Η εικόνα στο εσωτερικο αλλάζει αλλά κυρίως στα σημεία. Νέες ενθέσεις αλουμινίου, το λίγο διαφορετικό φινίρισμα και η παρουσία χρώματος, με τμήματα στο ταμπλό και στα καθίσματα να αντιγράφουν την απόχρωση του αμαξώματος, έχουν δώσει νέο αέρα στο ταμπλό και το σαλόνι του Fiesta. To σύνολο δείχνει πιο χαρούμενο, με δυο λέξεις: πιο... Active. Κυρίαρχη φυσικά η οθόνη του infotainment, με έως 8 ίντσες διαγώνιο και πλήρη συνδεσιμότητα χάρη στο σύστημα SYNC3 το οποίο λειτουργεί και με φωνητικές εντολές. Φυσικά όλο το τεχνολογικό πακέτο του απλού Fiesta έχει περάσει και στο Active με πολυάριθμα καλούδια και κορωνίδα μεταξύ άλλων το Pre-Collision Assist με δυνατότητα να περιοριζει την ένταση μιας σύγκρουσης ή να την αποφεύγει εντελώς, σχεδιασμένο και για εντοπισμό πεζού.
Με γυμνό μάτι δε φαίνεται κάποια μεταβολή στο επίπεδο των χωρων του Fiesta Active σε σχέση με τα ήδη γνωστά μας Fiesta. Ωστόσο οι μικροδιαφορές στις διαστάσεις εξωτερικά δεν αποκλείεται να δώσουν κάποιες τέτοιες ενδείξεις όταν το όχημα μετρηθεί στην Ελλάδα από το Auto Tρίτη Test Center. Το πορτ-μπαγκάζ ανακοινώνεται στα 311 λίτρα (με κιτ επισκευής ελαστικού) και έδειξε αρκετά βαθύ.
Σας ευχαριστούμε για την άμεση ενημέρωσή μας !
Η αλήθεια είναι ότι περίμενα ένα SUV Fiesta μετά την ανακαίνιση
που έγινε από την εταιρεία πάνω σαυτο το αυτοκίνητο.
Προσωπικά το βρίσκω εξαιρετικό !
Θα με διευκόλυνε όταν το πάρετε εδώ στα χέρια σας να γνωρίζω
το καλύτερο μηχανικό σύνολο και τις καταναλώσεις.... ?
Με εκτίμηση πάντα,
Άρης
Σας ευχαριστούμε για την άμεση ενημέρωσή μας ! Η αλήθεια είναι ότι περίμενα ένα SUV Fiesta μετά την ανακαίνιση που έγινε από την εταιρεία πάνω σαυτο το αυτοκίνητο. Προσωπικά το βρίσκω εξαιρετικό ! Θα με διευκόλυνε όταν το πάρετε εδώ στα χέρια σας να γνωρίζω το καλύτερο μηχανικό σύνολο και τις καταναλώσεις.... ? Με εκτίμηση πάντα, Άρης