Κάτω από το καπό βρίσκονται δύο ατμοσφαιρικοί κινητήρες 67 και 84 ίππων. Ο μικρός μας κέρδισε με την κλιμάκωση του κιβωτίου στις μεσαίες στροφές.

Κάτω από το καπό βρίσκονται δύο ατμοσφαιρικοί κινητήρες 67 και 84 ίππων. Ο μικρός μας κέρδισε με την κλιμάκωση του κιβωτίου στις μεσαίες στροφές.

Κινητήρες: εν αναμονή του τούρμπο

157.792 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2020)

Προς το παρόν, κάτω από το καπό του i10 τοποθετούνται δύο ατμοσφαιρικοί κινητήρες βενζίνης στα 1.000 και τα 1.200 κ.εκ. (με 3 και 4 κυλίνδρους αντίστοιχα) που αποδίδουν 67 και 84 άλογα, οι οποίοι συνδυάζονται με 5άρι μηχανικό ή αυτοματοποιημένο κιβώτιο. Και λέμε προς το παρόν γιατί το καλοκαίρι θα έρθει η έκδοση N-Line με τον 1,0 Τ-GDi των 100 ίππων τον οποίο ύστερα από την οδηγική επαφή μας με το κορεατικό μίνι στην Πορτογαλία πολύ θέλουμε να δούμε, αφού συνολικά το i10 πατάει γερά στο δρόμο και σε παρακινεί για πιο γρήγορους ρυθμούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Όσον αφορά τώρα στον 1,2 λτ. κινητήρα των 84 ίππων και 118 Nm ροπής να σχολιάσουμε πως είναι σε θέση να κινήσει ικανοποιητικά (0-100 σε 12,6 δλ., τελική ταχύτητα 171 χλμ./ώρα) το ελαφρύ αμάξωμα (932 κιλά), με την προϋπόθεση βέβαια ότι κρατάς τον αριθμό των στροφών ψηλά, κοντά στις 3.500 σ.α.λ.. Τέλος, από πλευράς κατανάλωσης η Hyundai δηλώνει 4,9 λτ./100 χλμ., ωστόσο εσείς υπολογίστε περίπου στα 6,2 λίτρα.
Ο 1.000άρης από την άλλη, παρότι μόλις με 67 άλογα, έχει καλή κλιμάκωση στο κιβώτιο και είναι πιο ελαστικός μεταξύ 2.000-3.000 σ.αλ., ακούγεται ως 3κύλινδρος (δεν ενοχλεί) και είναι αργός όταν τον πιέζεις. Ωστόσο, για τις ανάγκες μέσα στην πόλη μάλλον θα τον προτιμήσουμε.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
skoda