Με εντυπωσιακή εμφάνιση και πλουσιότερο εξοπλισμό αναμένεται το νέο Aygo, το οποίο θα διαθέτει και μία ακόμα πιο οικονομική έκδοση, την Eco.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με εντυπωσιακή εμφάνιση και πλουσιότερο εξοπλισμό αναμένεται το νέο Aygo, το οποίο θα διαθέτει και μία ακόμα πιο οικονομική έκδοση, την Eco.

Νέο Toyota Aygo: Εντυπωσιακό και ακόμη πιο οικονομικό

21.784 Επισκέψεις στο άρθρο

Τι καινούργιο θα φέρει:
• Εντυπωσιακή και πιο επιθετική σχεδίαση
• Οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας
• Έκδοση Eco για περισσότερη οικονομία


Το Φθινόπωρο θα λανσαριστεί στην αγορά η 2η γενιά του Toyota Aygo, με το νέο μοντέλο να κατασκευάζεται και πάλι μαζί με τα Citroen C1 και Peugeot 108 στο ίδιο εργοστάσιο στο Κολίν της Τσεχίας, διαφέροντας από αυτά στο σχεδιαστικό κομμάτι. Στην περίπτωση του νέου Aygo, θα δούμε το πιο εντυπωσιακό σε σχεδίαση εκ των τριών, με το νέο μίνι να εντυπωσιάζει με το πολύ δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα του. Εκεί, κυριαρχεί το αισθητικό «X» της μάσκας, που εκτείνεται από άκρη σε άκρη, ενσωματώνοντας και τους σφηνοειδής προβολείς. Στο πλάι, διακρίνεται η οριζόντια νεύρωση που εκτείνεται από τη δεύτερη πόρτα και προς τα πίσω, ενώ στην πίσω άκρη του αμαξώματος, ξεχωρίζουν τα μακρόστενα κάθετα φωτιστικά σώματα και η μεγάλη, μαύρη γυάλινη επιφάνεια του παρμπρίζ. Επιπλέον αυτών, στο νέο Aygo η Toyota θα προσφέρει και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης, με διαφορετικά χρώματα στη μάσκα και το προφυλακτήρα, ειδικά αυτοκόλλητα, διάφορα σχέδια και χρώματα στις ζάντες κ.λπ. Από πλευράς αμαξώματος τέλος, το νέο Aygo θα διατεθεί και πάλι ως 3θυρο και 5θυρο, με το δεύτερο να φέρει πίσω πλαϊνά παράθυρα, που ανοίγουν μόνο προς τα έξω.

Μοντέρνο εσωτερικό με καλύτερους χώρους
Στο εσωτερικό του, το νέο Toyota Aygo αναβαθμίζεται πλήρως και προσφέρει ένα πιο μοντέρνο και ποιοτικό αποτέλεσμα. Με την πρώτη ματιά, ξεχωρίζει η νέα μεγάλη, 7 ιντσών οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας, αλλά και ο πίνακας οργάνων με το μεγάλο στρογγυλό κεντρικό όργανο. Στους χώρους, το μακρύτερο κατά 25 χλστ. αμάξωμα αναμένεται να προσφέρει περισσότερη άνεση για τη μεταφορά έως και 4 επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 29 λίτρα αγγίζοντας πια τα 168 λτ. 

Κινητήρας με έμφαση στην οικονομία
Η νέα γενιά του Aygo θα εφοδιαστεί με τον 3κύλινδρο 1.000άρη VVT-i βενζινοκινητήρα που γνωρίζουμε και στο τωρινό μοντέλο, φέροντας αρκετές βελτιώσεις ώστε να προσφέρει ακόμη περισσότερη οικονομία κίνησης (π.χ. αυξημένη συμπίεση στο 11,5:1). Παράλληλα, για πρώτη φορά η Toyota θα προσφέρει και μια Eco έκδοση, που θα συνδυαστεί με κιβώτιο μακρύτερων σχέσεων, αλλά και ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης. Ελαφρώς αυξημένη είναι η ισχύς (69 PS, +1 PS) και η ροπή (95 Nm, +2 Nm), το 85% της οποίας είναι διαθέσιμη μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. Ύστερα από αυτά, η μέση κατανάλωση μειώνεται στα 4,1 λτ./100 χλμ. για τις «κανονικές» εκδόσεις και στα 3,9 λτ./100 χλμ. για τις Eco, με τις εκπομπές ρύπων να είναι 95 και 88 γρ./χλμ., απαλλάσσοντας αμφότερες τις επιλογές από την ανάγκη καταβολής τελών κυκλοφορίας.

Στο νέο Aygo ο 1.000άρης κινητήρας έρχεται με βελτιώσεις που στόχο έχουν να παρέχουν ακόμη περισσότερη οικονομία κίνησης.

Στο νέο Aygo ο 1.000άρης κινητήρας έρχεται με βελτιώσεις που στόχο έχουν να παρέχουν ακόμη περισσότερη οικονομία κίνησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green