Η Audi θα λανσάρει το TT Roadster στην Ευρώπη με τρία 2λιτρα turbo μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης και ένα πετρελαίου.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Audi θα λανσάρει το TT Roadster στην Ευρώπη με τρία 2λιτρα turbo μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης και ένα πετρελαίου.

Audi TT Roadster

317.483 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2014)

Αφαιρώντας την οροφή και τις δύο πίσω θέσεις (λέμε τώρα…) του ΤΤ Coupe, η Audi έφτιαξε την νέα εκδοχή του TT Roadster, ένα μοντέλο που θα παρουσιαστεί επισήμως στο Paris Motor Show την επόμενη εβδομάδα.

Η υφασμάτινη οροφή του νέου μοντέλου της Audi ανοιγοκλείνει μέσα σε μόλις 10 δλ., με την όλη διαδικασία να πραγματοποιείται και εν κινήσει με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα. Η κουκούλα διαθέτει πολλαπλές επιστρώσεις, ενώ το πλαίσιό της είναι φτιαγμένο από μαγνήσιο, αλουμίνιο και πλαστικό, γεγονός που περιόρισε το βάρος της στα 39 κιλά, μια επίδοση χαμηλότερη κατά 3 κιλά σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς μοντέλο. Αλλο ένα θετικό της είναι πως όταν αναδιπλώνεται, δεν επηρεάζει τα 280 λίτρα του πορτμπαγκάζ, καθώς αποθηκεύεται σε μία αλουμινένια θήκη πίσω από τα καθίσματα.

Με μήκος 4.177 χλστ., το αυστηρά 2θέσιο TT Roadster 3ης γενιάς, είναι μικρότερο κατά 21 χλστ. σε σχέση με πριν, παρόλο που το μεταξόνιό του έχει διευρυνθεί κατά 37 χλστ. Επιπλέον, το πλάτος έχει μειωθεί κατά 10 χλστ. (1.832 χλστ.), ενώ το ύψος φτάνει στα 1.355 χλστ., όντας μικρότερο κατά 3 χλστ.

Η Audi θα λανσάρει το TT Roadster στην Ευρώπη με τρία 2λιτρα turbo μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης και ένα πετρελαίου. Το τελευταίο είναι το 2.0 TDI Ultra μοτέρ των 184 ίππων και 380Nm, το οποίο χαρίζει στο «ανοικτό» ΤΤ κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 114 γρ./χλμ.

Οι 2 επιλογές βενζίνης αφορούν στο μοτέρ 2.0 TFSI, το οποίο έχει ισχύ 230 ίππων και ροπή 370 Nm. Μόνο που στην έκδοση TTS αποδίδει 310 ίππους και 380 Nm, γεγονός που επιτρέπει στο κορυφαίο TT Roadster να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ., με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Οι εκδόσεις βενζίνης εξοπλίζονται είτε με 6άρι μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, ίδιων σχέσεων. Η έκδοση 2.0 TDI είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητη, ενώ στο TTS Roadster η τετρακίνηση είναι στάνταρ, κάτι που δίνεται ως επιλογή στην εκδοχή 2.0 TFSI των 230 ίππων.

Στην Γερμανία, η διάθεση του νέου TT Roadster θα ξεκινήσει αμέσως μετά την έκθεση Παρισιού, με τις τιμές να εκκινούν από τις 37.900 ευρώ, ενώ στις αρχές του 2015 θα αρχίσει την εμπορική του σταδιοδρομία και το TTS Roadster. Περισσότερα για την Ελλάδα, προσεχώς…


Η κουκούλα του TT Roadster διαθέτει πολλαπλές επιστρώσεις, ζυγίζει 39 κιλά και όταν αναδιπλώνεται, δεν επηρεάζει τα 280 λίτρα του πορτμπαγκάζ, καθώς αποθηκεύεται σε μία αλουμινένια θήκη πίσω από τα καθίσματα.

Η κουκούλα του TT Roadster διαθέτει πολλαπλές επιστρώσεις, ζυγίζει 39 κιλά και όταν αναδιπλώνεται, δεν επηρεάζει τα 280 λίτρα του πορτμπαγκάζ, καθώς αποθηκεύεται σε μία αλουμινένια θήκη πίσω από τα καθίσματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center