Το νέο Skoda Kodiaq RS των 240 ίππων έχει τον τίτλο του γρηγορότερου 7θέσιου SUV στην πίστα του Νύρμπουργκριγνκ.

Οι επιδόσεις του Kodiaq RS είναι εξαιρετικές: 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ και τελική 221 χλμ./ώρα.

Ποιοτικό, εργονομικό, πλούσια εξοπλισμένο και πάντα super ευρύχωρο και πρακτικό το εσωτερικό του Kodiaq RS με χαρακτηριστικές σπορ πινελιές, όπως οι κόκκινες ραφές και η φάσα σε φινίρισμα ανθρακονήματος.

Θεόρατα αεριζόμενα δισκόφρενα με κόκκινες δαγκάνες πίσω από τους στάνταρ τροχούς των 20 ιντσών.

Το Kodiaq λανσάρει για πρώτη φορά το κόκκινο χρώμα στο λογότυπο RS της Skoda, αντί του παραδοσιακού πράσινου.

Οδηγούμε το νέο Skoda Kodiaq RS με 240 PS

15.488 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2018)

Οδηγούμε στη Νότια Ισπανία, στην περιοχή του Καντίθ κοντά στο Γιβραλτάρ, το Skoda Kodiaq RS το οποίο με bi-turbo κινητήρα diesel 240 ίππων δίνει το δικό του ξεχωριστό «χρώμα» στη γκάμα του μεγάλου τσέχικου SUV.

What is new
- Το ισχυρότερο Kodiaq
- 2,0 Biturbo diesel
- Mε 240 άλογα και 500 Nm ροπής
- 0-100 σε 6,9 δλ και τελική 221 χλμ./ώρα
- Σε 5θέσια και 7θέσια διάταξη καμπίνας
- Το γρηγορότερο 7θέσιο στην πίστα του Νύρμπουργκινγκ
- Αρχές του 2019 στην Ελλάδα

Η Skoda διατυμπανίζει πως το Kodiaq RS είναι το ταχύτερο 7θέσιο SUV στην πίστα του Νίρμπουργκινγκ με χρόνο 9 λεπτών και 29,89 δλ. Όσο και marketing να έχει γίνει πλέον όλο αυτό με τους χρόνους στα 20,8 χλμ. της «Πράσινης Κόλασης» δεν μπορείς να μην εντυπωσιαστείς από το επίτευγμα του μεγάλου SUV της Skoda, το οποίο έχει γίνει ήδη best seller ως μοντέλο. Όπως και να έχει, το Kodiaq RS δείχνει από την αρχή τις προθέσεις του: Μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες, καθρέφτες και ράγες οροφής, επιθετικοί προφυλακτήρες με τονισμένες εισαγωγές, στάνταρ LED φώτα, τροχοί 20 ιντσών γύρω από τεράστικά δισκόφρενα με κόκκινες δαγκάνες, 2 θεόρατες εξατμίσεις πίσω, μια μεγάλη ανακλαστική φάσα που διατρέχει όλο το πλάτος της πίσω πόρτας και φυσικά το θρυλικό λογότυπο RS της Skoda, το οποίο για πρώτη φορά λανσάρει το κόκκινο χρώμα και όχι το παραδοσιακό πράσινο. Στο ποιοτικό, εργονομικό και απίστευτα εξοπλισμένος υπερ-ευρύχωρο εσωτερικό, υπάρχει φάσα στο ταμπλό σε φινίρισμα που θυμίζει ανθρακονήματα, κόκκινες ραφές και στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά την παράσταση κλέβουν τα απίθανα μπάκετ εμπρός καθίσματα με ενιαίο προσκέφαλο, λογότυπο RS και συνδυασμό δέρματος/αλκαντάρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test center