Ευέλικτο μέσα στην πόλη και με γερό πάτημα όταν το πιέσεις, είναι το τρίτης γενιάς Hyundai i10.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ευέλικτο μέσα στην πόλη και με γερό πάτημα όταν το πιέσεις, είναι το τρίτης γενιάς Hyundai i10.

Στο δρόμο: Αίσθηση μεγαλύτερου

157.789 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2020)

Από ένα μίνι αναζητάς  συνήθως μόνο ευελιξία και πρακτικότητα μέσα στην πόλη, όμως στην προκειμένη περίπτωση το Hyundai i10 έρχεται -προς ευχαρίστησή μας- να προσφέρει και άλλα πράγματα.


Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή, όμως δεν κοπανάει ούτε κουράζει τους επιβάτες. Στο κατσαρό οδόστρωμα νιώθεις τον πίσω άξονα.

Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή, όμως δεν κοπανάει ούτε κουράζει τους επιβάτες. Στο κατσαρό οδόστρωμα νιώθεις τον πίσω άξονα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αρχικά, να πούμε πως είναι βέβαια ευέλικτο και εύκολο στην πόλη (σ.σ. μάλιστα καλή είναι η ορατότητα προς τα πίσω), ωστόσο καταφέρνει ταυτόχρονα να είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό όταν το πιέζεις. Η ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω ο οποίος έχει επανασχεδιαστεί) είναι σχετικά σφικτή αφού οι λιγοστές λακκούβες των πορτογαλικών δρόμων έγιναν αισθητές, ωστόσο το πίσω μέρος δεν χοροπηδά, η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και στην εθνική με ταχύτητα κοντά στα 120 χλμ./ώρα το i10 είναι ευθύβολο και σχετικά ήσυχο. Όσον αφορά στο τιμόνι, αυτό έχει βελτιωθεί σε σχέση με πριν όντας σωστό σε βάρος, γρήγορο από άκρη σε άκρη, και καλό σε πληροφόρηση σε περίπτωση που ανεβάσεις ρυθμούς. Με λίγα λόγια; Το i10 ένα τυπικό μίνι μέσα στην πόλη, που θυμίζει όμως με το πάτημά περισσότερο αυτοκίνητο όταν πας πιο γρήγορα, ακόμα και στους βροχερούς δρόμους της Λισσαβώνας.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda