Στην Μαδρίτη έγινε η πρώτη γνωριμία μας με τη νέα Toyota Supra.

Η νέα Supra «πατάει» αρκετά πάνω στην εντυπωσιακή εμφάνιση του FT-1.

Δε χρειάζεται ιδιαίτερος κόπος για να ξεκινήσουν τα παιχνίδια με την ουρά της νέας Supra των 340 ίππων.

Η Toyota Supra θα κοστίζει στη χώρα μας 85.000 ευρώ.

Οδηγούμε τη νέα Τοyοta Supra

37.528 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2019)

Θρύλος ήταν και παραμένει… Η Supra επιστρέφει και βάζει εκ νέου την Toyota στον πυρήνα των αυθεντικών σπορ κατασκευών, διατηρώντας τις αξίες της θρυλικής ονομασίας της.

Από το 2014, όταν και παρουσιάστηκε το πρωτότυπο Toyota FT-1 (ο προπομπός της Supra) με την εντυπωσιακή εμφάνιση, έχουν περάσει 6 ολόκληρα χρόνια. Φυσικά αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά στα 26 που χρειάστηκαν συνολικά για την αναβίωση της Supra (από το 1993 που παρουσιάστηκε η 4η γενιά της). Το πιο εμβληματικό και χαρισματικό, όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, μοντέλο της Τoyota σήμερα, έρχεται τώρα στην 5η του γενιά να ξαναβάλει την Τoyota στην σπορ κατηγορία. Το project πήρε σάρκα και οστά με τη συνεργασία της BMW και της Toyota και αυτό μόνο θετικά μπορεί να κριθεί από όλους, γιατί διαφορετικά κανένας από τους 2 κατασκευαστές δεν θα επένδυε σε δύο «ετοιμοθάνατες» εμπορικά κατηγορίες. Παρά τα κοινά μηχανικά τους μέρη (σ.σ. που προέρχονται για συγκεκριμένους λόγους από την BMW), τα δύο μοντέλα διαφέρουν σε χαρακτήρα, με την Supra να εκφράζει ένα πιο σπορ και απόλυτο οδηγικό προφίλ. Αυτό μαζί με την αισθητική διαφοροποίηση τoυ μοντέλου της κάθε εταιρείας και του τύπου αμαξώματος (ανοιχτή η Ζ4, κουπέ η Supra), φτάνει και περισσεύει για να έχουμε δύο διαφορετικά εν τέλει μοντέλα. Η Toyota Supra θα κοστίζει στη χώρα μας 85.000 ευρώ στην πλούσια εξοπλιστικά έκδοση Premium που είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελίες.

Η νέα Supra, με εσωτερική ονομασία A90/J29, «πατάει» αρκετά πάνω στην εντυπωσιακή εμφάνιση του FT-1, προβάλλοντας ιδιαίτερο δυναμισμό μέσω της σχεδίασης. Διαθέτει ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία και θυμίζει καρχαρία έτοιμο να κατασπαράξει ό,τι βρει στο πέρασμά του, ενώ αδικείται σημαντικά από τις φωτογραφίες. Κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης είναι το μακρύ καπό, στοιχείο που ήθελε να διατηρήσει η Toyota και σε αυτή τη γενιά Supra μαζί με τα σφηνοειδή λεπτά LED φωτιστικά σώματα. Από εκεί και πέρα, το άγριο προφίλ της νέας Supra τονίζεται περαιτέρω από τους μεγάλους αεραγωγούς, τις εσοχές στον προφυλακτήρα, τους μυώδεις ώμους και το κάπως «λυπημένο» αλλά τόσο ξεχωριστό πίσω μέρος του κουπέ αμαξώματος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO PROACE
NISSAN