Κάψανε λιγότερο από diesel
H άνεση και η ποιότητα κύλισης παραμένουν σε πρώτο πλάνο για τη GLC, χωρίς να λείπει και μπόλικο οδηγικό ενδιαφέρον.

H άνεση και η ποιότητα κύλισης παραμένουν σε πρώτο πλάνο για τη GLC, χωρίς να λείπει και μπόλικο οδηγικό ενδιαφέρον.

Στο δρόμο: Βελούδινη, ήσυχη και αποτελεσματική

32.475 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2019)

Η ποιότητα κύλισης, η υποδειγματική άνεση και η ησυχία, ακόμα και από τους κινητήρες ντίζελ είναι στοιχεία που περιγράφουν καλά την εμπειρία οδήγησης της ανανεωμένης GLC. Δε διακρίναμε ριζικές μεταβολές στο οδηγικό προφίλ της, λογικό αφού τεχνικά δεν έχει πειραχτεί κάτι στην ανάρτηση. Αυτή μπορεί να ζητηθεί ως απλή ατσάλινη, ατσαλινή με ενεργά, ρυθμιζόμενα χαρακτηριστικά στα αμορτισέρ ή ως αερανάρτηση με πλήρη ρύθμιση του ύψους και λεπτομερές setup για σπορ ή άνετη οδήγηση. ΠαρΆόλα αυτά, είναι αισθητό ένα ραφινάρισμα σε πολλά μικρά σημεία, τα οποία δίνουν μια πιο «λεία» αίσθηση σε κάθε σημείο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Πέρα από το άνετο πέρασμα από λακκούβες, η GLC είχε από την αρχή της καριέρας της και έναν αξιόλογο οδηγικό χαρακτήρα ο οποίος αξίζει να εξερευνηθεί. Δύναμη υπάρχει εξάλλου, άριστα κιβώτια εννέα σχέσεων επίσης. Στη Γερμανία δεν είχαμε πολλές ευκαιρίες να δούμε με λεπτομέρειες τη GLC να δέχεται πίεση, ωστόσο οι εντυπώσεις δεν απέχουν από αυτά που ήδη γνωρίζαμε. Επίσης είναι θετικό ότι, για μια ακόμη φορά, τη GLC δεν τη νιώθεις ιδιαίτερα βαριά στα ακροδάχτυλά σου και στους πάσης φύσεως χειρισμούς, σπορ ή όχι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
ROBERT BOSCH
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel