Ο 1.000άρης κινητήρας της Toyota (998 κ.εκ.) πλέον είναι προδιαγραφών Euro 6.2 και αποδίδει 72 ίππους με 93 Nm ροπής

Ο 1.000άρης κινητήρας της Toyota (998 κ.εκ.) πλέον είναι προδιαγραφών Euro 6.2 και αποδίδει 72 ίππους με 93 Nm ροπής

Κινητήρας: Ελαφρώς ισχυρότερος ο 1.000άρης κινητήρας

19.928 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2018)

Ο 1.000άρης κινητήρας τριών κυλίνδρων VVT-i της Toyota (998 κ.εκ.), που πλέον είναι προδιαγραφών Euro 6.2, εξακολουθεί να βρίσκεται κάτω από τα καπό του ανανεωμένου Aygo, ωστόσο η ισχύς του δέχθηκε αύξηση κατά 3 ίππους, φτάνοντας τους 72 στις 6.000 σ.α.λ., με τη ροπή του να αγγίζει τα 93 Nm (από 95) στις 4.400 σ.α.λ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σύμφωνα με την Toyota, το 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε  επιτρέπει στο αυτοκίνητο να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 13.8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ προαιρετικά είανι διαθέσιμο και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο «x-shift» 5 σχέσεων με manual λειτουργία (χωρίς συμπλέκτη).

Τέλος, σχετικά με την κατανάλωση, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 90 γρ./χλμ. CO2, το οποίο σημαίνει και απαλλαγή από την καταβολή τελών.

Οι πρώτες εντυπώσεις που αποκομίσαμε εμείς από την επαφή μας στους δρόμους της Κοπεγχάγης, είναι πως η λειτουργία του μοτέρ, είναι πιο πολιτισμένη, απόρροια της καλύτερης ηχομόνωσης και σε κάθε περίπτωση ικανός να ανεβάσει ρυθμούς σε λογικά πλαίσια, όποτε του ζητηθεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL