Η πλατφόρμα TNGA έδωσε τη δυνατότητα για χαμηλότερη τοποθέτηση πολλών μηχανικών μερών στο χώρο του κινητήρα με αποτέλεσμα το συνολικό χαμηλό κέντρο βάρους.

Η πλατφόρμα TNGA έδωσε τη δυνατότητα για χαμηλότερη τοποθέτηση πολλών μηχανικών μερών στο χώρο του κινητήρα με αποτέλεσμα το συνολικό χαμηλό κέντρο βάρους.

Με 3 επιλογές κινητήρα & νέο δίλιτρο υβριδικό

40.529 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2019)

Πέραν των αλλαγών στο ντιζάιν, το ανανεωμένο Toyota C-HR εφοδιάζεται με ένα ακόμη, νέο κινητήριο σύνολο. Πρόκειται για το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο Hybrid Dynamic Force που είδαμε και στην νέα Corolla, με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 184 άλογα (σ.σ. στην Corolla αποδίδει 180 άλογα). Έτσι, η γκάμα του ιαπωνικού SUV διαθέτει πλέον δύο «πράσινες» επιλογές: το υβριδικό σύνολο 1,8 HSD (Hybrid Synergy Drive) με 122 άλογα (εκπομπές κατά WLTP: 109 γρ./χλμ. CO2) και το μεγαλύτερο υβριδικό 2,0 HDF με 184 ίππους (εκπομπές κατά WLTP: 118 γρ./χλμ. CO2), σε συνεργασία πάντα με το αυτόματο πλανητικό σοφιστικέ κιβώτιο ταχυτήτων τύπου CVT που η Toyota εφοδιάζει τα υβριδικά της μοντέλα. Φυσικά εξακολουθεί να είναι παρών και ο τούρμπο κινητήρας 1,2 λτ. με απόδοση 116 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Νέο δίλιτρο υβριδικό σύνολο 184 ίππων
Το 1,8 λτ. HSD σύνολο είναι γνωστό για την εξαιρετική οικονομία καυσίμου που διαθέτει, ειδικά εντός πόλης που μπορεί να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά, ωστόσο δεν μπορούσε να καλύψει τις απαιτήσεις αυτών που ήθελαν ένα ισχυρότερο μοτέρ, εστιασμένο σε επιδόσεις. Ακριβώς αυτήν την ανάγκη έρχεται να καλύψει το νέο δίλιτρο σύνολο, που συνδυάζει ένα δίλιτρο μοτέρ άμεσου ψεκασμού, που αποδίδει 152 ίππους με 190 Nm ροπής και νέες μεγαλύτερες μπαταρίες νικελίου-υδριδίου-μετάλλου αντί ιόντων λιθίου της 1,8 λτ. έκδοσης, με συνδυαστική απόδοση 184 ίππους με 202 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο σύνολο διαθέτει και ένα πιο αποδοτικό αυτόνομο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και αναβαθμισμένο e-CVT κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.

Στην πράξη το σύνολο εντυπωσιάζει με τα του χαρακτηριστικά ενώ δίνει αρκετή ζωντάνια στο αμάξωμα των 1.485 κιλών. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι οι τονισμένες επιδόσεις, κάτι που αντιλαμβάνεσαι και στην οδήγηση και την ευκολία με την οποία επιτάχυνε άμεσα το C-HR στο δρόμο, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8,2 δλ. (11,0 χρειάζεται ο 1,8 HSD και 10,9 ο 1,2Τ). Η μέση κατανάλωση να ήταν κοντά στα 6,0 λτ./100 χλμ., ενώ σε αστικές συνθήκες όπου το υβριδικό σύστημα έχει και μεγαλύτερο ρόλο, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,0 λτ./100 χλμ..Τέλος, η τελική περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda