3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η εικόνα του εσωτερικού είναι σημαντικά αλλαγμένη. Kι εδώ η επιρροή του Leon είναι μεγάλη ειδικά σε ό,τι αφορά τον πίνακα οργάνων και όχι μόνο.
Εσωτερικό-Χώροι: Μεγάλο σε όλα του
35.228 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2017)
Η εικόνα του εσωτερικού είναι σημαντικά αλλαγμένη. Kι εδώ η επιρροή του Leon είναι μεγάλη ειδικά σε ό,τι αφορά τον πίνακα οργάνων – οποίος επί τη ευκαιρία μάθαμε ότι από το 2018 θα μπορεί να ζητηθεί και ως πλήρως ψηφιακός (!) στο στιλ του VW Golf ή του Tiguan δηλαδή. Το ταμπλό έχει μια ελαφρά κλίση προς το παρμπρίζ γεγονός που εντείνει την αίσθηση ευρυχωρίας. Η δε κεντρική κονσολα με την πολύ καλή οθόνη 8 ιντσών κοιτάζει λίγο προς τη μεριά του οδηγού. Πρόκειται για το νέας γενιάς infotainment το οποίο έχουμε δει σε αρκετά νέο μοντέλα του γερμανικού ομίλου. Η δυνατότητες σύνδεσης κινητών τηλεφώνων είναι σε τοπ επίπεδο καθως υποστηρίζονται λογισμικά των δημοφιλέστερων τύπων smartphones. Υπάρχουν όμως και πιο έξυπνες λύσεις όπως η δυνατότητα για ασύρματη φόρτιση του κινητού. Αυτό το στοιχείο μαζί με άλλες τεχνολογίες όπως ο αισθητήρας κόπωσης ή το προσαρμοζομενο cruise control δείχνει ότι δόθηκε εμφαση για να γίνει κάτι διαφορετικό στην κατηγορία.
Από πλευράς ποιότητας, η συναρμογή των διαφόρων τμημάτων είναι πολύ στιβαρή και το εσωτερικό δείχνει γεροδεμένο. Από την έκθεση της Γενεύης βέβαια είχαμε σημειώσει ότι τα υλικά είναι σκληρά αλλά από πλευράς SEAT δηλώνουν ότι για την κλάση το επίπεδο είναι αυτό που πρέπει ενώ οι δικές τους έρευνες έδειξαν ότι οι προτεραιότητες του κοινού είναι λίγο διαφορετικές σε αυτο το επίπεδο.
Η καμπίνα έχει ανασάνει σε ότι αφορά το χώρο για τα πόδια όσο και για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Το εσωτερικό πλάτος έδειξε επίσης να είναι ευνοημένο αν και το υψηλό τούνελ που διατρέχει κατά μήκος το σασί δεν θα ευνοήσει τον μεσαίο πίσω επιβάτη. Το πορτ-μπαγκάζ είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής σε αυτό το επίπεδο: έχει χωρητικότητα 355 λίτρων, είναι αρκετά βαθύς και με αρκετάκαλό σχήμα.
Η κεντρική κονσόλα και το νέας γενιάς σύστημα infotainment με την οθόνη 8 ιντσών κοιτάζει λίγο προς τη μεριά του οδηγού.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Από πλευράς ποιότητας, η συναρμογή των διαφόρων τμημάτων είναι πολύ στιβαρή και το εσωτερικό δείχνει γεροδεμένο. Από την έκθεση της Γενεύης βέβαια είχαμε σημειώσει ότι τα υλικά είναι σκληρά αλλά από πλευράς SEAT δηλώνουν ότι για την κλάση το επίπεδο είναι αυτό που πρέπει ενώ οι δικές τους έρευνες έδειξαν ότι οι προτεραιότητες του κοινού είναι λίγο διαφορετικές σε αυτο το επίπεδο.
Η καμπίνα έχει ανασάνει σε ότι αφορά το χώρο για τα πόδια όσο και για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Το εσωτερικό πλάτος έδειξε επίσης να είναι ευνοημένο αν και το υψηλό τούνελ που διατρέχει κατά μήκος το σασί δεν θα ευνοήσει τον μεσαίο πίσω επιβάτη. Το πορτ-μπαγκάζ είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής σε αυτό το επίπεδο: έχει χωρητικότητα 355 λίτρων, είναι αρκετά βαθύς και με αρκετάκαλό σχήμα.
Πολύ όμορφο μέσα και έξω,μπράβο στους Ισπανούς,το μόνο μείον είναι ότι έχει κινητήρες του group vw και ξέρουμε όλοι τι συνεπάγεται αυτό.
Απο μικρός όταν έβλεπα το Ibiza ποτέ δεν μου γέμισε το μάτι, επιβεβαιώθηκα όταν μπήκα σε φίλου το οποίο τότε πρέπει να ήταν 4ετίας και η πόρτα, ο θόρυβος του κινητήρα ένα καλώδιο κάτω απο τα ποδια του συνοδηγού(μπορεί και τυχαία) ήταν που επιβεβαίωσε την εικόνα που είχα. Τώρα πια παρατηρώντας το συνεχίζω να έχω την ίδια άποψη δλδ αδιάφορο μιας και το αμάξι ΔΕΝ έχει χαρακτήρα...θα κλέψει κατι απο τη nissan κάτι αλλο απο τη wv κάτι παράλλο απο την χ,ψ εταιρία θα του κολλήσει το «S» και δώστο στον λαό που θαμπώνεται απο τη γυαλάδα της αντιπροσωπείας και την χαμηλή τιμή του.....
Με 2 γενιές Seat Ibiza στην κατοχή μου (πρώτη 1997-2001 και δεύτερη 2001-2015 προτού μετακομίσω στην ΄μαμά΄VW) μπορώ να σχολιάσω ότι πρόκειται για την πιο ίσως value for money κατηγορία μοντέλων του Ομίλου τόσο από πλευράς χρηστικότητας όσο και αξιοπιστίας διαχρονικά. Πολύ όμορφο και ολοκληρωμένο πακέτο πλέον στην 5η γενιά αναμένεται να σημειώσει εξίσου μεγάλη επιτυχία!
Σχεδόν ίδιο σχεδιαστικά με το Leon αλλά νομίζω τελικά πιο όμορφο και κομψό το νέο Ibiza και το ομορφότερο νομίζω στην κατηγορία του. Εσωτερικά μάλλον ήθελε πάντως καλύτερο design μιας και θυμίζει το απλοϊκό design της.... Skoda... αν και δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. Το μόνο που με χαλάει είναι οι κινητήρες του group που μπορεί μεν όπως λένε να μην έχουν σχέση με τους παλαιότερους TSI αλλά και πάλι γουρούνι στο σακί θα πάρεις αφού δεν ξέρεις στο άμεσο μέλλον τι θα σου βγάλουν... Θα προτιμούσα να υπήρχε σε κινητήρες και κάτι δοκιμασμένο και αξιόπιστο, βέβαια τρέχα γύρευε τώρα για το group αλλά λέμε τώρα... Εάν πάντως οι τιμές κρατηθούν χαμηλά, θα γεμίσει η Ελλάδα με Ibiza...
Γνωρίζουμε αν θα βγει έκδοση cupra και με τι κινητήρα?
Απάντηση: Καλημέρα, θα δούμε έκδοση Cupra στο νέο Ibiza, αλλά για την ώρα δεν γνωρίζουμε πότε θα κυκλοφορήσει ή τον κινητήρα που θα φοράει, εικάζεται ότι θα είναι 1.800 κυβικά αλλά δεν θα θεωρηθεί έκπληξη αν χρησιμοποιηθεί και ένα 2λιτρο σύνολο.
Μακάρι να βγει στην παραγωγή και το Seat Cordoba. Νομίζω ότι θα είναι μία έξυπνη κίνηση. Λείπει ένα σεντάν στην μικρή κατηγορία τώρα ειδικά που έχει μεγαλύτερους χώρους στα πίσω καθίσματα και που είναι πιο ποιοτικό γενικότερα. Στα θετικά ο 1000άρις τούρμπο με τους 95 ή 115 ίππους.
Παρα πολυ ομορφο,ειδικα σε FR κοκκινο!!!
Jimeta όπως έχω ξαναπεί και σε πολλά άλλα post σχεδόν όλοι οι κινητήρες του group(πλην του 1.6 TDi)είναι τελείως αλλαγμένοι και δεν έχουν σχέση με τους παλιούς ΤSI που όντως είχαν πάρα πολλά προβλήματα(και ειδικά το διπλοτούρπινο μοτέρ που έπαιρνες στο χέρι πολλές φορές και ολόκληρο)οπότε μην γράφετε ότι να ναι και δεύτερον το αυτοκίνητο δεν μπορέί να κριθεί για αξιοπιστία εφόσον είναι καινούργιο. Τώρα το θεωρώ πολύ όμορφο σχεδιαστικά και επιτέλους δείχνει πως έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία.Εξοπλίζεται και από καλούς κινητήρες και το μόνο που μένει να μάθουμε είναι η τιμή.
Στα 1000 κυβικα και φυσικο αεριο η μεγαλυτερη αποτυχια της ιστοριας θα ειναι,ποιο καλα να αφηναν 1,2 tsi τον τετρακυλινδρο,εναν ατμοσφαιρικο στα 1400 κυβικα ,και εναν πετρελαιου στα 1600 απλα τα πραγματα.
χα... παίρνουμε τον ατμοσφαιρικό που είναι αξιόπιστος στα 85 άλογα .. οδηγούμε σιγά και δεξιά στο δρόμο και όλα καλά....!