4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Διαχρονικά το Toyota Aygo αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα μίνι μοντέλα της ελληνικής αγοράς και ένα από τα ισχυρά του πλεονεκτήματα είναι η χαμηλή κατανάλωση με 5,2 λτ./100 χλμ..
Μίνι: Κερδίζουν και στην οικονομία
95.672 Επισκέψεις στο άρθρο
Η κατηγορία των μίνι μοντέλων αποτελεί μια αρκετά δημοφιλή κατηγορία στην ελληνική αγορά. Η ευελιξία τους μέσα σε αστικά περιβάλλοντα, η εύκολη εύρεση θέσης παρκαρίσματος και φυσικά η οικονομία στο καύσιμο είναι οι κύριοι λόγοι που οι αγοραστές επιλέγουν ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Εξάλλου τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη της συγκεκριμένης κατηγορίας είναι ραγδαία. Εκεί που πριν λίγα χρόνια υπήρχαν μοντέλα μετρημένα στο δάχτυλα του ενός χεριού, πλέον στην αγορά θα βρείτε λύσεις για όλα τα γούστα, αφού ανάμεσά τους θα συναντήσουμε μοντέλα διθέσια (smart fortwo), cabrio (Fiat 500c), ακόμα και 4Χ4 (Fiat Panda Cross), αλλά και πιο σπορ επιλογές, τις οποίες ωστόσο θα δούμε παρακάτω.
Στα σημαντικά όμως, πόσο καίνε στην πράξη αυτά τα μοντέλα; Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας σε παραπάνω από 30 μίνι μοντέλα, είναι από τα πιο οικονομικά της αγοράς με την κατανάλωσή των βενζινοκίνητων εκδόσεων, να κυμαίνεται κατά κύριο λόγο από 5-6 λτ./100 χλμ.. Πιο οικονομικά φυσικά, είναι όσα μοντέλα έχουν εκδόσεις διπλού καυσίμου, βενζίνης-CNG (Skoda Citigo, VW up!, Fiat Panda), καθώς και το μοναδικό diesel, το Fiat Panda εκ νέου, με τον 1,3 MTJ πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων με κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ..
Στα μοντέλα βενζίνης πιο οικονομικό αποδεικνύεται το Suzuki Celerio με τον 1.000άρη κινητήρα 68 ίππων που καίει μόλις 5,0 λτ./100 χλμ.. Τα best seller της κατηγορίας σε λιανικές πωλήσεις, Toyota Aygo και Hyundai i10 καταναλώνουν 5,2 και 5,7 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα.
Το Fiat Panda είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας που φέρει 3 διαφορετικούς τύπους καυσίμου, βενζίνης, φυσικού αερίου και πετρελαίου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εξάλλου τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη της συγκεκριμένης κατηγορίας είναι ραγδαία. Εκεί που πριν λίγα χρόνια υπήρχαν μοντέλα μετρημένα στο δάχτυλα του ενός χεριού, πλέον στην αγορά θα βρείτε λύσεις για όλα τα γούστα, αφού ανάμεσά τους θα συναντήσουμε μοντέλα διθέσια (smart fortwo), cabrio (Fiat 500c), ακόμα και 4Χ4 (Fiat Panda Cross), αλλά και πιο σπορ επιλογές, τις οποίες ωστόσο θα δούμε παρακάτω.
Στα σημαντικά όμως, πόσο καίνε στην πράξη αυτά τα μοντέλα; Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας σε παραπάνω από 30 μίνι μοντέλα, είναι από τα πιο οικονομικά της αγοράς με την κατανάλωσή των βενζινοκίνητων εκδόσεων, να κυμαίνεται κατά κύριο λόγο από 5-6 λτ./100 χλμ.. Πιο οικονομικά φυσικά, είναι όσα μοντέλα έχουν εκδόσεις διπλού καυσίμου, βενζίνης-CNG (Skoda Citigo, VW up!, Fiat Panda), καθώς και το μοναδικό diesel, το Fiat Panda εκ νέου, με τον 1,3 MTJ πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων με κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ..
Στα μοντέλα βενζίνης πιο οικονομικό αποδεικνύεται το Suzuki Celerio με τον 1.000άρη κινητήρα 68 ίππων που καίει μόλις 5,0 λτ./100 χλμ.. Τα best seller της κατηγορίας σε λιανικές πωλήσεις, Toyota Aygo και Hyundai i10 καταναλώνουν 5,2 και 5,7 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα.
Πολλες μετρησεις δεν στεκουν παιδια..Για παραδειγμα..βλεπω το vw polo 1.6 tdi 95 να και 6.1 οταν με το ιδιο μοτερ τα μεγαλυτερα και βαρυτερα golf και leon οχι απλα δεν και ε το ιδιο αλλα και ε και 1 λιτρο λιγοτερο,,,2ο παραδειγμα το focus 1.0 125 που γραφεται 6,6 οταν με το ιδιο μοτερ το πολυ μικροτερο και ελαφρυτερο fiesta δυσκολευεται να πιασει τετοια νουμερα..
Οντως οι μετρησεις ειναι λιγο παραξενες πχ Seat Ateca 1,0 τουρμπο καιει 6,7 λιτρα ενω το Arona που ειναι πολυ μικροτερο με τον ιδιο κινητηρα να καιει 7,2 λιτρα δεν γινεται....
Καλησπερα, κατα 70 - 80% θεωρω οτι στεκει το αρθρο Τελικα παλι καταληγουμε στο παλιο οτι ''αν δεν καιει δεν παει'' αναφερομαι σε κινητηρες και τεχνολογιες που να σηκωνει η τσεπη του πλεον ''μεσου'' Ελληνα. Βασικα ποια ''ροδα'' θα επιλεξει ο καθενας μας ειναι θεμα τσεπης - αναγκων - γουστου Ποιο ουσιαστικο θα ηταν να βρεθουνε τροποι απο την κυβερνηση και οχι μονο να πεσει η τιμη στα καυσιμα και να γινουμε σοβαρες προτασεις - μελετες για αυτο απο περιοδικα και αλλους οργανισμους παρα να συγκρινουμε-κρινουμε με γνωμονα 0,001 λιτρα εχει διαφορα σε καυσιμο το ενα με το αλλο. Ευχαριστω
Μέση κατανάλωση HYUNDAI KONA 1.0T χωρίς ιδιαίτερη χρήση του start/stop είναι 7-7,2 λτ/100 χλτ. Το οδηγάω περίπου 3 μήνες τώρα σε δυτική Αττική.
Παιδια διαβασα το αρθρο με τις υποτιθεμενες 320 καταναλωσεις.....και δεν μου εμφανιζει κανενα καταλογο...ουτε ως pdf....μηπως ειχει προβλημα το σαιτ...???
Λέτε ψέμματα. Προωθείται συγκεκριμένες εταιρίες. Κρίμα. Έχω Hyundai i20 3,5 χρόνια με 65000 χλμ πετρέλαιο. Έχω κατανάλωση 4,4-4,5 το πολύ. Το βλέπω καθημερινά στη χρήση.
Επίσης το Honda hrv ενώ το έχει σε βενζίνη δεν το έχει σε ντίζελ. Επειδή το έχω, στην πόλη βγάζει 5.7λ και εκτός έως 120χλμ. 4λ. έως 130χλμ. 4,5, έως 140χλμ. 5λ....
Corolla ψαχνω και corolla δεν βρισκω...
το ίδιο T-RoC 1.5 αναγραφεται στις θεσεις 19 και 27 του καταλόγου crossover βενζινης