To CH-R GR Sport φέρει τα δικά του αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης, καθώς επίσης και fine tuning σε τιμόνι και ανάρτηση για πιο δυναμική συμπεριφορά.
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To CH-R GR Sport φέρει τα δικά του αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης, καθώς επίσης και fine tuning σε τιμόνι και ανάρτηση για πιο δυναμική συμπεριφορά.

Toyota C-HR GR Sport & GR Yaris

5.406 Επισκέψεις στο άρθρο

Toyota C-HR GR Sport: Η κορυφαία έκδοση του C-SUV

Εξωτερικά το C-HR GR Sport διαθέτει μαύρα χαρακτηριστικά, ένα πιο επιθετικό εμπρόσθιο σπλίτερ, καθώς και  τροχούς 19 ιντσών.

Εξωτερικά το C-HR GR Sport διαθέτει μαύρα χαρακτηριστικά, ένα πιο επιθετικό εμπρόσθιο σπλίτερ, καθώς και τροχούς 19 ιντσών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αντίστοιχη σπορτίφ έκδοση θα συναντήσουμε και για το δημοφιλές CH-R, την πρόταση της ιαπωνικής φίρμας στα μικρομεσαία SUV, η οποία φέρει τα δικά της αποκλειστικά στοιχεία, καθώς επίσης και fine tuning σε τιμόνι και ανάρτηση για πιο δυναμική συμπεριφορά. Εξωτερικά το C-HR GR Sport διαθέτει μαύρα χαρακτηριστικά αλλά και ένα πιο επιθετικό εμπρόσθιο σπλίτερ. Το μοντέλο στη συγκεκριμένη έκδοση θα διατίθεται αποκλειστικά από τροχούς 19 ιντσών και ελαστικά 225/45 Continental Premium Contact 6 και μπορεί να παραγγελθεί μεταξύ εννέα διαφορετικών δίχρωμων επιλογών, με μαύρη οροφή.
 
Περνώντας στην καμπίνα θα συναντήσουμε ταπετσαρία από Alcantara και δερμάτινη με κόκκινη και γκρι ραφή, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων και επίσης με κόκκινες ραφές. Εξοπλιστικά και εδώ θα συναντήσουμε ένα πολύ πλούσιο πακέτο, όπου μεταξύ άλλων περιλαμβάνει premium σύστημα ήχου JBL, ηλεκτρικά και θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, αυτόματους αναδιπλούμενους πλευρικούς καθρέπτες και LED φώτα, καθώς επίσης και την τελευταία έκδοση της σουίτας ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού της μάρκας, Toyota Safety Sense.

Η έκδοση GR Sport είναι διαθέσιμη με τα δύο υβριδικά σύνολα 122 και 184 ίππων, με το κόστος να ορίζεται από 31.200 ευρώ και από 32.470 ευρώ αντίστοιχα.

Toyota GR Yaris: «Πύραυλος» εδάφους με 261 ίππους, τετρακίνηση και… παγκόσμιο τίτλο
Θεμέλιος λίθος της αυτοκίνησης είναι ο οδηγός να απολαμβάνει το αυτοκίνητό του. Το GR Yaris αυτό ακριβώς υπόσχεται. Αλλωστε πρόκειται για ένα μοντέλο με περγαμηνές από το WRC, καθώς για την εξέλιξή του έβαλε το χεράκι της και η Gazoo Racing (εξ` ου και το GR από τα αρχικά), το αγωνιστικό τμήμα της ιαπωνικής φίρμας  προικίζοντας το με τεχνολογίες κατευθείαν από το Yaris WRC που κατέκτησε 2 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών και ένα κατασκευαστών τα τελευταία τρία χρόνια που επέστρεψε στο θεσμό.

Το εκρηκτικό GR Yaris έρχεται με πιο δυναμικές αναλογίες, έχοντας αποκλειστικά τρίθυρο αμάξωμα και ύψος χαμηλότερο κατά 91 χλστ., δημιουργώντας μια κουπέ σιλουέτα, κάτι στο οποίο βοηθούν και οι πόρτες χωρίς πλαίσιο. Σαφώς σχεδιαστικά αυτό που κλέβει την παράσταση είναι ο τεράστιος μπροστά αεραγωγός, με τα φουσκωμένα πίσω φτερά και τις ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών να συμπληρώνουν ιδανικά το επιθετικό του προφίλ.
Η πραγματική ουσία του GR Yaris ωστόσο κρύβεται κάτω από το καπό. Εκεί θα συναντήσουμε ένα νέο 3κύλινδρο 12βάλβιδο τούρμπο μοτέρ βενζίνης 1,6 λίτρων, το οποίο προσφέρει 261 ίππους και 360 Nm ροπής, κάνοντας το ιαπωνικό μοντέλο το ισχυρότερο μικρό μοντέλο παραγωγής. Αναμενόμενα οι επιδόσεις του είναι καταιγιστικές, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,5 δλ., την ώρα που ο ηλεκτρονικός κόφτης περιορίζει την ταχύτητα στα 230 χλμ./ώρα.
 
Εξελιγμένη τετρακίνηση και υβριδική πλατφόρμα
Η ισχύς διοχετεύεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου εξελιγμένου συστήματος τετρακίνησης, GR-FOUR, με την κατανομή της ισχύος σε κάθε άξονα να αλλάζει μέσω των τριών οδηγικών προφίλ που διαθέτει. Σε κανονική λειτουργία, η κατανομή της ισχύος εμπρός / πίσω είναι 60:40. Στο προφίλ Sport μετατοπίζεται προς τα πίσω, σε 30:70, ενώ στο προφίλ Track η βασική ρύθμιση είναι 50:50.

Μάλιστα για να εγκαταστήσει το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης, η Toyota δημιούργησε μια υβριδική πλατφόρμας, η οποία συνδυάζει το μπροστινό μέρος της πλατφόρμας GA-B με το πίσω μέρος της πλατφόρμας GA-C, εγκαθιστώντας αρχιτεκτονική ανάρτησης με διπλά ψαλίδια στο πίσω μέρος και γόνατα MacPherson στο μπροστά.

Το Yaris GR είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά με τιμή από 42.670 ευρώ, ενώ υπάρχουν και τα ειδικά πακέτα Comfort και το πιο ενδιαφέρον Circuit με σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 18”, κόκκινες δαγκάνες, αγωνιστική ανάρτηση GR, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ελαστικά Michelin Pilot Sports 4s.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ELASTIKA 2024
OPEL