Το πρόγραμμα της παρουσίασης ξεκίνησε με Octavia Scout σε χωμάτινη διαδρομή.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πρόγραμμα της παρουσίασης ξεκίνησε με Octavia Scout σε χωμάτινη διαδρομή.

Στο δρόμο: Ανάρτηση και τιμόνι όλα τα λεφτά…

13.008 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2017)

Κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση των Octavia RS και  Octavia Scout στην Βιέννη είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε κάθε δυνατή επιλογή όσον αφορά σε κινητήρες, αλλά και σε οδηγικές συνθήκες ένεκα των προσφερόμενων ειδικών διαδρομών μέσα στην πίστα.

Στη συνέχεια το πρόγραμμα περιλάμβανε οδήγηση της Octavia RS στην πίστα, αλλά και εκτός.

Στη συνέχεια το πρόγραμμα περιλάμβανε οδήγηση της Octavia RS στην πίστα, αλλά και εκτός.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με Octavia Scout σε χωμάτινη διαδρομή, που περιλάμβανε πλευρική κίνηση σε λόφο, απότομη κατάβαση και πέρασμα από αντικριστά εμπόδια στα οποία κρέμαγε η ανάρτηση και δοκιμαζόταν η τετρακίνηση. Μέσα από αυτά φάνηκε πως η έκδοση Scout (+30 χλστ. ψηλότερη σε σχέση με τις απλές) μπορεί να κινηθεί -μέχρι εκεί που τις επιτρέπουν οι γωνίες της, δηλαδή αρκετά εύκολα και άνετα στις περισσότερες δύσβατες παραλίες των ελληνικών νησιών… Από εκεί και πέρα, σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης η ανάρτηση είναι μαλακή και απορροφά τις ανωμαλίες, παρόλα αυτά οι κλίσεις δεν είναι πολύ τονισμένες, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει ήσυχα και ευθύβολα. Καλό επίσης σε αίσθηση είναι και το τιμόνι, τόσο στις υψηλές ταχύτητες, όσο και σε πιο σβέλτους ρυθμούς.

Στη συνέχεια το πρόγραμμα περιλάμβανε οδήγηση της Octavia RS στην πίστα, αλλά και εκτός. Εκεί, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την ενεργή ανάρτηση DCC η οποία έχει 3 modes (comfort, normal, sport), και το τιμόνι με μεταβλητό λόγο (progressive steering) που είναι τα σημαντικότερα high-lights. Ξεκινώντας με την ανάρτηση, με την οποία «παίξαμε» αρκετά και στο δρόμο, να σημειώσουμε πως αυτή δουλεύει καλά και συμβαδίζει ανάλογα με τις ορέξεις σου. Θέλεις δηλαδή να περνάς άνετα πάνω από τα σαμαράκια; Τότε βάλε comfort. Θέλεις να κινηθείς γρήγορα; Τότε επίλεξε το πρόγραμμα sport. Εκεί μάλιστα, αλλάζει εκτός από την ανάρτηση και ο λόγος στο τιμόνι, η λειτουργία του κιβωτίου, αλλά και ο ήχος του κινητήρα. Και αν όλα αυτά δεν σου φτάνουν, τότε μπορείς να ορίσεις μικρότερη παρεμβατικότητα από την μεριά του ESP (δεν απενεργοποιείται πλήρως) και άρα να κινηθείς με περισσότερη πλαγιολίσθηση, όπου βέβαια οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Συνοψίζοντας, θα λέγαμε πως η Octavia RS αποτελεί μια δελεαστική οδηγικά πρόταση, αφού και γρήγορα γεμάτος αδρεναλίνη θα κινηθείς, αλλά και άνετα-οικογενειακά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
vw