Honda CR-V: Ενισχύει τη θέση του
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Honda CR-V: Ενισχύει τη θέση του

91.905 Επισκέψεις στο άρθρο

Έρχεται τον Οκτώβρη

Το ταμπλό του το CR-V διακρίνεται για τη στιβαρότητά του, αλλά κυρίως για την επιλογή των υλικών, που είναι άκρως ποιοτικά.

Το ταμπλό του το CR-V διακρίνεται για τη στιβαρότητά του, αλλά κυρίως για την επιλογή των υλικών, που είναι άκρως ποιοτικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το CR-V έφτασε αισίως στην πέμπτη του γενιά, χωρίς ωστόσο στο πέρασμα των χρόνων να αλλάξει τον αρχικό του προσανατολισμό, διατηρώντας δηλαδή αναλλοίωτο τον οικογενειακό και off-road χαρακτήρα του.

Εμφάνιση
Το νέο CR-V αισθητικά κινείται πάνω στα μοτίβα του προκατόχου του, αν και ελάχιστα μεγαλύτερο σε διαστάσεις (4,6 μ από 4,57 μ.), υιοθετώντας εκ νέου το καμπύλο ημισφαιρικό και εντυπωσιακό σχήμα, που συγχρόνως είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα της κλάσης του. Φυσικά σε ότι αφορά τα επιμέρους σχεδιαστικά στοιχεία, οι αλλαγές είναι πολλές και σημαντικές, τονίζοντας περισσότερο το δυναμισμό του ιαπωνικού SUV.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του νέου CR-V, το στοιχείο που ξεχωρίζει είναι οι δύο οθόνες 7 ιντσών, μία αντί του παραδοσιακού πίνακα οργάνων και μία στο κέντρο του ταμπλό, η οποία φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας. Η όλη κατασκευή διακρίνεται για τη στιβαρότητά της, αλλά κυρίως για την επιλογή των υλικών, που είναι άκρως ποιοτικά και φυσικά μαλακά στην αφή στα περισσότερα σημεία. Το νέο CR-V διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 30 χλστ. (2.662 χλστ. σύνολο) από τον προκάτοχό του και αξιοποιεί καλύτερα τους χώρους που είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία του τόσο για επιβάτες (5 ή 7), όσο και αποσκευές με χώρο για αυτές 561 λτ..

Κινητήρες
Βασικός κινητήρας στην γκάμα του νέου CR-V είναι ο νέος τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,5 λτ. VTEC, ο οποίος συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ή προαιρετικά στις τετρακίνητες εκδόσεις μόνο, με ένα αυτόματο CVT κιβώτιο. Στην πρώτη περίπτωση, η απόδοσή του φτάνει τους 173 ίππους και τα 220 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη τα νούμερα αντίστοιχα είναι 193 ίπποι και 243 Nm. Σε κάθε περίπτωση πάντως η ισχύς κινεί με πολύ άνεση το αμάξωμα των 1.500 κιλών (έως 1.705 κιλά ανάλογα την έκδοση). Μέσα στο 2019 θα έρθει και μια υβριδική έκδοση που θα χρησιμοποιεί έναν 2λιτρο i-VTEC κινητήρα.

Στο δρόμο
Οδηγικά το νέο CR-V σε κανένα σημείο δε σου δίνει την αίσθηση πως οδηγείς ένα ογκώδες SUV, θυμίζοντας πιο πολύ μεσαίο σεντάν. Η μαλακή ανάρτηση διαχειρίζεται πολύ καλά τις μεταφορές βάρους του αμαξώματος σε κομμάτια με στροφές και εμπνέοντας τον οδηγό να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς. Αρωγός σε αυτό είναι και το σύστημα διεύθυνσης, με σωστό βάρος, άμεση πληροφόρηση και ακρίβεια στις εντολές που παίρνει από τον οδηγό. Το νέο CR-V μπορεί και ανταπεξέρχεται με ευκολία και σε off-road δοκιμασίες. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 35 χλστ. (191 χλστ. σύνολο για τις δικίνητες εκδόσεις και 201 για τις τετρακίνητες), αλλά και η τελευταία γενιά τετρακίνησης της Honda «Real Time AWD με Intelligent Control System», το οποίο μπορεί να στέλνει μέχρι και το 60% της ροπής στους πίσω άξονες, εγγυώνται για το CR-V γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto