• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ένα γρήγορο Yaris με 210 άλογα, δείχνει την (επι)στροφή της Toyota στα αυτοκίνητα φτιαγμένα για οδηγούς;

Επι-Στροφή της Toyota;

Διαβάστηκε από 22846 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/7/2017

Δεν υπάρχει μάρκα που να έχει κατηγορηθεί όσο η Toyota πως έχει μετατρέψει το αυτοκίνητο σε λευκή συσκευή. Δίκαια ή άδικα, όταν μια ομάδα κερδίζει δεν αλλάζει. Τι είναι όμως αυτό που φέρνει τώρα την αλλαγή και βάζει την Toyota ξανά στο κέντρο του ενδιαφέροντος;

 
Ποιος θυμάται τελευταία φορά ένα Toyota σε έκδοση επιδόσεων; Από τις αρχές του 2000 και μέχρι σήμερα η Toyota βγήκε από το παιχνίδι των εντυπώσεων και μπήκε στην ουσία. Όσο οι άλλοι κατασκευαστές έφτιαχναν το ένα GTI μετά το άλλο, η Toyota εμβάθυνε στις τεχνολογίες που θα φέρουν το αυτοκίνητο στην επόμενη εποχή. Και τα κατάφερε.

Αλλωστε, δεν είναι τυχαία παγκόσμιος ηγέτης η Toyota. Το στοίχημα στα υβριδικά και τις εναλλακτικές μορφές κίνησης η ιαπωνική φίρμα το κέρδισε. Με τι τίμημα; Η μάρκα πίσω από την Celica, την Supra, τα «καυτά» πισωκίνητα της δεκαετίας του 80 με τα πολύστροφα μοτέρ, γύρισε σε μία μάρκα σοβαρή και μετρημένη, με έμφαση σε αυτό που θέλουν οι πολλοί. Αξιοπιστία, οικονομία και μεταπωλητική αξία.

Για αυτό η Toyota κατηγορήθηκε, ότι έκανε τα αυτοκίνητα βαρετά, χλιαρά, αδιάφορα. Πως τώρα γίνεται να τα κάνει όλα αυτά και να είναι πρώτη σε πωλήσεις είναι ένα μυστήριο που θα λύσουν όσοι την κατηγορούσαν. Την ίδια στιγμή πάντως η ιαπωνική μάρκα είχε γρήγορα μοντέλα στη Lexus, ενώ παρουσίασε ότι καλύτερο μπορούσε να χαρίσει ένας κατασκευαστής στον πραγματικό οδηγό, το GT86. Δεν το λες λευκή συσκευή.

Και τώρα η Toyota αλλάζει πάλι. Πιθανώς γιατί ο «στόχος επετεύχθη» και βρέθηκε εκεί που ήθελε. Πλέον ξανακατεβαίνει στα ράλι με το Yaris, και το πιο σημαντικό, κατεβαίνει ξανά στις γρήγορες εκδόσεις. Το Yaris, με αγωνιστικά γονίδια και 210 ίππους θα τα βάλει με οτιδήποτε «παίζει» στα μικρά με τόση δύναμη. Και αναμένονται κι άλλα.

Σε ποιόν μπορεί να μην αρέσει αυτή η (επι)στροφή της Toyota; Τι άλλο μπορεί τώρα να καταφέρει το Yaris στην κατηγορία, έχοντας και μια έκδοση-πύραυλο; Και τελικά εσείς πως βλέπετε το νέο πρόσωπο της Toyota; Μήπως την είχατε παρεξηγήσει για συντηρητική;

 
  • Πειραιωτης

    Σκοπος και επιθυμια της toyota ηταν και ειναι να προσφερει αυτοκινητα κορυφαιας ποιοτητας αξιοπιστιας και ασφαλειας,υψηλης μεταπωλητικης αξιας και ευκολα στην συντηριση δημιουργωντας και σχεδια ομορφα στο ματι που θα τα αγαπησεις. Επισης με σκοπο την προστασια του περιβαλλοντος εγινε ηγετης στα υβριδικα και αυτα του υδρογονου και τωρα στρεφει την τεχνοογια της στα ηλεκτροκινητα. Πετυχε διαχρονικα τον σκοπο της δηλαδη και ξανα επιστρεφει πισω στης σπορ ριζες της που για μικρο χρονικο της ειχε σε δευτερη μοιρα με της γενιες των πολυτελων lexus στην γενια των f sport και τωρα στα δυνατα yaris και μετα πιθανον corolla gt86 και ισως στην πληρη γκαμα της. Και οπως συνηθως γιατι ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις θα κανει και εκει την επιτυχια που θα την φερει μπροστα διεκδικωντας τα πρωτεια και στην σπορ εποχη. Πρεπει να ζησεις με toyota για να καταλαβεις την αξια του και μονο τοτε θα εχεις γνωμη και θα δεις οτι οσοι προσπαθουν να τα κατηγορησουν κανουν τεραστιο λαθος....μπορει να απευθυνουν τον ορο λευκη συσκευη στα vw που μοιαζουν ολα ιδια και σαν ψυγεια γεματα προβληματα χωρις τον ελαχιστο χαρακτηρα και με σχεδιο 30 χρονια ιδιο οχι ομως στην toyota. Αλλιως και ολος ο πλανητης που την εχει στην παγκοσμια κορυφη ειναι λαθος κατι που δεν το πιστευω.Ας περιμενουμε λοιπον το νεο yaris σαν αρχη γιατι ισως οι εκπληξης μετα να μην εχουν τελος και να μας κρατουν αμειωτο το ενδιαφερον....οι γιαπωνεζοι ξερουν τι κανουν μεθοδικα και με τροπο!!

      57
  • Nikosbuffon

    Ρε γερμανοτσολια τοσες μαρκες υπαρχουν εκτος απο γερμανικές αλλα οχι εκει γουσταρεις να σε βιαζει ο βιαστης σου τελευταία 70 χρονια σε ολα τα επίπεδα

      36
  • Σχιστοματης

    Οι Ιαπωνες εχουν πλεον ολοκληρωμενες προτασεις για ΟΛΕΣ τις κατηγοριες αυτοκινητων οι οποιες ειναι συνηθως καλυτερες του ανταγωνισμου και value-for-money! Διαφορες δικαιολογιες τυπου δεν ειναι ασφαλη, δεν εχουν ποιοτητα κυλισης, δεν ειναι fun-to-drive, δεν εχουν αντισκωριακη προστασια, δεν εχουν ηχομονωση και μαλακα πλαστικα οπως τα ευρωπαϊκα, ανηκουν στο μακρινο παρελθον.

      30
  • Φορολογούμενος Ιθαγενής

    Καλησπέρα.. Έχω κουραστεί να διαβάζω σχόλια από ανθρώπους που κατακρίνουν την Toyota, χωρίς να έχουν μπει καν μέσα σε ένα από τα αμάξια της. Παιδία, ζήστε λιγάκι με ένα Toyota, δείτε το πως είναι μετά από 250.000 χιλιόμετρα (βενζίνη) ή μετά από 1.000.000 για τα πετρέλαια και μετά ελάτε να μου πείτε ό,τι θέλετε για τα Κουβάγκεν, τις Μπεεεε-εμ-βε ή τα Μερτσεντέ των Γερμανών φίλων μας, που απλά έχουν αποσυρθεί προ καιρού. Η ουσία είναι μία, γυρνάς το κλειδί κι αν έχεις καύσιμα θα φτάσεις εκεί που θες. Τώρα, αν θες επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση από ένα Yaris ή ένα Κορολάκι, θα βάλεις χέρι - όχι μόνο στο αμάξι αλλά και στην τσέπη σου. Αυτό όμως θα το κάνεις για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, από όπου κι αν προέρχονται. Η μόνη διαφορά είναι ότι το Toyota σου δεν σπάει και δεν χαλάει χωρίς λόγο, όπως τα ευρωπαϊκά. Και για τον λεβέντη που μίλησε για hi lux και τζιχαντιστές: ψάξε λιγάκι στο Google και θα βρεις ότι μετά από έρευνα της NSA και του FBI για το συγκεκριμένο θέμα, αποκαλύφθηκε ότι τα hi lux είχαν αγοραστεί σε παλαβές ποσότητες από το Αμερικανικό υπουργείο άμυνας και παραδόθηκαν στους τζιχαντιστές μέσω Τουρκίας, Κατάρ και Σαουδικής Αραβίας. Θα βρείς μέχρι και τα σχετικά έγγραφα και εκθέσεις, άνοιξε τα ματάκια σου. Η ίδια η Toyota τους ξεφτίλισε όταν της ζήτησαν έγγραφες "εξηγήσεις" για ποιο λόγο τα αυτοκίνητά της βρίσκονται στα χέρια των λεβεντόπαιδων του Ισλαμικού (παρα)κράτους, απαντώντας σε δυο σειρές "ρωτήστε το Αμερικανικό υπουργείο άμυνας που τα αγόρασε, πληρώνοντας με αμερικάνικα δολάρια". Παρεμπιπτόντως, το US Ministry of Defense ΔΕΝ έχει διαψεύσει τα παραπάνω..... Άϊντε γιατί πολύ κουτόχορτο τρώτε εδώ μέσα.

      23
  • Κωστας

    Γερμανοτσολια,το αναποδο ισχυει. Η Subaru ηθελε ενα roadster,και η Toyota το εδωσε με ανταλλαγμα ενα τσαμπα κινητηρα. Η Bmw ηθελε ενα υβριδικο supercar,και η Toyota ενα τσαμπα πετρελαιοκινητηρα,μιας,και εχει πει οτι,δεν ξανασχολειται με μικρα diesel. Εν τω μεταξυ η Supra εχει βγει σαν πλανο εδω και μια 5ετια,πραγμα που σημαινει οτι αρχισε να σχεδιαζεται ακομη πιο πριν. Την εποχη λοιπον που σχεδιαζοταν αυτο το αυτοκινητο,ακομα η BMW πουλουσε την πρωτη γενια της Z4. Και να μην ξεχναμε οτι το Supra φτιαχνεται σε δικη του πλατφορμα,και οχι της BMW,οποτε,αλλος παταει πανω στο αμαξι του αλλου. Επισης να μην ξεχναμε οτι τα τελευταια χρονια,η BMW δεν εχει καθαρα δικους της μικρους κινητηρες ουτως ή αλλως. Απλα το marketing ειναι πανω απ'ολα. Η Ιαπωνες εχουν την τεχνογνωσια και την τεχνολογια στα υβριδικα,που οι αλλοι δεν εχουν,και τοσα χρονια σνομπαρανε,με αποτελεσμα,τωρα που ολα γυριζουν προς τα εκει,να τρεχουν να αγορασουν την τεχνολογια,δινοντας και ανταλλαγματα,τυπου,κινητηρες,εργοστασια συναρμολογησης,κτλ κτλ. Οποτε,πιστεψτε με,οι μονοι που γελανε αυτη την στιγμη,ειναι οι Ιαπωνες,που εχουν αυτο που οι αλλοι ψαχνουν,οταν,αυτοι οι αλλοι αναλωνοντουσαν σε αυτοκινητα,που πλεον,και η κουτση μαρια μπορει να φτιαξει. Και πριν καποιος πει τα σχετικα περι turbo και downsizing,οταν η toyota ειχε μικρο turbo 1,3 λιτρων με 137 δυναμομετρημενα αλογα εν ετη 1993 και 125 εν ετη 1989,και ατμοσφαιρικα 1,3 με 95 ιππους και 1,6 με 116 ιππους,με full injection κινητηρες (μπεκ ανα κυλινδρο),τα αντιστοιχα γερμανικα ειχαν ακομα καρμπυρατερ και μονο ψεκασμο,με την υποδυναμη να φτανει με τα χιλια ζορια τα 90 αλογα (βλεπε Golf iii 1400),με εξαιρεση τα VW G40 1,3 λιτρα με 114 αλογα και G60 1,8 λιτρα με 158 αλογα.

      22
  • Γιάννης

    @X.G δηλαδή εσυ βάση πωλήσεων αγοράζεις; για πες μας τι αγοράζεις να δούμε που πουλάει η δικη σου εταιρεία τι;! (Ρε τι αλλο θα διαβάσουμε εδω μεσα!) @germanotsolias καπου εχεις χάσει και τα αυγά και τα πασχάλια. Απο κοινού κατασκευάζουν όλες οι εταιρείες αυτοκίνητα για να μειώσουν το κόστος της εξέλιξης. Πρώτη φορα το ακους; ειδικα για τo γερμανικό γκρουπ από κοινού τα εξελίσσουν ολα! Ένας κινητήρας για πενήντα μοντέλα και για είκοσι εταιρείες! Και σε ενόχλησε η απο κοινού συνεργασία Toyota-BMW ή Toyota-Subaru?! Μήπως να βγάλεις τι γερμανικές παρωπίδες που φοράς;

      13
  • Kostas

    @germanotsolias Το απο κοινου πατωμα ειναι αποτελεσμα της τελευταιας τριετιας,λογω,συμφωνιας συνεργασιας που εκαναν ωστε να αποκτησουν υβριδικο μηχανικο συνολο στην Bmw. Αυτο δεν σημαινει οτι η ιδεα,η σχεδιαση,και το ολο project ανοικει και στις δυο.Το πατωμα λοιπον εξελιχθηκε ωστε να φοραει κατα προτεραιοτητα,υβριδικο συνολο,δηλαδη,φτιαχνεται κατα τα ιαπωνικα προτυπα. Επισης,αν οι γερμανοι ειχαν τα αντερα να φτιαξουν υβριδικο,θα το ειχαν κανει,αλλα,προφανως δεν το σηκωνουν το βαρος. Παρεπιπτοντως το εν λογω αμαξι θα φτιαχνεται σε ανεξαρτητο εργοστασιο (βλ. Steyr) το οποιο μεχρι πριν λιγο καιρο εφτιαχνε mini. Οσον αφορα την Bmw,ελπιζω να μην ξεφτιλιστηκε πολυ,που ολη η σειρα 1.4 & 1.6 φοραει μοτερακια peugeot απο την BMW/PSA Prince engine συνεργασια που ειχαν απο το 2002 μεχρι και το 2014. Επετρεψε μου λοιπον,ως μηχανικος,και λογω γνωριμιων,να εχω μια σχετικη γνωση,στο τι γινεται απο εκει πισω... Υγ. Ακομα καποιοι ιδιοκτητες mini one,mini s,bmw 116 κτλ,περιμενουν να αποζημιωθουν για κατι κομμενες καδενες εκκεντροφορου,που εκαναν οικονομια στην ποιοτητα του υλικου... Τουλαχιστον καποιοι αλλοι δεν κανουν...

      11
  • κωστας

    τα like δεν λενε τιποτα για τον απλουστατο λογο οτι πχ στα δικα μου σχολια καθε μερα τα αφαιρει το σαιτ(και δεν νομιζω να το κανουν μονο σε μενα αυτο) ενω σε αλλους τους αφηνει και εχουν 20 λογαριασμους να κανουν like στον εαυτο τους....γνωστα αυτα εδω και χρονια στο autotriti...

      4
  • Grepogoal

    Ο αριθμος των like λεει ο,τι το comment section του autotriti,εχει γινει μια σφηκοφωλια ιαπωνοφιλων,οι περισσοτεροι εκ των οποιων κραζουν οτιδηποτε ερχεται απο την ευρωπη και ιδιαιτερα απο τη γερμανια.Εκθειαζουνοτιδηποτε ερχεται απο την απω ανατολη,ακομη κι αν δεν ειναι τοσο ωραιο εμφανισιακα η για οποιονδηποτε αλλο λογο και ελαχιστοι κανουν καλη κουβεντα.Αρα οχι,ο αριθμος των likes δεν λεει και πολλα.

      3
  • κωστας

    γελαει ο κοσμος με τα γκαζια της toyota..ας συνεχισουν να φτιαχνουν απλα μεταφορικα μεσα με 90-100 αλογα οπως ολα τα χρονια και ας αφησουν τα γκαζια σε αυτους που ξερουν...peugeot rallye,gt,megane rs,focus rs,golf gti,leon cupra ποτε δεν θα φτιαξουν...σπορ οδηγηση μονο τα ευρωπαικα

      2
  • hlias_3

    Δεν καταλαβαίνω τι ανάλυση χρειάζεται για τις πωλήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ? Εν δυνάμει απευθύνεται σε 7 δις πληθυσμό. Είναι αξιόπιστη και δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς αυτό. Και είναι πολύ σημαντικό και κριτήριο πολλών αγοραστών. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι έχει τα πιο άσχημα αυτοκίνητα εδώ και 10 χρόνια !!! Εξαιρώ το Land Cruiser. Auris, Corolla, Yaris δεν βλέπονται ! Δε θα μπορούσα με τίποτα να βλέπω ένα τέτοιο αμάξι κάθε μέρα ... Αυτό δε σημαίνει ότι σε κάποιους άλλους δεν αρέσουν. Επίσης δεν τους πειράζει που δεν έχουν και γκάζια, κανένα πρόβλημα. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Ποιοι αγόραζαν Corolla Carina, και Avensis τις δεκαετίες 70,80,90 και τώρα ακόμα. Συντηρητικά άτομα με ότι αυτό συνεπάγεται ... Γιατί και το αυτοκίνητο είναι συνέχεια του εαυτού μας πολλές φορές ...

      2
  • X.G

    DEN ΞANAGORAZΟ KANENA AYTΟKINHTO EKTOS KANENA FTHNO KΙNEZIKO EPEIDH OYTE MISΤΗO ΤΗA PAIRNΟ ΕΠΙ ΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΤΟΡΑΣ ,OYTE EFAPAΞ OYTE SYNTAΞH.2.KAMMIA AYTOKINHTOBIOMHXANIA DEN YPERASPOISTHKE TON ELLHNIKO LAO.ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΑΒΑΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΑΕΙ.ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΥΓΗ ΤΟΥΣ.[ΠΥΓΗ=ΚΩΛΟΣ]

      2
  • Νικος

    Στα μόνα που είναι καλή η Toyota είναι στην αξιοπιστία και στο μάρκετινγκ!!! Αυτό κάνει απο την αρχή της εως τώρα, μάρκετινγκ!!!!! Κατασκευάζει απλά αμαξακια για το ευρύ κοινό απλά και μόνο για να πουλήσει όσο γίνεται πιό πολύ και να γεμίσει τις τσέπες της χωρίς να την ενδιαφέρει η οδηγική ευχαρίστηση που πολύς κόσμος ψάχνει... Όταν λοιπόν βλέπει οτι ο κόσμος της έχει φτάσει στο αμήν και της στέλνουν επιστολές διαμαρτυρίας, τότε βγάζει ενα αμάξι με 200 ίππους ίσα ίσα για να ηρεμήσει το κοινό της! Αυτό το κάνει συνέχεια και κάθε 10 χρόνια περίπου! Όταν θα φτάσει στο επίπεδο της Ford που σου τα προσφέρει όλα απλόχερα με αξιοπιστία και με μεγαλύτερες εγγυήσεις (μηχανικά 5+3 δώρο επέκταση και 12 για σκουριά) τότε να το συζητήσουμε....

      2
  • X.G

    ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΟΤΕ ΤΟΥΟΤΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ HTAN H MONH AYTOKI/BIA ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕ ΤΟΥΣ ΤΖΙΧΑΔΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ HI LUX..

      2
  • Grepogoal

    Το εχω προσεξει κι εγω αυτο με την εξαφανιση των likes,αλλα δεν εδωσα σημασια.Για τα υπολοιπα δεν ξερω.

      1
  • Tasos

    Οι περισσότεροι σχολιάζετε άλλα αντί άλλων ως συνήθως και όχι για το ίδιο το αυτοκίνητο και για τη συγκεκριμένη έκδοση η οποία δεν έχει σχέση με τις άλλες ταπεινές. Σε αυτή την έκδοση έχει να αντιμετωπίσει τα πολύ ικανά και τρομερά οδηγικά 208 και Fiesta και η μάχη θα είναι αδυσώπητη. Τώρα για το αν το Yaris είναι καλό αυτοκίνητο έίναι όπως πάντα μέτριο.Οι επιδόσεις και η αξιοπιστία δεν κάνουν ένα αυτοκίνητο συνολικά καλό και το Yaris πλέον χάνει από παντού.Αυτή είναι η αλήθεια και βάζω και σφραγίδα σε αυτά που λέω.Όταν στην κατηγορία υπάρχουν τα νέα Fiesta,Ibiza αλλά και το πολύ καλό Clio το Yaris είναι ο φτωχός αν και τίμιος συγγενής..

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ BMW. AN ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, ΣΙΓΟΥΡΑ Η BMW ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΚΑΘΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ TURBO ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ.

      1
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    μα καλα για ποια επιστοφη μιλαμε ? για την επιστοφη απο το απολυτο σκοταδι μιας μικρης καυτης εκδοσης ενος supermini μετα απο 14 χρονια ας πουμε χοντρικα..σορυ παιδια δεν θα παρω!!μα μολις 210 hp απο 1.800cc ??? .μα που πειγατε ολοι εσεις εδω που γραφατε πως to yaris θα σαρωσει στο wrc ??? η που θελατε μαχη με τη vw ??? oeo ?? ουτε την m-sport δεν μπορει τωρα η τογιοτα να φτασει σε επιπεδο ραλλυ, που ναι και χωρις εργοστασιακη στηριξη !!ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΙΛΑΜΕ!!!ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ!!! προτιμηστε κανα st η 208 gti !!

     
  • Grepogoal

    Πολυ φασαρια για το τιποτα, κατα την αποψη μου.Πολλες εταιριες συνεργαζονται εδω και χρονια,μεσω κοινων προγραμματων αναπτυξης πλατφορμων,τεχνολογιων κλπ.Αντι να ανυπομονουμε για το γεγονος ο,τι ενα δυνατο ονομα οπως το supra,επιστρεφει στην αγορα με συνεργασια δυο τεραστιων εταιριων,γινεται ντορος για ψυλου πηδημα.Συνεργασια τρομερη απο την BMW,με εγγυηση στο στησιμο,οδηγικη συμπεριφορα κλπ και toyota για την υβριδικη τεχνολογία της.Παντως,το οτι πολλοι ευρωπαικοι κατασκευαστες δεν χρησιμοποιουσαν υβριδικη τεχνολογια σε ευρεια κλιμακα,δεν λεει και πολλα,καθως σε πολλα ειδη motorsport εξελισσουν υβριδικα συστηματα που κερδιζουν αγωνες και αποδεικνυονται στη πραξη τρομερα.Μερος της τεχνολογιας σιγουρα περναει στα καθημερινα αυτοκινητα που θα κυκλοφορουν και θα κυκλοφορησουν,αρα περιμενουμε να δουμε....

     
  • germanotsolias με BMW supra

    @Kostas:Τα χεις μπερδεψει λιγο.Τα Z5/supra θα εχουν το ΙΔΙΟ απο κοινου εξελιγμενο πατωμα! Δηλαδη η Toyota επελεξε η sport ναυαρχιδα της να ειναι μια συνεργασια με τη Bmw! Σα να παει η Bmw και να φτιαξει την M5 μαζι με τη Mazda ξερω γω. Δε θα ελεγες τοτε πως ξεφτυλιστηκαν οι Γερμανοι και οτι δε μπορουν μονοι τους;;; Λιγη αντικειμενικοτητα δε βλαπτει...

     
  • germanotsolias

    Μας λετε οτι ειναι (ηταν λεω εγω) πρωτοι στο κοσμο αλλα μονο ως τετοιοι δε συμπεριφερονται!Το gt86 ειναι rebadged BRZ και η νεα supra rebadged Bmw Z5.. Τουλαχιστον εχουν αυτογνωσια οτι δε μπορουν μονοι τους.