Ευχάριστο στην οδήγηση είναι το νέο Fiat 500e, το οποίο φάρδυνε και απέκτησε μεγαλύτερο μεταξόνιο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ευχάριστο στην οδήγηση είναι το νέο Fiat 500e, το οποίο φάρδυνε και απέκτησε μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Στο δρόμο: Kαλύτερο από το συμβατικό!

49.312 Επισκέψεις στο άρθρο (27/10/2020)

Μεγάλη κουβέντα θα πείτε, αλλά  οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις στο κέντρο και πέριξ του Τορίνο, αυτή την αίσθηση άφησαν. Πρώτα από όλα η θέση οδήγησης χαμήλωσε, η καμπίνα φάρδυνε, ενώ το αυξημένο πλάτος σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους έχει βοηθήσει το 500e να «πατάει» καλύτερα. Μετά το τιμόνι «κόβει» επιτέλους αρκετά για να τονίσει την ευελιξία, ενώ ο θόρυβος στην καμπίνα είναι ελάχιστος. Ξεχάστε τον ενοχλητικό θόρυβο των συμβατικών κινητήρων και αυτό είναι ένα στοιχείο που ταιριάζει στον μπιζουδένιο χαρακτήρα του Fiat 500e. Σε συνδυασμό με τις τονισμένες επιδόσεις χάρη στα 118 άλογα και τα άμεσα διαθέσιμα 220 Nm ροπής, το Fiat 500e ελίσσεται με μαεστρία στην πόλη, αλλά και έξω από αυτή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στον αυτοκινητόδρομο ο αεροδυναμικός θόρυβος είναι συγκρατημένος, ακόμα και στην cabrio έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας, σημάδι πως ο κορυφαίος για την κατηγορία αεροδυναμικός συντελεστής (0,307) έχει πιάσει τόπο. Το ίδιο και το σωστό ζύγισμα του αμαξώματος (52-48 εμπρός-πίσω) κάτι που φαίνεται στην οδική συμπεριφορά, που δείχνει απαλλαγμένη από την υποστροφική διάθεση και τα τερτίπια της  αδράνειας λόγω βάρους των προσθιοκίνητων κυρίως ηλεκτρικών. Το 500e δείχνει πιο «αεράτο» από ότι είναι κρύβοντας περίτεχνα το βάρος του, χωρίς όμως να έχει την α λα κάρτ αίσθηση και το τιμόνι του πισωκίνητου Honda e.  Το τιμόνι πάντως ορίζει εξαιρετικά το μπροστινό μέρος, τη στιγμή που η σφιχτή ανάρτηση διαχειρίζεται σωστά το βάρος. Στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες η απόσβεση ζορίζεται, αλλά το σύνολο σε κερδίζει με μια ξεχωριστή συμπαγή και γεροδεμένη του αίσθηση. Το Fiat 500e προσφέρει 3 οδηγικά προφίλ τα οποία ελέγχουν και την ανάκτηση ενέργειας. Το Normal προσφέρει ήπια ανάκτηση και η επιβράδυνση στο άφημα του γκαζιού γίνεται ελάχιστα αντιληπτή. Αντίθετα στη λειτουργία Range και στην έξυπνα ονομασμένη  Sherpa η ανάκτηση είναι έντονη και το Fiat 500e μπορεί να οδηγηθεί με ένα μόνο πεντάλ, αρκεί να εξοικειωθείς με τη διαδικασία.  H Sherpa προσφέρει κορυφαία αυτονομία  (σε συνδυασμό με επιλογή προορισμού από το σύστημα πλοήγησης κάνει όλους τους απαραίτητους υπολογισμούς και επιλογές) με συμβιβασμούς όμως σε επιδόσεις και λειτουργία κλιματισμού. Το Fiat 500e που οδηγήσαμε  ήταν φορτισμένο κατά 97% και υποσχόταν αυτονομία 255 χιλιομέτρων. Η δοκιμαστική οδήγηση είχε μια μικτή διαδρομή 50 περίπου χιλιομέτρων και κάνοντας χρήση όλων των προγραμμάτων, αλλά και κινούμενοι σβέλτα για μερικά λεπτά στην εθνική οδό, επιστρέφοντας είχαμε διαθέσιμα περίπου 180 χλμ. Το σίγουρο είναι ότι δεν αγχωθήκαμε, ωστόσο η υπόσχεση για 320 χιλιόμετρα έδειξε μάλλον αισιόδοξη. Σίγουρα όμως πιο ασφαλή συμπεράσματα θα βγουν στην εν Ελλάδι δοκιμή.  Οι πρώτες μας εντυπώσεις πάντως είναι ευχάριστες, ενώ θα πρέπει να αναφέρουμε πως τα πρώτα χιλιόμετρα τα κάναμε στη θρυλική πίστα στη στέγη του παλιού εργοστασίου της Fiat στο Λινγκόττο… Εκεί που εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε το αρχέτυπο Fiat 500.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center