Είναι σαφές ότι το πάτημα είναι πια πιο σίγουρο χάρη στα νέα μετατρόχια, λείπουν αρκετές από τις νευρικές ή ασαφείς αντιδράσεις του πίσω άξονα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Είναι σαφές ότι το πάτημα είναι πια πιο σίγουρο χάρη στα νέα μετατρόχια, λείπουν αρκετές από τις νευρικές ή ασαφείς αντιδράσεις του πίσω άξονα.

Οδική συμπεριφορά: Ώριμο, αλλά νεανικό

35.220 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2017)

Στους καλά στρωμένους δρόμους σε μια ακτίνα 60 χλμ. από τη Βαρκελώνη, το νέο Ibiza έδειξε ότι η αισθητική, τεχνολογική και χωροταξική ωρίμανσή του έχει συνέχεια και στον τρόπο που κινείται. Είναι σαφές ότι το πάτημα είναι πια πιο σίγουρο χάρη στα νέα μετατρόχια, λείπουν αρκετές απο τις νευρικές ή ασαφείς αντιδράσεις του πίσω άξονα, το τιμόνι είναι αρκετά πιο καθαρό στην πληροφορία που μεταφέρει ενώ και η ποιότητα κύλισης παίρνει πολλά στοιχεία από την αμέσως επομενη κλάση. Ο TSI κινητήρας των 115 ίππων ακούγεται στην καμπίνα με το χαρακτηριστικό γουργουρητό των τρικύλινδρων συνόλων χωρίς ωστόσο να ενοχλεί. Ανεβάζει πρόθυμα στροφές ενώ είναι πολύ πιο αιχμηρός όταν από τα προγράμματα οδήγησης –που διέθετε το δικό μας αυτοκίνητο- επιλεχθεί η Sport λειτουργία. Υπάρχει και Eco ή Comfort προτάση ανάλογα με τη διάθεση και τους σκοπούς του οδηγού. Το σύστημα επηρεάζει το τιμόνι και τη μονάδα ελέγχου του κινητήρα και οι αλλαγές από τη μία βαθμίδα στην άλλη είναι ξεκάθαρα και ευχάριστα αισθητές. Πολύ καλά φρένα και μια εξαιρετική θέση οδήγησης δείχνουν ότι, όσο κι αν γίνεται «ενήλικο», το Ibiza δεν ξεχνά το νεανικό του ταμπεραμέντο και την οδηγοκεντρική του φιλοσοφία, στοιχεία που το καθιέρωσαν κι όλας εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες.

Ο TSI κινητήρας των 115 ίππων ακούγεται στην καμπίνα με το χαρακτηριστικό γουργουρητό των τρικύλινδρων συνόλων χωρίς ωστόσο να ενοχλεί.

Ο TSI κινητήρας των 115 ίππων ακούγεται στην καμπίνα με το χαρακτηριστικό γουργουρητό των τρικύλινδρων συνόλων χωρίς ωστόσο να ενοχλεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
Audi