Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά με τον 1,8 TSI στην Scout. Στην RS o 2λιτρος TSI «πήρε» 10 άλογα και εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις.

Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά με τον 1,8 TSI στην Scout. Στην RS o 2λιτρος TSI «πήρε» 10 άλογα και εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις.

Κινητήρες: Με 10 επιπλέον άλογα ο 2λιτρος TSI

13.010 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2017)

Στο κομμάτι των κινητήρων, η σημαντικότερη είδηση είναι η αύξηση κατά 10 άλογα της ιπποδύναμης του 2,0 TSI. Πλέον αυτός αποδίδει 230 PS και έχει 350 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.500 έως τις 4.600 σ.α.λ. Μπορεί η βελτίωση σε νούμερα να μην είναι τεράστια (0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.), ωστόσο φαίνεται πως στην πράξη η Octavia RS έχει αποκτήσει περισσότερο νεύρο. Από την άλλη, καμία αλλαγή δεν έχει γίνει στην diesel version, παραμένοντας έτσι ο 2,0 TDI των 184 ίππων, ο οποίος ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 232 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Περνώντας, τώρα, στην γκάμα κινητήρων της Octavia Scout, βάση στους diesel αποτελεί ο 1,8 TSI των 180 ίππων, ενώ στους diesel o 2,0 TDI βγαίνει σε δύο εκδοχές, μία με 150 PS που συνδυάζεται για πρώτη φορά και με 7άρι DSG, και μία με 184 ίππους. Κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε όλες τις εκδόσεις και με όλες τις πιθανές επιλογές σε κιβώτιο και μετάδοση και μπορούμε να καταλήξουμε στο ότι οι δυο πιο αγαπημένες ήταν η 1,8 TSI με manual κιβώτιο και η 2,0 TDI 184 PS με DSG.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green