H νέα και υβριδική 
εκδοχή του 500 ενισχύει τον 
παράγοντα high-tech του 
μοντέλου και κατΆ επέκταση και τα cool στοιχεία του.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H νέα και υβριδική εκδοχή του 500 ενισχύει τον παράγοντα high-tech του μοντέλου και κατΆ επέκταση και τα cool στοιχεία του.

Στο δρόμο: Βασιλιάδες της πόλης (και όχι μόνο)

48.792 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2020)

Το νέο κινητήριο σύνολο δεν κρύβει ότι μέσα του λειτουργεί ένα τρικύλινδρο μπλοκ, αλλά αυτό αφορά κυρίως το ηχητικό ίχνος στο ρελαντί. Ιδιαίτερες ή ενοχλητικές δονήσεις δε διαπιστώθηκαν, τουλάχιστον κατά τις σύντομες διαδρομές που είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε. Από πλευράς δύναμης, ο οδηγός νιώθει πολύ καλύτερα από ότι με το αειθαλές 69άρι μοτέρ των 1,2 λίτρων. Αντιλαμβάνεσαι μια γραμμικότητα και μια ανάγκη να πατάς λιγότερο γκάζι από ότι πριν, ειδικά στις εντός πόλης διαδρομές. Οι ηλεκτρικές βοήθειες δεν γίνονται αντιληπτές ως κάποια αυξημένη ώθηση αλλά περισσότερο σαν ένα «γέμισμα» στις αδυναμίες που λογικά θα εμφάνιζε πιο έντονες ένα μικρό ατμοσφαιρικό μοτέρ στις χαμηλές στροφές. Πιο αισθητό είναι φυσικό το πέρασμα στην coasting λειτουργία η οποία έχει και αρκετά ευρύ παράθυρο λειτουργίας, η κεντρική μονάδα δε διστάζει να σβήνει το θερμικό μοτέρ όσο πιο συχνά του επιτρέπεται. 

Aνεση και ευελιξία παρέχει το Panda και στην υβριδική εκδοχή του.

Aνεση και ευελιξία παρέχει το Panda και στην υβριδική εκδοχή του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, δεν υπάρχουν αλλαγές στη γεύση, με το Panda να παραμένει πολύ άνετο, με καλή αίσθηση από το τιμόνι και αυξημένη ευελιξία. Αντίστοιχα, το 500 διατηρεί κι εκείνο το ισορροπημένο του προφίλ με το καλό σύστημα διεύθυνσης και την ανάρτηση που περνάει ομαλά από τις ανωμαλίες χωρίς να είναι ιδιαίτερα μαλακή. Φυσικά, οι ορίζοντες και τωβν δύο βλέπουν αρκετά μακρύτερα από τα όρια της πόλης και δε λένε όχι στα ταξίδια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL