• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το χώμα και τα δύσβατα εδάφη είναι το φυσικό του περιβάλλον

Βελτιωμένο πλαίσιο τύπου σκάλας με περισσότερη ακαμψία.

¶καμπτοι οι άξονες εμπρός και πίσω.

Το χαμηλό βάρος και η τετρακίνηση αποτελούν ατού στο off roading.

Καθαρόαιμο «κατσίκι»!

42.287 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/9/2018

Ας είμαστε όμως ειλικρινείς. Πόση σημασία έχουν όλα τα παραπάνω σε αυτούς που ξέρουν τι είναι το Suzuki Jimny; Σε αυτούς -επαγγελματίες ή χομπίστες- το σημαντικό είναι να είναι πιστό στην ιστορία και στον προσανατολισμό του. Να περνάει δηλαδή από σημεία όπου δεν υπάρχει δρόμος, και μάλιστα με ευκολία, να κατεβαίνει χαράδρες,  να ανεβαίνει απότομες βουνοκορυφές, να διασχίζει ποτάμια και λάσπες απλά βάζοντας τα «κοντά» (ή και όχι), χωρίς να σε κάνει να ιδρώσεις πως θα «κολλήσεις».

Και όλα αυτά μας τα απέδειξε πάλι στα πολλά χιλιόμετρα που διανύσαμε στο μεγαλύτερο ιδιωτικό δάσου της Γερμανίας (Costantia Forst). Πως τα κατάφερε; Με την γνώριμη συνταγή: πλαίσιο τύπου σκάλας (σ.σ. βελτιωμένο σε σχέση με το παρελθόν και πιο άκαμπτο με την προσθήκη δύο αξόνων χιαστί στο κέντρο), άκαμπτους άξονες εμπρός και πίσω, ανύπαρκτους προβόλους που δίνουν κορυφαίες γωνίες προσέγγισης και φυγής (37ο και 49ο αντίστοιχα), πολύ καλή γωνία ράμπας (28ο), χαμηλό βάρος ( μόλις 1.090 κιλά) και φυσικά με σκληρή τετρακίνηση η οποία διαθέτει «κοντά» (σχέση υποπολλαπλασιασμού 2,002:1).
 
Και στην άσφαλτο;
Ας δούμε όμως και την πραγματικότητα. Θα πάρει κάποιος το Suzuki Jimny μόνο για να οργώνει τα βουνά, ένας κυνηγός π.χ., ή και κάποιος που θα κινείται (και) στην άσφαλτο; Σίγουρα η άσφαλτος δεν είναι το φόρτε του. Οι λακκούβες περνούν στην καμπίνα, υπάρχουν κραδασμοί στον λεβιέ από την μετάδοση, ο θόρυβος στην εθνική είναι αυξημένος και το τιμόνι θέλει καλύτερη επαναφορά. Από την άλλη όμως κάθεσαι ψηλά, μπορείς να ελιχθείς μέσα στην πόλη και να παρκάρεις εύκολα σε αυτήν.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

22 διαθέσιμα άρθρα για SUZUKI  JIMNY