GTI Performance και 310 ίππους για το R. Από πλευράς πετρελαίου θα υπάρχει 1,6 επιλογή με 90 ίππους, μαζί της και η πιο γνωστή των 115 ίππων από ίδιο κυβισμό καθώς και οι δίλιτρες  με 150 και 184 ίππους, για το GTD φυσικά η τελευταία πρόταση. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
moto