Fiat Mild Hybrid: 1.000 κυβικά και έξτρα ηλεκτρική βοήθεια
48.790 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2020)
Ένα κομψοτέχνημα είναι η νέα γραμμή κίνησης της Fiat, ένα σύνολο το οποίο βγάζει στην επιφάνεια όλη την τέχνη και το μεράκι των Ιταλών μηχανικών. Τρικύλινδρο μπλοκ, με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής αλλά και συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό και επανακυκλοφορία καυσαερίων και υψηλή σχέση συμπίεσης 12:1. Η ισχύς είναι 70 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. και 92 Nm στις 3.500 σ.α.λ.. Δίπλα στο μοτέρ υπάρχει η μονάδα μίζας-γεννήτριας συν μια μπαταρία λιθίου στα 11 αμπερώρια. Η βοήθεια που δίνει το ηλεκτρικό σκέλος της εξίσωσης είναι σχεδόν 5 ίπποι και στόχος του είναι αφΆενός να κάνει ανάκτηση ενέργειας, να ενεργοποιεί ξανά το μοτέρ στη Stop & Start διαδικασία και φυσικά να δίνει την έξτρα αυτή ισχύ κατά την επιτάχυνση. Με τη μπαταρία λιθίου να μπορεί να μπορεί \δίνει ισχύει σε όλα τα περιφερειακά ώστε να έχει τον έλεγχο ο οδηγός, το θερμικό μοτέρ μπορεί να σβήσει ακόμα και κάτω από τα 30 χλμ./ώρα και να μπαίνει σε μια λειτουργία coasting όταν βάζεις νεκρά στο κιβώτιο και οι συνθήκες το επιτρέπουν. Το δε κιβώτιο είναι αξιοσημείωτο ότι είναι εξάρι, κάτι όχι συνηθισμένο για την κλάση. Η Fiat υπόσχεται μείωση κατανάλωσης και ρύπων κατά 20% και σε κάποιες περιπτώσεις (βλ. Panda Cross) έως και 30%.
Autotriti γνωρίζετε αν το 500 hybrid θα έρθει με αυτόματο κιβώτιο??
Απάντηση: Το 500 Hybrid θα είναι διαθέσιμο μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο. Για αυτόματο θα πρέπει να πάτε στον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λτ.