• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο 1.000άρης κινητήρας της Toyota (998 κ.εκ.) πλέον είναι προδιαγραφών Euro 6.2 και αποδίδει 72 ίππους με 93 Nm ροπής

    Κινητήρας: Ελαφρώς ισχυρότερος ο 1.000άρης κινητήρας

    14.702 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2018

    Ο 1.000άρης κινητήρας τριών κυλίνδρων VVT-i της Toyota (998 κ.εκ.), που πλέον είναι προδιαγραφών Euro 6.2, εξακολουθεί να βρίσκεται κάτω από τα καπό του ανανεωμένου Aygo, ωστόσο η ισχύς του δέχθηκε αύξηση κατά 3 ίππους, φτάνοντας τους 72 στις 6.000 σ.α.λ., με τη ροπή του να αγγίζει τα 93 Nm (από 95) στις 4.400 σ.α.λ..

    Σύμφωνα με την Toyota, το 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε  επιτρέπει στο αυτοκίνητο να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 13.8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ προαιρετικά είανι διαθέσιμο και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο «x-shift» 5 σχέσεων με manual λειτουργία (χωρίς συμπλέκτη).

    Τέλος, σχετικά με την κατανάλωση, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 90 γρ./χλμ. CO2, το οποίο σημαίνει και απαλλαγή από την καταβολή τελών.

    Οι πρώτες εντυπώσεις που αποκομίσαμε εμείς από την επαφή μας στους δρόμους της Κοπεγχάγης, είναι πως η λειτουργία του μοτέρ, είναι πιο πολιτισμένη, απόρροια της καλύτερης ηχομόνωσης και σε κάθε περίπτωση ικανός να ανεβάσει ρυθμούς σε λογικά πλαίσια, όποτε του ζητηθεί.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    36 διαθέσιμα άρθρα για TOYOTA  AYGO